LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Paula, waar ben je?!
Paula, waar ben je?!
Hé Paula, waar ben je?
Ik mis je nooit terzake doende, maar wel erg rake constateringen over de medebewoners van het TROSRadarforumdorp. KOm snel terug!
Groeten hoor! Kees
Ik mis je nooit terzake doende, maar wel erg rake constateringen over de medebewoners van het TROSRadarforumdorp. KOm snel terug!
Groeten hoor! Kees
Re: Paula, waar ben je?!
Kees,
Je bedoelt toch niet Paulazeur. Laat haar maar verder slapen. Andere Paula mag zeker terugkomen.
groet
Je bedoelt toch niet Paulazeur. Laat haar maar verder slapen. Andere Paula mag zeker terugkomen.
groet
Neeeee, ik bedoel Paula Paula. Gewoon Paula goed&gracieus. Onze eigen Paula van het Radarforum. Die Paula. Een andere Paula ken ik niet.
Groeten hoor! Kees
Groeten hoor! Kees
Hoi Kees, daar ben ik weer. Computer was gecrashed zaterdag, dus dan valt er weinig te posten maar hij doet het weer.
Toch post ik af en toe wel terzake doende berichten hoor, alleen het zijn er niet veel, dat is waar.
En ook een goedemiddag voor tante Pollewop (Helena).
*grijns*
Toch post ik af en toe wel terzake doende berichten hoor, alleen het zijn er niet veel, dat is waar.
En ook een goedemiddag voor tante Pollewop (Helena).
*grijns*
Paula,
Leuk, da's nou precies de naam die bij me past!!
Ik gebruik 'm ook vaak.
groet
Leuk, da's nou precies de naam die bij me past!!
Ik gebruik 'm ook vaak.
groet
Aha, alweer? Die comp van jou heeft zijn beste tijd gehad.
Als je een nieuwe gaat kopen, check dan eve de relevante topics, want ook over computerverkopers hebben mensen soms sterk uiteenlopende meningen! Ha ha!
Goed dat je terugbent, groeten hoor! Kees
Als je een nieuwe gaat kopen, check dan eve de relevante topics, want ook over computerverkopers hebben mensen soms sterk uiteenlopende meningen! Ha ha!
Goed dat je terugbent, groeten hoor! Kees
Goh Paula dan vraag je toch een nieuwe computer aan Albert of Kees moet geen probleem zijn.
Jan :)
Jan :)
Jan,
Je mag wel alles eten maar hoeft niet alles te weten !
Albert
Je mag wel alles eten maar hoeft niet alles te weten !
Albert
Ummmm... mijn computer doet het verder prima, dank voor de belangstelling.
Namens de feestcommissie,
Paula
Namens de feestcommissie,
Paula
Albert heb je haar nu wel of geen nieuwe computer gegeven?
Ik ben gewoon benieuwd. Als de PC constant kapot is en dat is ie dus weer. Dus niet.
Geintje hoor.
Ik ben gewoon benieuwd. Als de PC constant kapot is en dat is ie dus weer. Dus niet.
Geintje hoor.
Jan,
fake adres en waar bemoei je je mee/ hij of zij hou toch op met deze waanzin. Ik ben nu op oorlogspad, dus laatste waarschuwing.
Albert.
fake adres en waar bemoei je je mee/ hij of zij hou toch op met deze waanzin. Ik ben nu op oorlogspad, dus laatste waarschuwing.
Albert.