PROTEST DEMONSTRATIE SPAARSELECT
Woensdag 9 april is er overleg geweest tussen de voorzitters van de vereniging Payback en de Stichting AdviesVerlies. Eén van de gespreksonderwerpen was, welke maatregelen er genomen moeten worden om de problematiek van de vele honderdduizenden gedupeerden te helpen oplossen. Alhoewel beide organisaties ervan overtuigd zijn dat de politiek hierin een belangrijke rol moet spelen, is de werkelijke **** veroorzaakt door de branche zelf. Omdat de meeste gedupeerden, uit schuldgevoel en schaamte, hun problemen liever niet individueel onder de aandacht durven/willen/kunnen brengen is het cruciaal om één front te vormen richting de veroorzakers/daders/dealers (bankverzekeraars en hun adviseurs). Daarom steunt het bestuur van de Stichting AdviesVerlies en de Stichting Toezichthoudend Nederland het initiatief van de vereniging Payback om a.s. vrijdag 11 april een protest demonstratie te houden bij de hoofdvestiging van het bedrijf SpaarSelect in Breda. Een ieder die hier zijn of haar steun aan wil verlenen, wordt dringend verzocht zich om 11.00 uur te melden op het Centraal Station te Breda. Het bedrijf SpaarSelect is samen met haar business partners (zeer grote en bekende bankverzekeraars) verantwoordelijk voor de financiële en emotionele moord op duizenden onschuldige consumenten. Ook de pers is aanwezig.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] PROTEST DEMONSTRATIE SPAARSELECT
-
john
Re: PROTEST DEMONSTRATIE SPAARSELECT
He dat is geen verkeerde zet van die twee, ik hoop dat het goede resultaten op gaat leveren.
Bundellen van kennis en kracht is goed voor ons gedupeerden.
veel sukses samen.
john.
Bundellen van kennis en kracht is goed voor ons gedupeerden.
veel sukses samen.
john.
-
arie
pas op met spaar select leugens leugens en nog eens leugens men moet worden gewaarschuwd voor dit tuig
-
Harm
Bedankt voor jullie steun en tot morgen.
Harm
(aktieteam PayBack}
Harm
(aktieteam PayBack}
-
Anita
Jongens, tot morgen. We'll see what comes!!
SAMEN STAAN WE ECHT!!!! STERK.
Anita
SAMEN STAAN WE ECHT!!!! STERK.
Anita
-
el
Hallo Piet, ik durf het bijna niet te zeggen maar ik zal er helaas niet bij zijn, ik moet komend weekend naar Parijs en kon dit beslist niet afzeggen.
Hoe dan ook alle nog komende demonstraties zal ik er zeker wel bij zijn.
Ik wil jullie allemaal heel veel succes wensen en ik hoop dat de opkomst overweldigend is.
Hoe dan ook alle nog komende demonstraties zal ik er zeker wel bij zijn.
Ik wil jullie allemaal heel veel succes wensen en ik hoop dat de opkomst overweldigend is.