LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Piet mail hem niet Dexia

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Karel.d.g

Piet mail hem niet Dexia

Ongelezen bericht door Karel.d.g »

Mensen mail Piet niet,want piet werkt voor Dexia

anniecoevorden
Berichten: 16
Lid geworden op: 18 jul 2003 17:51

Re: Piet mail hem niet Dexia

Ongelezen bericht door anniecoevorden »

Je denkt dat Piet bij Dexia hoort, volg jij niet het forum en kijk eens wat hij zo allemaal onderneemt.
Groet Annie

Gast

Re: Piet mail hem niet Dexia

Ongelezen bericht door Gast »

Je moet Piet niet zwartmaken . Hij is de baas van Muziekvereniging Pay-back. En speelt eerste viool

Charles
Berichten: 44
Lid geworden op: 17 aug 2003 19:59

Re: Piet mail hem niet Dexia

Ongelezen bericht door Charles »

Ja nu jullie het schrijven ik ontving ook een e-mail van Piet Koremans en kende hem niet. Kwam een beetje bemoeierig over.

Zal wel goed bedoeld zijn maar toch.

Charles.

Albert
Berichten: 1164
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:45

Re: Piet mail hem niet Dexia

Ongelezen bericht door Albert »

Hallo,

Piet is een bestuurder van Pay-back en is geen bemoeial hij is een bestuurder van Pay-back en mailt met de intentie om mensen te helpen.

Niet meer en niet minder.

Albert.

Chris G
Berichten: 911
Lid geworden op: 21 aug 2003 14:13

Re: Piet mail hem niet Dexia

Ongelezen bericht door Chris G »

Ik vind het werkelijk schandalig dat Piet hier op een vreselijke manier in een verkeerd daglicht wordt gesteld. Iemand die geheel belangenloos elke seconde die hij tot zijn beschikking heeft, gebruikt om zich in te zetten om zwaar gedupeerde mensen bij te staan. Wat een onmensen die zulke berichten op dit forum durven te zetten. Er zijn nog maar weinig dingen waarop ik trots kan zijn dat ik Nederlander ben. De verloedering neemt steeds grotere vormen aan.
Over één ding ben ik wel blij, dat ondanks de verloedering er toch nog mensen zijn zoals Piet die het hart op de juiste plaats hebben zitten!

Geen groet voor deze misselijk makende figuren.
Laatst gewijzigd door Chris G op 22 aug 2003 18:20, 1 keer totaal gewijzigd.

anniecoevorden
Berichten: 16
Lid geworden op: 18 jul 2003 17:51

Re: Piet mail hem niet Dexia

Ongelezen bericht door anniecoevorden »

Waarschijnlijk is diegene zelf een Dexiaman cq. vrouw en zegt dat om lekker te stoken.

Wij moeten nog twee jaar elke maaand 700 gulden in leggen en wij hebben al grote bedragen ingelegd, dachten namenlijk dat het om een spaar rekening ging zo is het ook uitgelegd en over aandelen is niet eens gesproken.
Dus er hangt ons en gigantische schuld boven het hoofd.
De laatste dagen is de AEX met 50 procent aangetrokken en hadden we een beetje moed.
Vanmiddag keek ik op de website van Middelkoop van RTLZ en die een heel ander opinie heeft over de beurzen gezien de historie.
Hij denkt dat het aantrekken Van de AEX van tijdelijke aard zal zijn in een periode van recessie en dat het nog jaren zal duren voor het echt zal aantrekken.. maar dan zijn wij al oud en wij hadden het voor ons en de kinderen gedaan, 5 jaar lang sparen en dan zou er een goede rente uitvallen en was het geld weer voorons beschikbaar. Maar om nog twee jaar zo in onzekerheid te leven is onwijs moeilijk, soms denk je dat je echt gaat door draaien.
Ik begrijp ook niet dat de egalease zo lang op zich laat wachten wat betreft die rechtspraak.
De rechtspraak komt te laat.. We mogen ons voorbereiden op een schuld die kan wel in buurt van 100.000 gulden komen en reken daar nog eens 12 procent rente over die je ook nog moet volddoen. Ik krijg een pijnlijke Dexia nek.
Gr Annie

elisabeth

Re: Piet mail hem niet Dexia

Ongelezen bericht door elisabeth »

Ongelooflijk, ik heb er geen worden voor, wat er hier gebeurt!!

Piet, ik dank je voor je mailtje (dat had ik nog niet gedaan).
Heel prettig zoals je je daarin opstelde. Precies goed. Was verbaasd dat je er nog tijd voor vrij kon maken in deze hectische tijd. Nogmaals dank.

Tot morgen!!!!

ingeloe
Berichten: 83
Lid geworden op: 28 jul 2003 22:28

Re: Piet mail hem niet Dexia

Ongelezen bericht door ingeloe »

In het verleden zijn hier mensen weg gepest onder ander de heer blok en nu is het piet weer.mensen die veel informatie geven en waar je wat aan hebt.ben je hier veel dan wordt je altijd de pispaal.dat is de rede dat er zoveel niet meer zijn .Voor de zwartkijkers doorgaan en er is dadelijk niemand meer die antwoord geeft.jullie verdienen het.toet :evil:

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: Piet mail hem niet Dexia

Ongelezen bericht door Piet »

Hallo Toet,

Ik laat me niet wegpesten hoor !

