Ten tijde van het afsluiten van de W3d heeft legio rode kaarten verspreid met een extra aansporing om voor een bepaalde sluitingsdatum alsnog in te tekenen. Op de kaart werd o.a. gesteld dat je met de W3d na 3 jaar een driedubbele winst zou ontvangen.
Weet iemand of het bestaan van deze rode kaart op dit forum al eerder ter sprake is gebracht?
Grt Erik
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Rode Kaart/ extra aansporing tot afsluiten W3d
Re: Rode Kaart/ extra aansporing tot afsluiten W3d
Zouden deze rode kaarten iets toevoegen aan de bestaande argumentatie dan?
Dat hangt er volgens mij van af, of gesteld kan worden of deze rode waarshuwingskaart verder gaat dan het tot nu toe gewogen, door Legio destijds verstuurde materiaal. (vandaar mijn oorspronkelijke vraag)
In het materiaal dat ik ontvangen heb, gaat de rode kaart qua stelligheid betreffende een afloop van de W3D met een driedubbele winst m.i. wel duidelijk het verst. Of dit iets toevoegt aan de bestaande argumentatie zal ik proberen te achterhalen door het voor te leggen aan een jurist. (waarschijnlijk via Payback)
grt. Erik
In het materiaal dat ik ontvangen heb, gaat de rode kaart qua stelligheid betreffende een afloop van de W3D met een driedubbele winst m.i. wel duidelijk het verst. Of dit iets toevoegt aan de bestaande argumentatie zal ik proberen te achterhalen door het voor te leggen aan een jurist. (waarschijnlijk via Payback)
grt. Erik
Die rode kaart heb ik destijds ook gehad! Ligt samen met de reclamefolders van Legio Lease bij mijn advocaat. Ik heb hier nog niemand over gehoord.
Misschien belangrijk?????????? Ben benieuwd!!!!!!!!!!!!
Mvg, Sandra
Misschien belangrijk?????????? Ben benieuwd!!!!!!!!!!!!
Mvg, Sandra
Hallo Sandra,
Leuk dat jij hem ook nog had.... het zou kunnen dat er in ieder geval minder rode kaarten bewaard zijn gebleven ander Legiolease materiaal.
(misschien wel een begerenswaardig toekomstig collectors item.... )
Ik vermoed dat veel mensen hem wel ontvangen hebben, maar tenzij je een beetje bewaarderig type bent verdwijnt zo'n ding natuurlijk in de prullenbak... mocht het juridisch gezien een zinvolle toevoeging zijn, dan zou het ook van algemeen belang kunnen zijn...
VGR. Erik
Leuk dat jij hem ook nog had.... het zou kunnen dat er in ieder geval minder rode kaarten bewaard zijn gebleven ander Legiolease materiaal.
(misschien wel een begerenswaardig toekomstig collectors item.... )
Ik vermoed dat veel mensen hem wel ontvangen hebben, maar tenzij je een beetje bewaarderig type bent verdwijnt zo'n ding natuurlijk in de prullenbak... mocht het juridisch gezien een zinvolle toevoeging zijn, dan zou het ook van algemeen belang kunnen zijn...
VGR. Erik