| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Postbank beleggen
-
Jaap
Re: Postbank beleggen
Sonja,
Ik zie je in Breda was het maar vast 14 april 2003
Tot dan.
Jaap
Ik zie je in Breda was het maar vast 14 april 2003
Tot dan.
Jaap
-
Jaap
Lieve Sonja,
Dan zijn er drie zaken voor mij: 1) dan leer ik je kennen in Breda wat ik al heel leuk vind.
2) Dan ben ik inderdaad jarig dan word ik.18-jaar oud
3) Misschien kom ik dan terug met verkering.
Ja moet ik dan komen of niet. Of ben ik dan niet meer welkom. Elk verhaal van jou blijf ik minimaal 100 keer lezen.
Liefs,
Jaap
Dan zijn er drie zaken voor mij: 1) dan leer ik je kennen in Breda wat ik al heel leuk vind.
2) Dan ben ik inderdaad jarig dan word ik.18-jaar oud
3) Misschien kom ik dan terug met verkering.
Ja moet ik dan komen of niet. Of ben ik dan niet meer welkom. Elk verhaal van jou blijf ik minimaal 100 keer lezen.
Liefs,
Jaap
-
Karin
Oh wat a mistaker to maker. Ik bedoel ik kom natuurlijk. Klaar. Punt uit. Dus niet ik kom wat jij denkt datis heel wat anders. Wat ben jij een vies mannetje/vrouwtje. Zoekmug ?????? Zoek stok??????????
-
Karin
Geeft niet hoor zoekmug ik drukte me enigszins verkeerd uit elkaar. Vertel eens wat meer over jezelf. Wie of wat ben je. Is dit je werkelijke e-mailadres. Zoekmug????
Zoek stok?????????
Zoek stok?????????
-
Karin
Je wordt al vriendelijker. Natuurlijk niet gekkie ik zoek geen stok voor achter de deur. Maar juist één voor de demonstratie in Breda. Mallerd.
mvg
Karin
mvg
Karin