Dit soort dingen maken me alleen maar sterker om door te gaan.

Ik heb vanavond een afspraak gemaakt met een TV programma.
Komende dinsdag worden er opnamen gemaakt.

De aanbieders van de walgelijke aandelenleaseproducten zijn nog niet klaar met ons !

Wij vechten door.

Groeten,
Piet

Hans2
Berichten: 617
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: Piet mail hem niet Dexia

Ongelezen bericht door Hans2 »

Mail Piet niet want hij werkt voor Dexia

Als Piet bij Dexia zou werken dan zou hij in de bestuurvergadering hebben voorgestelde te stoppen met invorderings, en incassoprocedures.

Als Piet bij Dexia zou werken dan zouden de cliënten op een humanere wijze door de bank benaderd worden.

Als Piet bij Dexia zou werken, dan zou hij eens hebben laten uitzoeken
wat de voorgangers van La Bouchere allemaal uitgespookt hadden.

Als Piet bij Dexia zou werken, dan moeten de mensen van spaarselect naar de Piet Heinkade komen om eens uit te leggen hoe zij mensen
zulke risicovolleproducten konden aansmeren, waar de mensen zelf geen weet van hadden door hun slimme en valse
voor(op)lichting.

Als Piet bij Dexia werkte dan maakte hij de protocollen van Legiolease
gebruikt bij caldselling en coldcalling bekend.

Als Piet bij Dexia werkte zou hij willen weten uit welke pot de adviserende hooggeleerden heren werden betaald.



Als Piet bij Dexia zou werken dan zou hij..................helaas als KLOKKENLUIDER door Bruneel de deur uit zijn gewerkt

ingeloe
Berichten: 83
Lid geworden op: 28 jul 2003 22:28

Re: Piet mail hem niet Dexia

Ongelezen bericht door ingeloe »

dag piet.Het is ook goed dat er steeds aandacht aan besteed wordt.Alleen al de stukjes die in kranten staan die ik niet heb en dat er de moeite gedaan wordt om ze hier te plaatsen is voor mij belangrijk.Verder is het ziek dat mensen nog steeds beledigt worden kijk naar sara eerst de hemel in prijzen en dat lees je dat ze haar ook moeten hebben.Dat is jammer wij moeten het van elkaar hebben de een weet iets meer dan een ander maar alle nieuwtjes zijn welkom.Prettig weekend ik sluit de computer en maandag kijk ik weer.toet

An

Re: Piet mail hem niet Dexia

Ongelezen bericht door An »

Piet, ik ben blij dat u het zo opvat, en toch wilt blijven vechten voor de gedupeerden.

Ik weet niet precies de weg, maar anders zou IK u voordragen om een lintje te krijgen dit jaar. Echt waar!

Wie verzet er zoveel werk? U en nog een paar anderen. Ga aub zo door en laat u niet van de wijs brengen door zo,n stelletje aso,s.

Prettig weekend nog. :wink: An,

Harry 12
Berichten: 249
Lid geworden op: 29 jul 2003 19:36

Re: Piet mail hem niet Dexia

Ongelezen bericht door Harry 12 »

Dit vind ik nou een leuk bericht van An.

PLUKKER
Berichten: 186
Lid geworden op: 02 jul 2003 23:37

Re: Piet mail hem niet Dexia

Ongelezen bericht door PLUKKER »

An, kijk eens op http://www.lintjes.nl/

PLUKKER - verwacht dat iemand die een lintje wil uitdelen wat meer moeite doet dan alleen maar wat roepen

Harry 12
Berichten: 249
Lid geworden op: 29 jul 2003 19:36

Re: Piet mail hem niet Dexia

Ongelezen bericht door Harry 12 »

Wat zeg je Plukker, moet je poepen.

An

Re: Piet mail hem niet Dexia

Ongelezen bericht door An »

Hoi Plukkert.

Voel je niet aangesproken hoor! Want jij bent er èèn van!
Maar ga lekker door vanavond, ik ga zo buurtbbqen. Boeiend!!!!

Fijne avond nog, beste mensen. Gr. :wink: An
Laatst gewijzigd door An op 23 aug 2003 18:27, 1 keer totaal gewijzigd.

ks.delarambelje
Berichten: 8
Lid geworden op: 25 jul 2003 21:53

Re: Piet mail hem niet Dexia

Ongelezen bericht door ks.delarambelje »

Beste Piet,

zet~m op! ik weet dat je veel moeite voor al de gedupeerde die op het forum reageerd, niks van aantrekken van die gasten die hier de boel
zit te verzieken en die gasten die de boel zit te verzieken die werkt juist voor Dexia, let maar op.

Piet hou taai, en bedankt voor alles en voor de moeite die jij voor ons doet.

Groet ! Karin1

Harry 12
Berichten: 249
Lid geworden op: 29 jul 2003 19:36

Re: Piet mail hem niet Dexia

Ongelezen bericht door Harry 12 »

An prettige bbq steek je het bos niet brand :wink:

PLUKKER
Berichten: 186
Lid geworden op: 02 jul 2003 23:37

Re: Piet mail hem niet Dexia

Ongelezen bericht door PLUKKER »

Graag gedaan hoor, die tip. Verder heeft PLUKKER geen idee waar je het over hebt.

PLUKKER - wenst je veel plezier met je buurtfeest

Gesloten