LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Pay-back zuivere koffie ?

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Hans Ganders
Berichten: 110
Lid geworden op: 18 okt 2003 11:42

Re: Pay-back zuivere koffie ?

Ongelezen bericht door Hans Ganders »

Het feit dat je op elke topic met dezelfde reacties komt zegt genoeg.

Elk slim antwoord wat je geeft daarmee omcirkel je je zelf net zo lang totdat alles duidelijk wordt voor een ieder.

Waar is je gevoel van maatjes gebleven !! Ik was toch het einde het e-mailcontact was lief waarom doe je me dit aan.

Wraak omdat ik niet wilde wat jij wilde.

Dat geeft jou niet het recht om op zeer onbeschofte wiize te keer te gaan tegen organisaties en mensen.

gast33
Berichten: 339
Lid geworden op: 05 nov 2003 14:32

Re: Pay-back zuivere koffie ?

Ongelezen bericht door gast33 »

Geplaatst op 16 Jun 2004 00:48 door Hans Ganders


--------------------------------------------------------------------------------

Het feit dat je op elke topic met dezelfde reacties komt zegt genoeg.

Elk slim antwoord wat je geeft daarmee omcirkel je je zelf net zo lang totdat alles duidelijk wordt voor een ieder.

Waar is je gevoel van maatjes gebleven !! Ik was toch het einde het e-mailcontact was lief waarom doe je me dit aan.

Wraak omdat ik niet wilde wat jij wilde.

Dat geeft jou niet het recht om op zeer onbeschofte wiize te keer te gaan tegen organisaties en mensen.
Gans de Rechter e.a,

Ik vind het best hoor. Zolang jij denkt dat ik de persoon ben die jij voor ogen hebt blijf je door de mandvallen.

Voor mijn part zie je het op deze manier.
payback een luis in de pels voor dexia en andere aanbieders. En ik een luis in de pels bij jouw en andere (w)ezels van aliasen.

Hans Ganders
Berichten: 110
Lid geworden op: 18 okt 2003 11:42

Re: Pay-back zuivere koffie ?

Ongelezen bericht door Hans Ganders »

Ach zo kom je nooit uit je huisje moet je zelf weten ga maar door met dit forum uiteindelijk is het van jou toch.

Keep on insulting people. En het eind van het liedje zal wel zelfmoord zijn.

Mijn angst kan ik niet beschrijven mijn gevoel voor je wel.

Groet en denk er overna..

gast33
Berichten: 339
Lid geworden op: 05 nov 2003 14:32

Re: Pay-back zuivere koffie ?

Ongelezen bericht door gast33 »

Geplaatst op 11 Jun 2004 23:50 door Rechter


--------------------------------------------------------------------------------

Niet zo moeilijk doen mensen.
Geplaatst op 11 Jun 2004 23:48 door Rechter


--------------------------------------------------------------------------------

Iedereen take it easy.
Geplaatst op 11 Jun 2004 23:52 door Rechter


--------------------------------------------------------------------------------

Who cares
Geplaatst op 11 Jun 2004 23:57 door Rechter


--------------------------------------------------------------------------------

hoe meer mensen gaan schelden hoe meer partij ik trek voor mijn collega
Geplaatst op 12 Jun 2004 00:03 door Rechter


--------------------------------------------------------------------------------

In deze zaken worden wij bekritiseerd en het wordt aan ons overgelaten om een doorbraak te forceren in deze materie.
Geplaatst op 12 Jun 2004 00:06 door Rechter


--------------------------------------------------------------------------------

Ook wij staan onder hoogspanning iedereen schuift ons de zwarte piet toe. Dat is voor ons ook niet leuk.
Geplaatst op 12 Jun 2004 00:11 door Rechter


--------------------------------------------------------------------------------

Het woord is aan Pieter.
Geplaatst op 12 Jun 2004 00:13 door Rechter


--------------------------------------------------------------------------------

Maar mijn collega vraagt antwoord.
Geplaatst op 12 Jun 2004 00:16 door Rechter


--------------------------------------------------------------------------------

Dan pak ik nog maar een biertje.
Geplaatst op 12 Jun 2004 00:19 door Rechter


--------------------------------------------------------------------------------

Een rechter is ook maar een mens.
Geplaatst op 12 Jun 2004 00:32 door Rechter


--------------------------------------------------------------------------------

ja wat het forum betreft moet je de middenweg kiezen is beter voor alles.
Geplaatst op 12 Jun 2004 00:39 door Rechter


