LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] REATS INCASSO

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
xxx_Astrid_xxx
Berichten: 7
Lid geworden op: 26 nov 2003 21:04

REATS INCASSO

Ongelezen bericht door xxx_Astrid_xxx »

Help!!!!! Ik kreeg vandaag een brief van Reats incasso of ik binnen 7 dagen even 9000 euro wil betalen.
Wat moet ik doen???
Kan iemand mij advies geven??
Alvast bedankt, Astrid :cry:

JL
Berichten: 466
Lid geworden op: 22 okt 2003 19:16

Re: REATS INCASSO

Ongelezen bericht door JL »

Geplaatst op 26 Nov 2003 20:25 door Susanne_25


--------------------------------------------------------------------------------

Vandaag mijn eerste incassobrief ontvangen van bovenstaande schooiers. Niet aangetekend trouwens...is dat normaal? Heeft iemand anders ervaring met bovenstaand incassoburo en moet ik reageren of toch maar niet? Ben geen eegalease trouwens.....

Susanne
Probeer een betalingsregeling te treffen. Als dat niet lukt neem dan contact op met Piet van wwwpay-back.nl

Susanne_25
Berichten: 13
Lid geworden op: 26 nov 2003 13:31

Re: REATS INCASSO

Ongelezen bericht door Susanne_25 »

Astrid,

Heb ik vandaag ontvangen van Raets...ben al bezig met een protestbrief en dat ze alles maar weer lekker terugsturen naar Dexia en dat ik niet van plan ben te betalen voordat er een uitspraak is van de rechtzaak tegen Dexia! Als ze dat niet willen..dan maar worden gedagvaard.....

xxx_Astrid_xxx
Berichten: 7
Lid geworden op: 26 nov 2003 21:04

Re: REATS INCASSO

Ongelezen bericht door xxx_Astrid_xxx »

Suzanne,

Heb jij een voorbeeld van een protestbrief?

Susanne_25
Berichten: 13
Lid geworden op: 26 nov 2003 13:31

Re: REATS INCASSO

Ongelezen bericht door Susanne_25 »

Astrid,

Niet echt want ik ben geen eegalease en alle voorbeeldbrieven die erover te vinden zijn op dit forum zijn voor hen. Dus zelf wat in elkaar knutselen.....is jouw brief ook ondertekend door R. Lanting?

xxx_Astrid_xxx
Berichten: 7
Lid geworden op: 26 nov 2003 21:04

Re: REATS INCASSO

Ongelezen bericht door xxx_Astrid_xxx »

ja ook door die Lanting

Susanne_25
Berichten: 13
Lid geworden op: 26 nov 2003 13:31

Re: REATS INCASSO

Ongelezen bericht door Susanne_25 »

Kill him or her! Maar ik zou geen betalingsregeling treffen..dan hebben ze je waar ze je hebben willen...poot stijf houden dus hoewel dat stressig is.

Bos
Berichten: 17
Lid geworden op: 27 nov 2003 08:53

Re: REATS INCASSO

Ongelezen bericht door Bos »

Ik heb ook een brief van die lui ontvangen... Ik moet 12000 euro betalen, maar heb net genoeg voor mijn restschuld (ik heb net zelf een nieuw onderwerp geopend). Ik heb het lang kunnen uitstellen om het geld bij elkaar te sprokkelen, maar in deze procedure heb ik niet veel trek. Bestaat de mogelijkheid om toch aan Dexia te betalen en Raets te omzeilen?

Groet

jebe
Berichten: 55
Lid geworden op: 27 okt 2003 09:34

Re: REATS INCASSO

Ongelezen bericht door jebe »

niet betalen!!!!!!!!!gewoon een keurig briefje sturen dat ze de zaak terug naar dexia moeten sturen.incassobureau strelt helemaal geen donder voor.een papieren tijger!!!mensen laat je niet bang maken door zulke bureaus,ze kunnen en mogen niets dan brieven sturen...dus niet betalen..dont steal!!DEXIA HATES COMPETISION

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: REATS INCASSO

Ongelezen bericht door Piet »

Hallo Astrid,

Om goed advies te krijgen heb je een advocaat nodig.
Hij kan je adviseren en helpen met het schrijven van een brief.
Stel het contact met een advocaat niet uit, je hebt hem nodig!

Zoek je een advocaten kantoor die al meer dexia zaken heeft en ook met toevoeging werkt?

Geef even door in welk gedeelte van Nederland je woont en ik geef wel 1 of meer namen.

Weet je of je voor gesubsidieerde rechtsbijstand (toevoeging) in aanmerking komt?
kijk op www.rvr.org bij infobalie voor meer informatie.

Het is belangrijk om te weten of je wel of geen subsidie krijgt. Hierdoor weet je dan ook wat je kosten zijn voor een advocaat.
Niet alle advocatenkantoren helpen mensen die recht hebben op toevoeging.

Groeten,
Piet

Gesloten