LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Overnemen aandelen

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Dennis

Overnemen aandelen

Ongelezen bericht door Dennis »

Mijn vader heeft vijf jaar geleden meegedaan aan het Parelplan. Omdat hij zelf geen idee heeft hoe e-mail werkt, stel ik de onderstaande vragen namens hem.

De Parelplan overeenkomsten die mijn vader heeft afgesloten lopen af in februari 2003. Hij heeft inmiddels besloten om de aandelen over te nemen en op een effectenrekening te zetten in de hoop dat hij nog iets van zijn verlies terug kan krijgen.

Inmiddels heeft hij van Legio een "Antwoordformulier overname effecten" gekregen waarop hij het nummer van de effectenrekening en zijn handtekening moet zetten. Ook heeft hij een acceptgiro gekregen om het totale geleende bedrag aan Legio terug te betalen.

Hij heeft nog wel de volgende vraag :
- Wat moet hij aangeven op het "Antwoordformulier Overname Effecten" om aan te geven hij het niet eens is met de handelwijze van Legio?
Bij vraag 302 op de 'leaseverlies'-site staat "Ik ben mij ervan bewust dat de mogelijkheid bestaat dat, indien het verschil tussen opbrengst en (restant) hoofdsom negatief is, ik het verschil moet bijbetalen".
Ze adviseren deze tekst door te strepen en in handschrift "Onder protest en onder voorbehoud van alle rechten" op de brief te zetten.
Op het antwoordformulier van mijn vader staat echter de tekst "Ik ben mij........moet bijbetalen" niet. Wat kan hij het beste op het formulier aangeven ?
- Is het verstandig dat hij nog een aparte bezwaarschrift indient of heeft dit geen toegevoegde waarde ?

Dennis

Re: Overnemen aandelen

Ongelezen bericht door Dennis »

Kan echt niemand mij helpen met mijn vragen ?

Dennis

jos

Re: Overnemen aandelen

Ongelezen bericht door jos »

Hallo Dennis, ik raad je aan om hierover bij Payback te informeren

Gesloten