--------------------------------------------------------------------------------

De kunst van het leven is net zoals de president van de VS deed om van je vijand je vriend te maken. Als je dat kunt ben je pas goed diplomatisch bezig.
Geplaatst op 12 Jun 2004 00:42 door Rechter


--------------------------------------------------------------------------------

Nee geen van beiden om eerlijk te zijn. Probeer wel de medemens te helpen alleen nu op een andere manier.
Geplaatst op 12 Jun 2004 00:49 door Rechter


--------------------------------------------------------------------------------

Ik ben geen echte rechter hoor als je dat soms denkt maar ik heb mensen financieël geholpen om een advocaat in de arm te nemen en dat geld heb ik ook teruggekregen.

Ook mensen adviezen gegeven wat ik op die momenten zelf wist en die mij zelf benaderde per mail.

Nu ben ik overbodig maar het was best dankbaar toen.
Geplaatst op 12 Jun 2004 00:54 door Rechter


--------------------------------------------------------------------------------

Ik denk op het moment dat we zelf ruzie kregen. En gisteren aangaf dat ik dat niet meer zal doen en wil.
Geplaatst op 12 Jun 2004 01:00 door Rechter


--------------------------------------------------------------------------------

Ik wel en voor nu ga ik pitten. Welterusten.
Geplaatst op 14 Jun 2004 21:46 door Rechter


--------------------------------------------------------------------------------

Pieter is ook Kritische Noot
Geplaatst op 15 Jun 2004 21:40 door Rechter


--------------------------------------------------------------------------------

Echt simpel die reacties van de leden van Pay-back geeft wel een beetje het simplisme weer.
Geplaatst op 15 Jun 2004 22:58 door Rechter


--------------------------------------------------------------------------------

Mijn collega heeft gelijk jullie zwammen en betalen wel maar het is en blijft een gammele zootje.

Er is nooit een verantwoording gegegeven van het contributiegeld wat er door de eerste voorzitter doorheen is gejaagd.

Schelden is niet zo moeilijk maar het zijn ook mijn centen.
Geplaatst op 15 Jun 2004 21:39 door Rechter


--------------------------------------------------------------------------------

Nou nou kunnen jullie niet tegen een kritische noot.
Geplaatst op 15 Jun 2004 21:45 door Rechter


--------------------------------------------------------------------------------

Zeg rozewater lees eens goed met je schele ogen er is De rechter en Rechter maar jij wilt graag bij een kluppie horen maakt niet uit welke toch.

Je gebruikt dure woorden en weet niet wat de betekenis is. Ga een cursus sambaldansen doen.

--------------------------------------------------------------------------------
Off Topic
Quote:
Geplaatst op 15 Jun 2004 21:45 door Rechter


--------------------------------------------------------------------------------

Zeg rozewater lees eens goed met je schele ogen er is De rechter en Rechter maar jij wilt graag bij een kluppie horen maakt niet uit welke toch.

Je gebruikt dure woorden en weet niet wat de betekenis is. Ga een cursus sambaldansen doen.


Hoezo Hans Ganders,
Heb je er de pest hekel aan om vergeleken te worden met je achterlijke collega "De Rechter"

On topic,
Morgen demonstratie te Den Haag.
Ergens heb ik een goede tip gelezen waar je je auto kon parkeren en met de bus of zo naar het Malieveld kon gaan. Ik kan hem niet meer terug vinden.
8)
Geplaatst op 15 Jun 2004 23:06 door Hans Ganders


--------------------------------------------------------------------------------

Ach wat moet je er nog van zeggen. Mijn mening is dat De rechter het vaak goed ziet en vaak niet.

Het is een beetje een ieder heeft gelijk maar waarom zijn de brilleglazen van Adank slecht??

