LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] rattenvanger van hameln

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
lieske
Berichten: 73
Lid geworden op: 13 okt 2003 21:23

rattenvanger van hameln

Ongelezen bericht door lieske »

volgens mij was de rattenvanger van hameln de eerste die met een mooie belofte, in dit geval de vrolijke noten van zijn fluit, de massa's achter zich aan wist te krijgen. Zijn voorbeeld is door velen gevolgd. De aandelenleasers met hun verleasers, de stichtingen die de verleasers hebben gelokt met mooie beloften en zo zal het nog wel een hele tijd doorgaan. Eerst komt men er te laat achter dat men blind de leasecontracten heeft getekend. En dan financiert men de bestuursleden van de stichtingen de vergoedingen voor het bijwonen van de vergaderingen, het reizen, het (niet al te goedkope hapje) en het (nog veel duurdere) drankje. Komen jullie er nu nooit achter dat het spreekwoord is, ieder voor zich, god voor ons allen. En ook die laat je meestal stikken. Dus waarom zouden die stichtingen en verenigingen die verleasers lokken anders zijn..............

Natasja
Berichten: 21
Lid geworden op: 03 sep 2003 21:58

Re: rattenvanger van hameln

Ongelezen bericht door Natasja »

Hoi Lieske,

Jammer genoeg ben ik zelf ook in de val gelokt net zoals jij. Hoeveel contracten heb je ? Ik 3 maar ik ben het geheel met je eens. vul je mijn Poll ook nog in als je wilt. Je hebt niets aan die stichtingen.

Natasja

Anneliesje
Berichten: 48
Lid geworden op: 18 aug 2003 21:23

Re: rattenvanger van hameln

Ongelezen bericht door Anneliesje »

Lieske,

Als je alles achteraf weet ben je altijd gekke henkie :D

Gast

Re: rattenvanger van hameln

Ongelezen bericht door Gast »

Hi Lieske,

Welke plannen heb jij aangeschaft ??

JN

Gast

Re: rattenvanger van hameln

Ongelezen bericht door Gast »

Juli dit jaar zijn wij met solmar tours op vakantie geweest in tossa de mar .wij hadden hotel costa brava.de eerste kamer die wij kregen was oud de toilet bril was bruin bij de rand gekleurd van het plassen de tegels van de badkamer waren kapot je moest goed opletten dat je je aan de kapotte tegels niet bezeerde.wij hebben toen met veel moete een andere kamer gekregen.die kamer zag er op zich wel beter uit.maar tot onze verbazing sliepen wij boven de airco van het hotel, wij hebben die nacht niet kunnen slapen.de airco maakte een hels lawwaai. de volgende ochtend kwam de hostes van solmar tours naar ons hotel met heel veel moeite kregen wij een andere kamer weliswaar zonder balkon maar wij dachten als we maar kunnen slapen.maar we kwamen er achter dat ze ons nu een kamer gegeven hadden boven de wasserete van het hotel.weer hele nachten herrie.maar wij kregen geen andere kamer meer. thuis gekomen heb ik een klacht ingediend bij solmar tours na acht weken kregen wij bericht van solmar tours dat het hun toch enigzins verbaasde dat wij een klacht ingediend hadden .volgens solmar hadden wij geen reden om te klagen. dus wij gaan nooit meer met solmar tours op vakantie

Gast

Re: rattenvanger van hameln

Ongelezen bericht door Gast »

Maar gast toch! Dit hoort hier toch niet thuis? Dit had je gister ook al op het forum reizen gezet, dus wel daar blijven hoor! Anders is het veel te verwarrend.

Gesloten