LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Pay-back zuivere koffie ?

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
De rechter
Berichten: 146
Lid geworden op: 21 nov 2003 17:48

Pay-back zuivere koffie ?

Ongelezen bericht door De rechter »

http://www.pay-back.nl/ zegt op te treden als belangenvereniging voor gedupeerden van aandelenlease producten. Ze vragen 40 euro per jaar, maal 1800 leden = 70 duizend euro per jaar te besteden. Ok er is wat geld voor postzegels nodig maar toch niet zo veel, is dit clubje wel zuivere koffie ? Wie kan hier iets meer over zeggen ?

Hollander
Berichten: 1290
Lid geworden op: 20 okt 2003 22:01

Re: Pay-back zuivere koffie ?

Ongelezen bericht door Hollander »

Daar kan niemand je iets over zeggen. Het uiten van ook maar zeer geringe twijfel over payback is volstrekt taboe en verboden op dit forum.

De rechter
Berichten: 146
Lid geworden op: 21 nov 2003 17:48

Re: Pay-back zuivere koffie ?

Ongelezen bericht door De rechter »

Verboden op dit forum ? Hoezo verboden ???

mieneke

Re: Pay-back zuivere koffie ?

Ongelezen bericht door mieneke »

Kunnen zowel Hollander als de Rechter eea nader toelichten?Nodig lijkt me! Wat bedoelt u! :!: Dit lijkt me ge(k)wezel!

Hollander
Berichten: 1290
Lid geworden op: 20 okt 2003 22:01

Re: Pay-back zuivere koffie ?

Ongelezen bericht door Hollander »

Als je op dit forum ook maar een beetje twijfelt aan Payback, dan wordt je gelijk helemaal in de hoek getrapt. Hoe durf je, het is niet waar, wat een onzin, enz.

Als voorbeeld: onlangs zei iemand op dit forum dat het niet verstandig was dat Payback minister Zalm beschuldigd had van het onjuist informeren van de Tweede Kamer. Op zich best een interessant onderwerp. Het is zo ongeveer de zwaarste beschuldiging die je, staatsrechtelijk, een minister kan doen.
Doe je zo'n zware beschuldiging dus ten onrechte, dan wek je de indruk niet erg serieus te zijn. Je moet er dus goed over nadenken of zo'n actie wel verstandig is.
Het is dus ook goed als iemand op dit forum daar kritisch naar kijkt. Uiteindelijk: van kritiek wordt Payback alleen maar BETER!

Zonder nu te zeggen wie gelijk had in deze zaak, want daar gaat het mij niet om: het bleek niet mogelijk serieus hierover te praten. Alles wat Payback doet is goed. Payback is een soort van heiligenclub, we mogen niet eens NADENKEN of Payback misschien eens iets doms heeft gedaan.

lhardeman
Berichten: 250
Lid geworden op: 02 jul 2003 19:33

Re: Pay-back zuivere koffie ?

Ongelezen bericht door lhardeman »

Hoe dom moet je zijn om zo'n opmerking te maken over alleen een beetje postzegels. Ga eens in de spiegel kijken naar je eigen postzegel.

Kunnen gedupeerde jou mailen of bellen? Sta jij ze te woord? Bel jij advocaten? Ga jij met je auto naar besprekingen? Bah ga lekker iets anders doen dan de boel hier af te plassen.

Anne.

mieneke

Re: Pay-back zuivere koffie ?

Ongelezen bericht door mieneke »

Hollander. Het is duidelijk wat u bedoelt, lijkt me wederom! Echter het verbaast me dat u als Hollander dit plaatst na een oproep van De Rechter. Niet één van de meest integeren op dit forum, duidelijk lijkt me!!!! Verder geen posting van u gevonden over dit onderwerp! Achtte u hoog! Nog! Verbazing mijnerzijds is op zijn plaats lijkt me!!
Mevrouw Hardeman, dit behoeft een andere aanpak. Postzegels zijn niet de kwestie. Ook duidelijk lijkt me! :wink: :!:
Laatst gewijzigd door mieneke op 11 jun 2004 23:48, 1 keer totaal gewijzigd.

Rechter
Berichten: 102
Lid geworden op: 08 aug 2003 19:51

Re: Pay-back zuivere koffie ?

Ongelezen bericht door Rechter »

Iedereen take it easy.

mieneke

Re: Pay-back zuivere koffie ?