Bij ons zijn ze goed geen duur montuur en je krijgt ook niet het apezuur.
Geplaatst op 15 Jun 2004 23:17 door Hans Ganders


--------------------------------------------------------------------------------

Wij zijn ook van de partij van de arbeid wij hebben daar geen tijd voor om te demonstreren wij moeten werken voor onze centen. Trouwens wat is nog het nut van demonstreren in deze.

Een dagje uit voor ww-ers en andere steuntrekkers??
Geplaatst op 15 Jun 2004 23:29 door Hans Ganders


--------------------------------------------------------------------------------

Demonstreren en mijn eigen stupiditeit toegeven never nooit. Demonstreren is voor simpele mensen.

Ik eet liever mijn worteltje op dan toegeven dat ik zielig ben. Het is ook mijn fout deels misleiding dat wel.

Geplaatst op 15 Jun 2004 23:31 door Hans Ganders


--------------------------------------------------------------------------------

Jij bent door en door getikt. Ik zelf ook hoor. En ik vind het een rot gevoel.

Fijn dat je je uit en niet verder komt dan het forum. Succes er mee en dat je ze nog allemaal lang onderuit haalt. Eens komt er een eind aan jouw hobby.

Dat je iedereen de hel inschrijft is tot daar aan toe maar ondanks je zogenaamde intelligentie pleeg je ook nog verraad dus wees trots op je zelf.

Wat een hobby

Laatst aangepast door Hans Ganders op 15 Jun 2004 23:42, in totaal 1 keer bewerkt
Geplaatst op 16 Jun 2004 00:25 door Hans Ganders


--------------------------------------------------------------------------------

Je weet niet half hoever je bent Joost van Egmond Jan_Jan iedere keer haal je namen aan hoe vals en verrot ben je. Je wilt alles naar je hand zetten nou het lukt je niet.

Je haat is groot groter dan je verstand geraffineerd ben je daar kan ik niet tegen op. Wil ik ook niet maar de Tros moet jou maar eens doorlichten en dan wordt het forum weer een stuk rustiger.

Je schrijft zelf over een serpent asend op prooien ga terug naar je huisarts. Je bent zo verkeerd bezig dat ik me zorgen maakte over je. Welnu na mijn advies na een lange tijd ga naar je huisarts en stop met je beledigingen op het forum en naar mensen toe.

Ik geef je dit advies omdat je moet stoppen met je beschuldigingen en je frustraties elders moet ledigen.

Het ga je goed.
Geplaatst op 16 Jun 2004 00:03 door Hans Ganders


--------------------------------------------------------------------------------

Klopt hoor en jij bent toch degene die mij helemaal kapot gemaakt hebt door er telkens op terug te komen. En mij aangegeven hebt bij mevrouw Douma en de Tros een brief geschreven heeft dat ik onder andere namen schreef. Heb je de aliassen van je zelf ook opgegeven: er zijn er zo veel .

Als wraak jouw enige drijfveer is ja dan ben je zielig en dan kun je wel in Oud-Zuid wonen maar dat geeft jou niet het recht om alle mensen onder zo veel namen kapot te maken.

Het is je gelukt met mij en voor mij is het een raadsel dat de Tros jou je gang laatgaan.

Gefeliciteerd ik neem het je ergens niet kwalijk omdat je ziek bent. Maar je moet wel stoppen.
Geplaatst op 16 Jun 2004 00:10 door Hans Ganders


--------------------------------------------------------------------------------

Hollander, De Rechter, Bezoeker, Gast33, Antonio,Ikwaseenbeetjedom,Ferdinand, etc. je vergiftigd het forum met alles.

Ga terug naar je huisarts.
Geplaatst op 16 Jun 2004 00:25 door Hans Ganders


--------------------------------------------------------------------------------

Je weet niet half hoever je bent Joost van Egmond Jan_Jan iedere keer haal je namen aan hoe vals en verrot ben je. Je wilt alles naar je hand zetten nou het lukt je niet.

Je haat is groot groter dan je verstand geraffineerd ben je daar kan ik niet tegen op. Wil ik ook niet maar de Tros moet jou maar eens doorlichten en dan wordt het forum weer een stuk rustiger.

