LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] RESTSCHULD BETALEN: DOM!!!

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
chris

RESTSCHULD BETALEN: DOM!!!

Ongelezen bericht door chris »

Niemand moet zijn restschuld gaan betalen want dan ga je in op de bangmakerij van Dexia ivm deurwaarders en incassoburo's. Dit zijn alleen maar dreigementen en die gebruiken ze om je te laten betalen. Ik betaal mijn restschuld echt niet..over mijn lijk. Ik roep de rest ook op om NIET TE BETALEN!!

E. van Diete

Re: RESTSCHULD BETALEN: DOM!!!

Ongelezen bericht door E. van Diete »

Beste Chris,

Tot nu toe heb je gelijk(GROOT GELIJK) maar let wel Dexia kan ook in het gelijk gesteld worden en dan.
Overigens acht ik die kans erg klein maar het kan.Blijf met beide benen op de grond.
Het komt echt goed onder het motto geduld loont!!
MvG

E. van Diete

JoopB

Ongelezen bericht door JoopB »

Op dit moment ben ik het roerend met je eens. Pas als Dexia alle klappen wint ga ik wel eens bedenken hoe te betalen. Ik zet echter nu wel zoveel mogelijk opzij op een aparte rekening om eventueel leed te verzachten.
Groet
JoopB

chris

Ongelezen bericht door chris »

Mooi dat jullie er ook zo over denken. Maar als Dexia gelijk krijgt, wat uiterst klein is, is dat pos over minimaal 5 jaar.....dus dat duurt dan nog wel even. Maar waar hebben we het over, ZE GAAN VERLIEZEN!

E. van Diete

Ongelezen bericht door E. van Diete »

Ok Chris,

Hoop geeft kracht om door te gaan
en ik (we) ga(an) door tot het bittere einde.
Die 5 jaar kom ik ook wel doorheen

Gesloten