LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] poe ozo

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
[email protected]

poe ozo

Ongelezen bericht door [email protected] »

Op dit forum is zoeken naar de laatste berichten veel te langdradig ,je moet er echt bij blijven zitten wil er geen een aan je aandacht ontgaan.Daar heb ik geen tijd voor .Jammer voor veel boodsschappen die gaan nu aan me voorbij.Het ziet er echt leuk uit met al die gezichtjes maar ik ben niet van plan om al die pagina.s terug te zoeken.

Pieter
Contacteer:

Re: poe ozo

Ongelezen bericht door Pieter »

Beste Toet,

Wanneer jezelf registreerd. Dan onthoud het forum bij welke berichten je wel of niet gelezen hebt.
Heeft best wel veel voordelen dat registeren.

Mvg Pieter
Laatst gewijzigd door Pieter op 05 jul 2003 15:00, 1 keer totaal gewijzigd.

[email protected]

Ongelezen bericht door [email protected] »

Bedankt pieter dat wist ik niet :oops: toet

Pieter
Contacteer:

Ongelezen bericht door Pieter »

Beste Toet,

registreren is ook vrij makelijk. Klik boven op de pagina op registreren.
geef een gebruikersnaam en wachtwoord op. Selecteer of bezoekers jouw e-mail adres mogen inzien. (envelopje bij een bericht).

Bij bezoeken van het forum kun je tijdens het aanmelden aangeven of het forum jouw automatisch moet aanmelden zodra je het forum bezoekt.
Is ook een handige optie.

Groet Pieter

bo39

Ongelezen bericht door bo39 »

toetje

als je forum opend knipperd het envolpje kan je zien of er bericht is.
ff aanvinken staat er geen bericht.

ps doet het alleen als je geschreven heb op het onderwerp :roll:

schadowrave

Ongelezen bericht door schadowrave »

IK mis alleen nog een button om onderwerpen als gelezen te markeren zoals je op andere forums hebt .Want dat van legio lease heb ik nou wel gezien .Ik ben er gelukkig niet ingetrapt ,maar wel spijtig voor al die andere mensen ,sterkte allemaal :wink:

learner

Ongelezen bericht door learner »

Hoi, toet,

Wat ik heel handig vind is het volgende:

Op elke willekeurige pagina binnen het legioleaseforum vind je helemaal onderaan het zinnetje:

Ga naar: "Legio Lease" OK

De woorden: "Legio Lease" staan in een zogenaamd keuzevenstertje. En meestal binnen het legioleaseforum al voorgeselecteerd.

Druk je op OK dan kom je weer op een verse ("Legio Lease") beginpagina met alle topics... :idea:

Ga dan op deze pagina weer helemaal naar beneden, maar blijf binnen de omranding. Dan zie je daar het zinnetje:

Onderwerpen van afgelopen: "Alle onderwerpen" OK

Je kunt hier de volgende mogelijkheden selecteren in het keuzevenstertje: 1 Dag, 7 Dagen, 2 Weken, 1 Maand, 3 Maanden, 6 Maanden en 1 Jaar... :!:

Als je nu even door de bomen het bos niet meer ziet :roll:, zet je dit keuzevenstertje gewoon op 1 dag en je klikt op OK. Dan wordt het weer even een stuk overzichtelijker. :P

Groetjes, learner... :wink:

ad

Ongelezen bericht door ad »

Hoe kun je op het forum "zoeken"?

Gesloten