LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Pay Back zuivere koffie???
Pay Back zuivere koffie???
Precies, Pay Back is dat ook een stichting die over de ruggen van gedupeerden de buit wil binnen halen...
Precies, wie betaald die club eigenlijk...?
Wees op u hoede...?
Precies, wie betaald die club eigenlijk...?
Wees op u hoede...?
Re: Pay Back zuivere koffie???
Waarom stel je die vraag niet op het forum van Payback zelf? Zit je het dichtste bij de bron en hoef je hier niet TIG berichten te plaatsen!
http://www.pay-back.nl
http://www.pay-back.nl
Re: Pay Back zuivere koffie???
Wie krijgt het eerste e-mailtje binnen van onze annonieme poster?
Mvg Pieter
Mvg Pieter
Re: Pay Back zuivere koffie???
Een kat in het nauw maakt rare sprongen.
Wordt Payback een serieuze bedreiging voor Dexia en Spaar Select?
Wordt Payback een serieuze bedreiging voor Dexia en Spaar Select?
Re: Pay Back zuivere koffie???
http://www.kvk.nl/artikel/artikel.asp?artikelID=39406
Een vereniging is een samenwerkingsvorm tussen twee of meer personen (leden), die volgens bepaalde regels een bepaald doel willen verwezenlijken. Dit doel mag niet zijn het maken van winst ter verdeling onder de leden. Een vereniging mag dus wel winst maken, maar die moet dan ten goede komen aan het gemeenschappelijke doel.
Een vereniging is een samenwerkingsvorm tussen twee of meer personen (leden), die volgens bepaalde regels een bepaald doel willen verwezenlijken. Dit doel mag niet zijn het maken van winst ter verdeling onder de leden. Een vereniging mag dus wel winst maken, maar die moet dan ten goede komen aan het gemeenschappelijke doel.
Re: Pay Back zuivere koffie???
Zeg Zwitserland,
Ga jij eens ergens anders je megalomane behoeften vervullen.
Ga jij eens ergens anders je megalomane behoeften vervullen.
Re: Pay Back zuivere koffie???
http://www.pay-back.nl/doelstelling.htm
Doelstelling:
• Vereniging Payback behartigt collectief de belangen van gedupeerde klanten van financiële instellingen middels communicatie met instellingen, juridische procedures, acties en publiciteit.
• Daarnaast ondersteunt Payback individuele gedupeerden in hun situatie door o.a. hulp te bieden bij het corresponderen, klachtenprocedures, advies te verstrekken m.b.t. incassoprocedures, e.d.
• Dit alles om schadeloosstelling te bewerkstelligen voor belanghebbenden.
Vereniging Payback wil ervoor zorgen dat bedrijven zoals Spaar Select / Spaarbeleg / Dexia e.d. verantwoording nemen voor uitgebrachte adviezen. Immers de producten van deze tijd zijn vaak zo ingewikkeld, dat je op het advies van jouw financieel adviseur moet kunnen vertrouwen.
Helaas hebben de net genoemde bedrijven zich wel professioneel gepresenteerd, maar niet vakkundig gewerkt, waardoor de klant nu de dupe wordt. De klant werd niet op de risico’s gewezen en had deze zelf ook niet kunnen inschatten.
Om dergelijke constructies en producten goed te kunnen beoordelen, zou je eerst zelf een “professional” moeten worden, met jarenlange ervaring. Dit feit maakt duidelijk dat een klant niet anders kan, dan zijn adviseur te vertrouwen. Daar gaat het om. Bedrijven die dit vertrouwen misbruiken, moeten er ook voor aansprakelijk kunnen worden gesteld.
Doelstelling:
• Vereniging Payback behartigt collectief de belangen van gedupeerde klanten van financiële instellingen middels communicatie met instellingen, juridische procedures, acties en publiciteit.
• Daarnaast ondersteunt Payback individuele gedupeerden in hun situatie door o.a. hulp te bieden bij het corresponderen, klachtenprocedures, advies te verstrekken m.b.t. incassoprocedures, e.d.
• Dit alles om schadeloosstelling te bewerkstelligen voor belanghebbenden.
Vereniging Payback wil ervoor zorgen dat bedrijven zoals Spaar Select / Spaarbeleg / Dexia e.d. verantwoording nemen voor uitgebrachte adviezen. Immers de producten van deze tijd zijn vaak zo ingewikkeld, dat je op het advies van jouw financieel adviseur moet kunnen vertrouwen.
Helaas hebben de net genoemde bedrijven zich wel professioneel gepresenteerd, maar niet vakkundig gewerkt, waardoor de klant nu de dupe wordt. De klant werd niet op de risico’s gewezen en had deze zelf ook niet kunnen inschatten.
Om dergelijke constructies en producten goed te kunnen beoordelen, zou je eerst zelf een “professional” moeten worden, met jarenlange ervaring. Dit feit maakt duidelijk dat een klant niet anders kan, dan zijn adviseur te vertrouwen. Daar gaat het om. Bedrijven die dit vertrouwen misbruiken, moeten er ook voor aansprakelijk kunnen worden gesteld.
Re: Pay Back zuivere koffie???
Waarom stel je die vraag niet op het forum van Payback zelf? Zit je het dichtste bij de bron en hoef je hier niet TIG berichten te plaatsen!
http://www.pay-back.nl
http://www.pay-back.nl
Re: Pay Back zuivere koffie???
Waarom stel je die vraag niet op het forum van Payback zelf? Zit je het dichtste bij de bron en hoef je hier niet TIG berichten te plaatsen!
http://www.pay-back.nl
http://www.pay-back.nl