Je schrijft zelf over een serpent asend op prooien ga terug naar je huisarts. Je bent zo verkeerd bezig dat ik me zorgen maakte over je. Welnu na mijn advies na een lange tijd ga naar je huisarts en stop met je beledigingen op het forum en naar mensen toe.

Ik geef je dit advies omdat je moet stoppen met je beschuldigingen en je frustraties elders moet ledigen.

Het ga je goed.
Geplaatst op 16 Jun 2004 00:37 door Hans Ganders


--------------------------------------------------------------------------------

Helemaal mee eens alleen moet je het in de praktijk ook waarmaken.

Mensen zijn niet altijd je vijanden en jij hebt niet het recht om zo beledigend te zijn op het forum.

En daarom moet je ook stoppen want er zijn genoeg mensen die wel financiële problemen hebben. En jij hebt een ander probleem.

Stop dus met je onzin.
Geplaatst op 16 Jun 2004 00:48 door Hans Ganders


--------------------------------------------------------------------------------

Het feit dat je op elke topic met dezelfde reacties komt zegt genoeg.

Elk slim antwoord wat je geeft daarmee omcirkel je je zelf net zo lang totdat alles duidelijk wordt voor een ieder.

Waar is je gevoel van maatjes gebleven !! Ik was toch het einde het e-mailcontact was lief waarom doe je me dit aan.

Wraak omdat ik niet wilde wat jij wilde.

Dat geeft jou niet het recht om op zeer onbeschofte wiize te keer te gaan tegen organisaties en mensen.
Geplaatst op 16 Jun 2004 01:05 door Hans Ganders


--------------------------------------------------------------------------------

Ach zo kom je nooit uit je huisje moet je zelf weten ga maar door met dit forum uiteindelijk is het van jou toch.

Keep on insulting people. En het eind van het liedje zal wel zelfmoord zijn.

Mijn angst kan ik niet beschrijven mijn gevoel voor je wel.

Groet en denk er overna..

I rest my Case
Laatst gewijzigd door gast33 op 16 jun 2004 01:37, 1 keer totaal gewijzigd.

Hans Ganders
Berichten: 110
Lid geworden op: 18 okt 2003 11:42

Re: Pay-back zuivere koffie ?

Ongelezen bericht door Hans Ganders »

Natuurlijk meisje met jou is geen goed garen meer te spinnen . Maar dat is jouw keuze.

Er is een gospelsong "fairy well fairy well" is mooi en zo ben jij.

Het was mooi wat er geweest is bedankt en dat God met je is altijd.

Jammer dat je zo verbitterd bent. Ik weet dat je aardig en meer kunt zijn.

Groet en meer.

Dag en Ajuus.

gast33
Berichten: 339
Lid geworden op: 05 nov 2003 14:32

Re: Pay-back zuivere koffie ?

Ongelezen bericht door gast33 »

Geplaatst op 16 Jun 2004 01:34 door Hans Ganders


--------------------------------------------------------------------------------

Natuurlijk meisje met jou is geen goed garen meer te spinnen . Maar dat is jouw keuze.

Er is een gospelsong "fairy well fairy well" is mooi en zo ben jij.

Het was mooi wat er geweest is bedankt en dat God met je is altijd.

Jammer dat je zo verbitterd bent. Ik weet dat je aardig en meer kunt zijn.

Groet en meer.

Dag en Ajuus.
Aan me water voel ik dat je bovenstaande niet gaat waar maken. :shock:

Hans Ganders
Berichten: 110
Lid geworden op: 18 okt 2003 11:42

Re: Pay-back zuivere koffie ?

Ongelezen bericht door Hans Ganders »

Je hebt je zelf onderschat je bent voor mij het summum meen ik.

De rechter
Berichten: 146
Lid geworden op: 21 nov 2003 17:48

Re: Pay-back zuivere koffie ?

Ongelezen bericht door De rechter »

Terwijl Piet straks voor 22 cent per km naar Den Haag rijdt blijft de vraag in wiens zakken de rest van de 70 duizend euro per jaar verdwijnt.

thomas1978
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 jun 2004 12:41

Re: Pay-back zuivere koffie ?

