LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Rechtszaak SLL versus Dexia te bespoedigen

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Charles

Rechtszaak SLL versus Dexia te bespoedigen

Ongelezen bericht door Charles »

Moeten we eigenlijk niet met z'n allen bij het gerechtshof aandringen om de rechtzaak die door Stichting Lease Verlies aangespannen is met vooraang te behandelen, zodat we ook snel weten waar we aan toe zijn.

Tanja

Re: Rechtszaak SLL versus Dexia te bespoedigen

Ongelezen bericht door Tanja »

Daarin zal Dexia nooit toestemmen. Ze willen maximale kosten voor de stichtingen, zodat wij moeten bijstorten, daarbij komt dat degenen die het Dexiaaanbod hebben getekend dit vast niet meer gaan doen, waardoor de groep die moet betalen wel heel klein wordt, Slim en sluw van Dexia,minder prettig voor ons.
Tanja

Charles

Ongelezen bericht door Charles »

Maar dat bepaald Dexia toch niet wanneer de zaak voorkomt ?
Dat bepaald volgens mij het gerechtshof. Zeker weet ik ook, want voor mij is het ook allemaal adakadabra. En Dexia, die zal zeker proberen de boel te vertragen.

Hans

Ongelezen bericht door Hans »

Charles,
De zaak St.Laseverlies tegen Dexia loopt niet voor het GERECHTSHOF, maar voor de arrondissementsRECHTBANK. Pas in hoger beroep komt deze zaak voor het GERECHTSHOF. Bovendien zal de rechtbank normaliter geen invloed uitoefenen op twee partijen die voor de rechter procederen. De beide procespartijen hebben het stuur in handen.

Gesloten