Ongelezen bericht door mieneke »

Van hetzelfde laken een paar schoenen lijkt me! Blijkt het verstand weer niet in het lidwoord te zitten. :!:

Rechter
Berichten: 102
Lid geworden op: 08 aug 2003 19:51

Re: Pay-back zuivere koffie ?

Ongelezen bericht door Rechter »

Niet zo moeilijk doen mensen.

De rechter
Berichten: 146
Lid geworden op: 21 nov 2003 17:48

Re: Pay-back zuivere koffie ?

Ongelezen bericht door De rechter »

Normaal gesproken worden werkzaamheden in verenigingen verricht door vrijwilligers dus daar kunnen de kosten niet zitten. Blijft de vraag waar die 70 duizend euro per jaar aan besteed wordt ...
Laatst gewijzigd door De rechter op 11 jun 2004 23:52, 1 keer totaal gewijzigd.

mieneke

Re: Pay-back zuivere koffie ?

Ongelezen bericht door mieneke »

Misschien heeft u een punt, verklaar u nader! Misschien ook niet :!:

Rechter
Berichten: 102
Lid geworden op: 08 aug 2003 19:51

Re: Pay-back zuivere koffie ?

Ongelezen bericht door Rechter »

Who cares :D

Pieter
Berichten: 1874
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:06
Contacteer:

Re: Pay-back zuivere koffie ?

Ongelezen bericht door Pieter »

deja VU
--------------------------------------------------------------------------------
Geplaatst op 06 Jun 2004 14:23 door De rechter


--------------------------------------------------------------------------------

Pas op voor payback Tonton. Het is een zeer geheimzinnig clubje, sommigen spreken over een sekte. Ze gebruiken dit forum om leden te werven en doen geheimzinnig met informatie waar je eerst voor moet betalen. Hun oprichter heeft al voor de rechter gestaan wegens fraude !
Geplaatst op 11 Jun 2004 23:02 door De rechter

http://www.pay-back.nl/ zegt op te treden als belangenvereniging voor gedupeerden van aandelenlease producten. Ze vragen 40 euro per jaar, maal 1800 leden = 70 duizend euro per jaar te besteden. Ok er is wat geld voor postzegels nodig maar toch niet zo veel, is dit clubje wel zuivere koffie ? Wie kan hier iets meer over zeggen ?



Bovenstaand een paar voorbeelden van de vergruizing die men tracht teweeg te brengen.





Mvg Pieter

mieneke

Re: Pay-back zuivere koffie ?

Ongelezen bericht door mieneke »

Geplaatst op 11 Jun 2004 23:52 door Rechter
--------------------------------------------------------------------------------
Who cares
Mevrouw Hardeman, Payback sympathisanten en overigen. Duidelijk lijkt me!! Wederom! Enfin, posting Pieter hierboven is duidelijk lijkt me!
Laatst gewijzigd door mieneke op 11 jun 2004 23:54, 1 keer totaal gewijzigd.

shamyrah
Berichten: 395
Lid geworden op: 11 mei 2004 22:52

Re: Pay-back zuivere koffie ?

Ongelezen bericht door shamyrah »

makkelijk hè om iets of iemand de grond in te boren
hoeveel is jouw postzegel waard ????
een eerste klas ... ben je man, het bewijst maar weer eens dat je niet verder kunt denken dan je ... lang is.
jammer dat onze lieve heer zulke rare kostgangers er op na houdt.

mieneke

Re: Pay-back zuivere koffie ?

Ongelezen bericht door mieneke »

Voor een vrouw met een dergelijke exotische naam heb je een grote bek! Lijkt me!

Rechter
Berichten: 102
Lid geworden op: 08 aug 2003 19:51

Re: Pay-back zuivere koffie ?

Ongelezen bericht door Rechter »

hoe meer mensen gaan schelden hoe meer partij ik trek voor mijn collega :P

De rechter
Berichten: 146
Lid geworden op: 21 nov 2003 17:48

Re: Pay-back zuivere koffie ?

Ongelezen bericht door De rechter »

Inderdaad collega, hier moeten wij boven staan.

mieneke

Re: Pay-back zuivere koffie ?

Ongelezen bericht door mieneke »

U heeft gelijk, collegialiteit en loyaliteit gaan met elkaar gepaard lijkt me! Overigens heb ik alleen een vraag gesteld en geen mening gegeven! Lijkt me!

Gesloten