| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] PROCES
-
sylans
Re: PROCES
waarom gaat niemand gewoon met een kleine zaak naar de kantonrechter. Stel gewoon alle argumenten die er te bedenken zijn. Dan hoef je niet op pay back te wachten. Die club geeft nooit openheid.
-
j moret
nou mensen het eerste proces zal er toch wel aan komen op korte termijn waarschijnlijk ben ik de eerste of een van de eerste die voor de rechter moet komen ik heb al bericht gehad als ik nu niet betaal er juridische stappen ondernomen gaan worden ik heb ook al blanco dagvaardigingen gehad weet ik wat ik kan verwachten schijnbaar dus de eerste rechtzaken zullen zeer binnkort komen mensen
-
Sjaan
Ik heb met mijn raadsman overleg gehad en wij starten een proces. Uitlokking wegens valse voorlichting wordt de aanklacht.
Waarschijnlijk wordt het de kantonrechter in Den Helder kan op korte termijn. Hebben bij verschillende kantonrechtbanken geinformeerd op korte termijn te starten. Dus Albert als je me wilt sponsoren ? Ik stuur je een e-mail.
Sjaan
Waarschijnlijk wordt het de kantonrechter in Den Helder kan op korte termijn. Hebben bij verschillende kantonrechtbanken geinformeerd op korte termijn te starten. Dus Albert als je me wilt sponsoren ? Ik stuur je een e-mail.
Sjaan
-
Albert
Hallo Sjaan,
Fijn dat je gaat procederen maar dit bericht is al oud en mijn aanbod heb ik ingetrokken. Bespaar je zelf dus de moeite.
Succes met het proces.
Albert.
Fijn dat je gaat procederen maar dit bericht is al oud en mijn aanbod heb ik ingetrokken. Bespaar je zelf dus de moeite.
Succes met het proces.
Albert.
-
j moret
zeg mensen is albert ook weer zon zieker die ons gek wil maken met een misselijke grap
-
Albert
Beste J. Moret,
Als u uw bril opzet en u leest deze topic eens dan begrijp u misschien de inhoud. Anders wil ik het u nog wel een keer uitleggen. Ik lees verschillende reacties van u en moet zeggen dat ik er mijn twijfels over heb. En als u mij gaat beledigen dan kan ik er ook wat van. Uw excuses zou hier wel op zijn plaats zijn, want dit neem ik niet.
Gegroet,
Albert.
P.S. u mag meneer tegen mij zeggen.
Als u uw bril opzet en u leest deze topic eens dan begrijp u misschien de inhoud. Anders wil ik het u nog wel een keer uitleggen. Ik lees verschillende reacties van u en moet zeggen dat ik er mijn twijfels over heb. En als u mij gaat beledigen dan kan ik er ook wat van. Uw excuses zou hier wel op zijn plaats zijn, want dit neem ik niet.
Gegroet,
Albert.
P.S. u mag meneer tegen mij zeggen.
-
Luc
j. moret, dit is een oud onderwerp, ff goed naar de begindatum kijken. excuses zijn op zijn plaats. kun je alsnog plaatsen.
-
Albert
Hoi Luc,
Bedankt voor je hulp als er geen excuus komt, gaat er morgen een e-mail uit naar de redactie.
Met vriendelijke groet,
Albert.
Bedankt voor je hulp als er geen excuus komt, gaat er morgen een e-mail uit naar de redactie.
Met vriendelijke groet,
Albert.
-
Albert
J. Moret,
Ik heb u een e-mail gestuurd en verwacht uw excuses u heeft mij diep geraakt en ik accepteer uw belediging niet. U heeft de verkeerde getroffen.
Albert.
Ik heb u een e-mail gestuurd en verwacht uw excuses u heeft mij diep geraakt en ik accepteer uw belediging niet. U heeft de verkeerde getroffen.
Albert.
-
Wilma
Die Moret moet eens leren lezen iemand wil een doorbraak forceren en wordt ook weer door een of andere randdebiel gekraakt. Lezen lulletje rozewater en verontschuldigingen aanbieden.
-
Wilma en Marijke
Het e-mailadres van Sjaan bestaat ook niet en die Moret moet een trompet kopen, kan ie een toontje lager blazen.
Toedeloe,
Toedeloe,
-
worco
Samenwerken, dat moet het uitgaanspunt zijn, niet elkaar de huid vol schelden
Dat de spanningen oplopen, en de frustraties toenemen dat begrijp ik wel, maar het laatste wat we nu moeten doen is elkaar het leven zeur maken. Natuurlijk is het zo dat er ook lui tussen zitten die niet willen samenwerken, is hun goed recht, maar verknoei je tijd en energie daar dan niet mee, dat vinden ze nog leuk ook, dus gewoon niet doen.
Worco
Dat de spanningen oplopen, en de frustraties toenemen dat begrijp ik wel, maar het laatste wat we nu moeten doen is elkaar het leven zeur maken. Natuurlijk is het zo dat er ook lui tussen zitten die niet willen samenwerken, is hun goed recht, maar verknoei je tijd en energie daar dan niet mee, dat vinden ze nog leuk ook, dus gewoon niet doen.
Worco
-
j.moret
sorry hoor maar was zoveelste bericht en zijn er al meerdere gewest die hoop deden geven en niet waar bleken te zijn mijn excusses dan zo goed maar onthou ik ben een van de eerste die echt voor het gerecht moet komen en niemand die daar op reageerd verwacht geen zielige medeleven maar interesse misschien maar je hoeft niet tereageren en te mailen op me als ik het achterde rug heb de rechtzaak zal ik er een verslag en resultaat hier neer zetten groetjes j
-
j.moret
ok had echt datum niet gezien ga me waar weer proberen te ontspannen voor ik weer er hard kloppingen van krijg van dat dexia kijk vanavond wel weer hier