LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Reactie van mijn advocaat.

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Tentacoli

Re: Reactie van mijn advocaat.

Ongelezen bericht door Tentacoli »

Okee gast_58, maar dat ligt toch aan jezelf..? Voordat je een handtekening zet, controleer je zo'n contract toch grondig..?

Of ga ik nu echt te kort door de bocht..?

gast_58

Ongelezen bericht door gast_58 »

Yep!

Tentacoli

Nou ja, hoe dan ook... ik steek de hand in eigen boezem en betaal gewoon. Ik weet niet hoe het met de anderen is gegaan, maar ik ben niet gedwongen...

gast_58

Kun je alleen voor jezelf bepalen, hoewel sommigen hier anders over denken in dit forum. Wij hebben ook betaald, maar achteraf heb ik daar enorm veel spijt van. Je benadeelt jezelf en bevoordeelt de verkeerde.

Tentacoli

Ja ik begrijp wat je bedoelt, maar op deze manier kan ik het ook achter me laten. Ik heb het nog makkelijk, want die 4.000 piek is een schijntje vergeleken bij de bedragen die ik hier voorbij zie komen.

Als ik even advocaat van de duivel ben: ik vraag me af hoe je hard kan maken dat Dexia fout was met het aanbieden van deze constructie.

gast_58

Inderdaad, dat is een schijntje vergeleken bij anderen. Maar toch een hoop geld.
Helaas ben ik niet voldoende deskundig om je te helpen. Maar ben toch naar een advocaat gestapt. Voorbeeld doet volgen?

Gesloten