LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Rechtzaak huurkoop/eegalease?

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
villa_cees

Rechtzaak huurkoop/eegalease?

Ongelezen bericht door villa_cees »

Goedemiddag,

Door omstandigheden heb ik een tijdje het forum niet kunnen volgen.
Kan iemand mij vertellen of er al rechtzaken gevoerd zijn voor de kantonrechter?

Wijzelf zijn nog aan het twijfelen of we de dagvaarding van Dexia af zullen wachten of dat we ze zelf dagvaarden.

vr.gr. Cees

Ikwaseenbeetjedom

Re: Rechtzaak huurkoop/eegalease?

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

villa_cees

Ongelezen bericht door villa_cees »

Bedankt voor de reaktie, maar dat zijn volgens mij terugverwijzingen naar de kantonrechter en geen zaken die al voor het kanton zijn gevoerd, of heb ik het mis?

vr.gr. Cees

Julika

Ongelezen bericht door Julika »

Een zaak was voor het kanton in amsterdam geweest. De jonge man had
verloren. Het ging om 3.OOO-- Hij had geen advocaat en ook geen eegalease zaak.
Het zal niet lang mehr duren. Vanaf April komen de eersten uitspraken
van de kantonrechters binnen , betreffend huurkoop- Eegalease.

LG Julika

Voor verdere stappen zal ik bei Pay-Back lid worden Dexia dagen en de rechtbank wordt dan Amsterdam, dus guenstig voror ons.

groetjes Julika

ad snoeren

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Hoi cees.

mijn zaak loopt al vanaf 7 jan voor de kantonrechter en er was zelfs al gevonnisd geweest , ware het niet dat Dexia met allerlei vertragings-tactieken het steeds weer een maand verder gemanipuleerd krijgt. Voor hun is natuurlijk elke vertraging niets anders dan KASSA,
Alleen hebben ze de laatse keer een dom foutje naar mij toe gemaakt
althans dat hoop ik De rechter moet dat namelijk ook vinden.
Ik mag nu nog een keer reageren, inmiddels de 3e keer en dan staat het 24 april weer op de rol. In mijn zaak is ook huurkoop bedongen . Rest schuld, inleg, rente + kosten voor Dexia natuurlijk.
MAAR WE HEBBEN TE MAKEN MET GROTE JONGENS EN NIET ALLEEN UIT DE FINANCIELE WERELD
Dus denk goed na over zelf gaan dagvaarden.
Want er zijn veel meer advocaten dan GOEIE en ze zijn allemaal DUUR
Die dagvaarding komt toch wel en misschien heb jij dan wel een langere adem dan dexia. garanties kan niemand je nog geven.

sterkte Ad.

Gast4

Ongelezen bericht door Gast4 »

Geplaatst op 20 Apr 2004 17:32 door Gast4

--------------------------------------------------------------------------------

Ergens heb ik destijds iets gelezen dat Mr.Schonewille in een uitzending van Tros radio beweerde, dat als de kantonrechter vindt dat een effectenlease-overeenkomst huurkoop is Dexia niet meer in beroep kan gaan.

Omdat mijn zaak doorverwezen is naar het kanton, heb ik deze vraag voorgelegd aan mijn advocaat.

Dexia kan ten alle tijden in beroep gaan. Dus de zaken zijn nog lang niet afgesloten.

Wat een ellende allemaal.

Gesloten