LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Rare berichten

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Bert

Rare berichten

Ongelezen bericht door Bert »

Ik ontvang de laatste tijd vreemde e-mails die voor mijn gevoel afkomstig zijn van één en dezelfde persoon derhalve mijn vraag wie herkent de schrijfstijlen. [email protected] [email protected]
[email protected].

Voor mijn gevoel is dit iemand die zich te pletter verveelt en pas een nieuw abonnement heeft en 24-uur online is of mensen van Dexia.

In ieder geval verzoek ik hem of haar mij met rust te laten.

Paula

Re: Rare berichten

Ongelezen bericht door Paula »

Bert... dat is het nadeel van dit forum. Jan en alleman kan zich voordoen als iemand anders. Het vermelden van een email-adres vind ik nog steeds geen goed idee. Daar krijg je dit soort dingen van.

Ik zie mijn email-adres er ook tussenstaan ([email protected]) maar geen haar op mijn hoofd die er aan denkt jou lastig te gaan vallen of überhaupt iemand lastig te gaan vallen.

Ik vind dit heel vervelend, heb er zelf ook mee te maken gehad toen ik berichten met stompzinnige dingen onder mijn naam Paula zag verschijnen op dit forum. Er is kennelijk iemand die er van houdt om verwarring te zaaien. Ik zou als ik jou was RADAR er van op de hoogte brengen, misschien kun je een IP-nummer traceren en dan is het snel uit met de pret.

Je hebt mensen en aardbeien hoor... pfffff.

Meisje

Ongelezen bericht door Meisje »

Kijk eens...

Aangezien mijn e-mailadres al bezet was vond een stakker het nodig om een bijna identiek adres aan te maken.

Mijn adres is rooieharen, dat van die stakker rodeharen.

Ik wist wel dat sommige "gedupeerden" te zielig voor woorden
zijn.

Piet

Ongelezen bericht door Piet »

Hebben jullie soms een 24-uurs verbinding met het internet en hebben jullie dan ook minimaal 4 e-mails ??????

Volgens mij hebben jullie geen enkele bemoeienis met LL en fokken jullie of (jij) de zaak weer lekker op. Ga toch koken?

Piet

Bert

Aangezien ik bovenvermelde personen vanavond aangeschreven heb en geen reactie mocht ontvangen, ga ik er vanuit dat het één en dezelfde persoon is, die een nieuwe aanbieding heeft genomen en veel e-mailadressen krijgt van de provider en nu voor € 36,00 per maand zich wezenloos mailt.

Nou hij of zij gefeliciteerd van mij krijgt u een enkele reis richting Sahara aangeboden.

Let wel ik kan ook blaffen.

S.V.P. stoppen met de gein,

Desiree, Meisje, Paula en Hans.

Meisje

Bert, je moet niet zo liegen op dit forum. Je hebt wel degelijk een berichtje van me gehad. Ik dacht nog wel dat je een vraag had over lijfrentes.

Laat maar zitten dus.

Bert

Meisje klopt heb je maffe e-mail ontvangen en doorgestuurd naar Desiree [email protected] want dat we zunig zijn willen we weten Maffe griet stakingslijfrente . Nou Doei Dsiree en Meisje. Dus toch gelijk jullie stedelingen worden verguisd door de giftige dampen. De groeten aan de buren. Ontwerpt je vader nog steeds zwembaden,neem eens een duik maar verdrink niet. Oh ja je adres in A is bekend, krijg je van de week wat reclamemateriaal over stakingslijfrente en een bouwvergunning voor de tandarts.

Hopelijk niet tot horens. De groeten aan je zusje Paula

Meisje

Hahahahahaha,

Mijn adres in A? Laat me toch niet lachen, wijsneus.

Je hebt geen idee waar ik woon, opscheppertje.
En hou nu maar op jezelf belachelijk te maken.

Paula

Bert, ik vind jou een grote badeend. Er komt geen zinnig woord uit, je dobbert maar wat.

Bert

Meisje net je e-mails ontvangen kijk eens goed op het forum ik wil ze ook wel naar bovenbrengen hoor, hoe vaak jij wel niet gepost hebt onder Desirée adres [email protected] is ongelovelijk. Geeft verder niet komt door mijn Amsterdamse accent allemaal woorden van je en zo kan ik nog wel even doorgaan. Zoek het maar uit kusjesxxxxxxxxxxxxx Hoe gaat het met jullie Sprintplan need no more to say. Bekijk het maar bedriegster.

Bert

Paula,

Wanneer gaan we weer eens uit eten ? Vergeet dan niet de info over beleggen mee te nemen. Kunnen we samen de zaak SLV nog een keertje doornemen, alvorens de rechter een uitspraak doet. Groeten aan het zwembad en zoals een ieder van ons doet aan jou .

Ook een kusjes van mijxxxxxxxxxxxxxx

Ik heb me nog nooit met dit forum bemoeid maar sinds ik rare e-mails ontvang, heb ik gereageerd en kom tot de conclusie dat dergelijke mensen een afwijking hebben.

Mij hoor je niet meer komt er antwoord hoera etc.

Paula

Bert... ik heb nog nooit met jou gegeten of iets dergelijks en dat weet je. Ik zou ook geen hap door mijn keel kunnen krijgen, dat lijkt me onderhand ook wel duidelijk. Je kletst weer een eind uit je nek, as usual. Zucht.

Als je last hebt van ongewenste email dan is er de optie in Outlook Express om email van bepaalde afzenders direct naar de map 'Verwijderen' door te sluizen. Pas dat nou maar toe dan is dat tenminste opgelost. Een beetje vent had dat allang gevonden.

Nou, niet meer zo zeuren en vroeg naar bed vanavond. Kan een mens echt van opknappen.

henk-jan

Ongelezen bericht door henk-jan »

Jammer dat zulke grietjes zo'n forum beledigen. BAH BAH

Paula

LOL @ Bah Bah

Van Lulhoven. Voorletters: H.J.

Henk-Jan, een tip: met benamingen als 'grietjes' vind je nooit een vrouw... een echte althans...

Sterkte!

Meisje

Ohhhh Paula,

Wat zeg je nou tegen HenkJan? Nu valt zijn wereld in duigen..
Hij dacht nog wel dat dit stoere praat was waar hij zeker mee zou scoren bij een 'grietje'.
Hemel, wat nu te doen?

Paula

Hé Meisje!! Oh, heb de slappe lach hier!

Vrouwen zijn geen grietjes... moest ik toch even aan Henk-Jan vertellen. Voor je het weet is ie 80 en zit ie Eenzame Kerst te vieren.

Laat hem maar even bijkomen, alles wat nieuw is kost tijd...

;)

Meisje

Nou ja, Eenzame Kerst is wel een mooi liedje natuurlijk

Paula

Ja... maar André Hazes heeft zo'n snik in zijn stem... of dat nou leuk is met Kerst... achter de begonia's... kweenie hoor...

Meisje

Achter de kerstboom bedoel je zekers...

Paula

Oh ja, je hebt gelijk! Geheid dat de naalden er al af liggen, lekker uitzicht...

Gesloten