| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Redactie: Dit is TROS en Radar onwaardig ! ! ! ! !
-
L. Blok
Redactie: Dit is TROS en Radar onwaardig ! ! ! ! !
Redactie van Radar,
In een ultieme poging om nog iets van dit forum te redden, doe ik een zéér dringende oproep aan julllie om nu eens iets te gaan doen aan die krankzinnige methode om,als men dat wenst, op volkomen anonieme wijze en met "FAKE" mail adressen hier de meest afschuwelijke dingen op dit forun te verkondigen. Een broedplaats van vuilspuiterij en een methode waar de TROS geen veranwoording voor wenst te nemen. Het is volgens mij het enigste forum ter wereld waar dit zo ongelimiteerd en zonder gevolgen kan plaats vinden. Hopelijk kunnen jullie nu de verantwoording nemen die al veel eerder had moeten plaats vinden.
groet L. Blok
In een ultieme poging om nog iets van dit forum te redden, doe ik een zéér dringende oproep aan julllie om nu eens iets te gaan doen aan die krankzinnige methode om,als men dat wenst, op volkomen anonieme wijze en met "FAKE" mail adressen hier de meest afschuwelijke dingen op dit forun te verkondigen. Een broedplaats van vuilspuiterij en een methode waar de TROS geen veranwoording voor wenst te nemen. Het is volgens mij het enigste forum ter wereld waar dit zo ongelimiteerd en zonder gevolgen kan plaats vinden. Hopelijk kunnen jullie nu de verantwoording nemen die al veel eerder had moeten plaats vinden.
groet L. Blok
-
Sara Etty
Re: Redactie: Dit is TROS en Radar onwaardig ! ! ! ! !
Beste redactie van Radar,
Soms zijn goede intenties niet altijd even goed doordacht. Het Radar forum valt mogelijk onder die noemer. Om het forum toegankelijk te maken is de drempel erg laag gemaakt: idereen kan en mag anoniem en nauwelijks traceerbaar deelnemen, onder voorbehoud van erg open normen in de vorm van spelregels. Inmiddels wag duidelijk zijn dat deze lage drempel een naar neven effect heeft. Het stimuleert kennelijk velen om dit medium te gebruiken om eens anders goede naam en eer aan te tasten. Misbruik kortom. Ik ga ervan uit dat u als redactie, nu door schade en schande wijs geworden daar toch consequenties aan zal verbinden. Of een geloofwaardig, volwassen en serieus forum, met bijbehorende voorwaarden, afspraken, regels en identificatieplicht, of geen forum.
Vertrouwend op de wijsheid van u als redactie,
Met vriendelijke groet,
Sara Etty
Soms zijn goede intenties niet altijd even goed doordacht. Het Radar forum valt mogelijk onder die noemer. Om het forum toegankelijk te maken is de drempel erg laag gemaakt: idereen kan en mag anoniem en nauwelijks traceerbaar deelnemen, onder voorbehoud van erg open normen in de vorm van spelregels. Inmiddels wag duidelijk zijn dat deze lage drempel een naar neven effect heeft. Het stimuleert kennelijk velen om dit medium te gebruiken om eens anders goede naam en eer aan te tasten. Misbruik kortom. Ik ga ervan uit dat u als redactie, nu door schade en schande wijs geworden daar toch consequenties aan zal verbinden. Of een geloofwaardig, volwassen en serieus forum, met bijbehorende voorwaarden, afspraken, regels en identificatieplicht, of geen forum.
Vertrouwend op de wijsheid van u als redactie,
Met vriendelijke groet,
Sara Etty
-
JoopB
Correcte actie heer Blok, het is te belangrijk om die pestkoppen steeds het forum te laten verstoren. Ook van mij, TROSRADAR doe er aub wat aan anders is dit belangrijke forum gedoemd te verdwijnen. Vele gedupeerden zullen dan werkelijk met de handen in het haar komen te zitten wat grote sociale gevolgen kan hebben voor de gedupeerden. Het forum is ook belangrijk voor gedupeerden die de ellende en spanning even van hun af willen schrijven. Nu worden ze door een paar lieden alleen maar verder de grond in geboord.
Met vriendelijke groet,
Joop Bolkestein
Met vriendelijke groet,
Joop Bolkestein
-
UP
UP, goede vraag van gerechtigdheid. Pijnlijk om de waarheid onder ogen te zien meneer Blok?!
-
el
Meneer Blok, niet reageren op die lui, trouwens iedereen niet want dan zijn ze ook zo weer vertrokken.
Ik vind trouwens ook dat Tros Radar dit soort lui moet weren van het forum.
Ik vind trouwens ook dat Tros Radar dit soort lui moet weren van het forum.
-
Albert
De Jehovagetuigen zijn nu ook onder ons. Dit neemt nu echt belachelijke vormen aan. Dus redactie actie a.u.b.
Albert.
Albert.
-
Henk
Graag wil ik De site van heer Blok bekijken
-
Ruud930
Beste Gerechtigheid,
die uitspraken die jij doet (vooral over de heer L. Blok) waarop zijn die ergens op gabasseerd?
Daarbij heeft dhr. L. Blok in de laatste uitzending zelf ook aangegeven een leasecontract te hebben, wat naar ik me nog kan herinneren in mei 2004 afliep,
dus alles wat je zegt klopt in mijn ogen helemaal niet,
leer eerst eens researchen alvorens je iets roept,
m.v.g. Ruud930
die uitspraken die jij doet (vooral over de heer L. Blok) waarop zijn die ergens op gabasseerd?
Daarbij heeft dhr. L. Blok in de laatste uitzending zelf ook aangegeven een leasecontract te hebben, wat naar ik me nog kan herinneren in mei 2004 afliep,
dus alles wat je zegt klopt in mijn ogen helemaal niet,
leer eerst eens researchen alvorens je iets roept,
m.v.g. Ruud930
-
Natasja
Dhr Blok,
Ik ben het volledig met u eens. Die vuilspuiterij moet inderdaad maar eens afgelopen zijn. Ook naar u toe.
U doet zoveel voor ons, daarvoor mijn dank.
TROS doe hier iets aan!!!
Ben het helemaal eens met hoe Joop het omschrijft.
Ik ben het volledig met u eens. Die vuilspuiterij moet inderdaad maar eens afgelopen zijn. Ook naar u toe.
U doet zoveel voor ons, daarvoor mijn dank.
TROS doe hier iets aan!!!
Ben het helemaal eens met hoe Joop het omschrijft.
-
Hans1
Het wordt steeds gezelliger op dit forum......