Ongelezen bericht door thomas1978 »

Hmm of het zuivere koffie is die jongens van PAY-BACK ?
Ik neem aandat jullie ook weten dat bestuurslid Jurgen W. zo'n 15000.- euro uit de kas heeft gehaald ? Wat niet te verklaren valt....Dit is geloof ik vorig jaar gebeurd , excact meer info bij directie van PBack.

Dus waar kun je beter je geld aan geven : dexia of pay back , ik weet het niet...

Chris H
Berichten: 71
Lid geworden op: 30 aug 2003 18:33

Re: Pay-back zuivere koffie ?

Ongelezen bericht door Chris H »

Hollander, De Rechter, Bezoeker, Gast33, Antonio,Ikwaseenbeetjedom,Ferdinand, etc. je vergiftigd het forum met alles.

Ga terug naar je huisarts.

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: Pay-back zuivere koffie ?

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Chris H was je vandaag op de domonstratie?

De rechter
Berichten: 146
Lid geworden op: 21 nov 2003 17:48

Re: Pay-back zuivere koffie ?

Ongelezen bericht door De rechter »

Het kan niet anders of er wordt flink gegeten uit de payback ruif. Anders krijg je 70 duizend euro per maand nooit op.

EllenC
Berichten: 56
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:37

Re: Pay-back zuivere koffie ?

Ongelezen bericht door EllenC »

Ik lees dit forum soms maar soms begrijp ik sommige dingen niet bijvoorbeeld alle uitspraken van rechtbanken. de taal is moeilijk en ik weet vaak niet precies waar het over gaat. Het is me nog steeds niet duidelijk wat je het beste kunt doen waneer incasobureau's je op de hielen zitten. Ik begrijp dat ik aktie moet ondernemen tegen Dexia maar hoe is me niet duidelijk. Had een goed gevoel bij payback en zonder hier een berichtje te plaatsen wilde ik me aansluiten maar ik lees zoveel negatieve dingen over alle verenigigen dat ik ga twijfelen. Als jullie het hebben over stoppen met betalen bedoelen jullie dan de maandtermijnen of de restschuld of alles? Kan iemand me hierover een advies geven, ik ga er erg slecht van slapen.
Hoi
Ellen

EllenC
Berichten: 56
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:37

Re: Pay-back zuivere koffie ?

Ongelezen bericht door EllenC »

Ik wilde bovenaan komen staan maar dat is niet gelukt. maar misschien kan iemand me zo ook antwoord geven. ik hebt wel onderwerp ingevuld!

Hans Ganders
Berichten: 110
Lid geworden op: 18 okt 2003 11:42

Re: Pay-back zuivere koffie ?

Ongelezen bericht door Hans Ganders »

Het komt wel goed hoor Ellen.

EllenC
Berichten: 56
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:37

Re: Pay-back zuivere koffie ?

Ongelezen bericht door EllenC »

Ik had mischien beter niet een mail hier kunnen plaatsen want de antwoorden zijn vaak raar heb ik gemerkt. Vind je woorden geruststellend maar zijn niet echt een antwoord op mijn vraag. Toch bedankt hoor.

Hans Ganders
Berichten: 110
Lid geworden op: 18 okt 2003 11:42

Re: Pay-back zuivere koffie ?

Ongelezen bericht door Hans Ganders »

Ja hoor Ellen sommige dingen komen nooit meer goed. Welterusten.

gast33
Berichten: 339
Lid geworden op: 05 nov 2003 14:32

Re: Pay-back zuivere koffie ?

Ongelezen bericht door gast33 »

EllenC,

Er zitten hier idioten op het forum die onrust en verderf zaaien.

EllenC
Berichten: 56
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:37

Re: Pay-back zuivere koffie ?

Ongelezen bericht door EllenC »

dat merk ik

EllenC
Berichten: 56
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:37

Re: Pay-back zuivere koffie ?

Ongelezen bericht door EllenC »

jij zegt ergens anders ook rare dingen wie ik niet moet geloven. ik vraag gewoon om advies en dat is niet mogelijk. ik vraag het de tros wel. bedankt allemaal. zal wel zijn omdat het laat is

Gesloten