LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] RTL Z zoekt bedreigden door het incasso bureau

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

RTL Z zoekt bedreigden door het incasso bureau

Ongelezen bericht door Piet »

Dankzij de e-mail actie en het persbericht over de stopzetting van de incasso procedures is er een golf van beweging gekomen van de pers.

RTL Z wil in hun TV programma ruim aandacht besteden aan het probleem en de mensen die zich bedreigt voelen door de incasso bureaus.

Wie wil thuis een interview met RTL Z geven zodat zij dit, als onderdeel van hun programma, kunnen uitzenden.

Dit is onze kans om in het nieuws te komen en te vertellen wat ons overkomt.

Op het forum zijn veel mensen die hierover een bericht hebben geplaatst.

Wie wil dit ook voor de televisie doen ??

De aandacht is er, landelijke en regionale kranten hebben gebeld, vanavond wordt er een radio interview opgenomen, de TV heeft interesse getoond.

Nu is het aan ons om ons verhaal te vertellen aan de media.

Heb je interesse, mail naar [email protected] met daarbij een telefoonnummer zodat ik terug kan bellen.

De rollen zijn omgedraaid, nu is de actie aan ons.

Doe mee en mail !!

Groeten,
Piet

Anke

Re: RTL Z zoekt bedreigden door het incasso bureau

Ongelezen bericht door Anke »

Dag Piet, goede actie! Als ik niet betaald had (uit paniek) en ik had de deurwaarders op mijn dak, nou dan wilde ik wel mijn verhaal doen. Misschien dat meneer Moret of Toet nog wel reageren.

Ienek

Re: RTL Z zoekt bedreigden door het incasso bureau

Ongelezen bericht door Ienek »

Hoi, liever in armoede verder leven dan dat de buren te weten komen
dat wij op de beurs alles verloren hebben.
Want zo redeneert je omgeving nog steeds, eigen schuld, dikke bult.
Valt niet uit te leggen aan mensen die zich er eigenlijk niet voor interesseren, alleen leedvermaak.

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: RTL Z zoekt bedreigden door het incasso bureau

Ongelezen bericht door Piet »

Hallo Ienek,

Mijn ervaring is anders.
Ik ben al diverse keren op televisie geweest en heb alleen maar positieve reacties gehad.
Als je hierover wordt aangesproken blijkt dat je overbuurman of mensen op het werk zeggen: goh, ik heb ook een contract.
Door gesprekken kunnen we elkaar tot grote steun zijn.
De schaamte valt van je af als blijkt dat meerdere mensen in je omgeving ook een contract hebben, de woede gaat overheersen.
dexia moet aangepakt worden !!

Diverse kranten en RTL Z willen hier ruimschoots aandacht aan besteden.
Ik ben zelf nog niet benaderd door het incasso bureau, anders was ik de eerste om mij aan te melden bij RTL Z.

Kom op voor je recht en vertel niet alleen op dit forum je verhaal.
Je krijgt alleen maar waardering voor je optreden in jouw omgeving en draag je steentje bij voor een snelle oplossing van jouw en ons probleem.

Wij zijn geen domme beleggers, maar mensen die misleidt en opgelicht zijn door dexia en dat mag, nee MOET iedereen weten.

Mail me.

Groeten,
Piet

Ieneke

Re: RTL Z zoekt bedreigden door het incasso bureau

Ongelezen bericht door Ieneke »

Sorry Piet, ik weet dat je gelijk heb,
maar ik heb te lang mijn mond gehouden.
Heb van de andere dames op mijn werk meer dan eens verhalen gehoord over mensen die geld geleend hadden voor aandelen.
Vonden ze goed stom. Kan nu moelijk zeggen dat ik er ook een van ben (op TV).

Gast

Re: RTL Z zoekt bedreigden door het incasso bureau

Ongelezen bericht door Gast »

Ik ga mijn verhaal ook niet op de TV vertellen, was vorig jaar uitgenodigd door de Tros.

H.J

Re: RTL Z zoekt bedreigden door het incasso bureau

Ongelezen bericht door H.J »

hoi Piet,

goede actie en ik wil graag mee doen maar ik heb geen incasso van dexia in tegen deel ik heb incasso gestuurd.dit moet iemand echt lef heeft om zijn verhaal te vertellen .

sterkte mee

H.J veel geluk

Bart

Re: RTL Z zoekt bedreigden door het incasso bureau

Ongelezen bericht door Bart »

Sara niets voor jou ? Kun je meteen uitleggen wat voor boeven er werken bij Dexia.

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: RTL Z zoekt bedreigden door het incasso bureau

Ongelezen bericht door Piet »

Dat dexia meekijkt op het forum blijkt uit het telefoontje wat RTL5, die zendt het programma RTL-Z uit, kreeg van dexia.

Een medewerker van dexia vroeg wat de bedoeling en inhoud was van dit onderwerp op RTL-Z.

WAT DACHT JE DEXIA !!!

Bekendstellen wat jullie je klanten aandoen !

Laat je niet beetnemen door dexia en geef je op voor het programma.

De incasso procedures moeten stoppen maar dat kan alleen met JOUW hulp.

Groeten,
Piet

dexia2

Re: RTL Z zoekt bedreigden door het incasso bureau

Ongelezen bericht door dexia2 »

wij willen de gelegenheid krijgen om het Nederlandse publiek te vertellen
dat wij jullie een prachtig aanbod gedaan hebben maar dat de klagers van vandaag dat geweigerd hebben omdat ze niet tegen hun verlies kunnen en alles vergoed willen hebben, nou mooi niet

dexia2

Re: RTL Z zoekt bedreigden door het incasso bureau

Ongelezen bericht door dexia2 »

wij willen ook komen bij rtlz.................grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Gast

Re: RTL Z zoekt bedreigden door het incasso bureau

Ongelezen bericht door Gast »

Geen goed idee Dexia2,

Bruneel zit altijd in zijn eentje de pers voor te liegen, die willen we er dus niet bij hebben.
Hij heeft al genoeg smerige leugens de wereld in geholpen.

L. Blok
Berichten: 155
Lid geworden op: 02 jul 2003 18:35

Re: RTL Z zoekt bedreigden door het incasso bureau

Ongelezen bericht door L. Blok »

Dexia2,
Som eens de prachtige voordelen op. Honderduizenden gedupeerden hebben dat niet vernomen, of bedoelde je soms dat "AANBOD van Dexia"? Nou daar denken deze mensen allemaal geheel anders over.
Graag de voordelen van dit "prachtige" aanbod opnoemen want met bovenstaande geklets vertel je niet de waarheid!

dexia2

Re: RTL Z zoekt bedreigden door het incasso bureau

Ongelezen bericht door dexia2 »

samenvatting aanbod:

voor de schrijnende gevallen bieden wij een oplossing.

mooier kan toch niet ????

el
Berichten: 159
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:56

Re: RTL Z zoekt bedreigden door het incasso bureau

Ongelezen bericht door el »

Niet meer op reageren meneer Blok, dit soort mensen proberen alleen maar te zieken.

Saskia

Re: RTL Z zoekt bedreigden door het incasso bureau

Ongelezen bericht door Saskia »

Dexia 2,

Krijg je 15% extra toeslag als je mensen blijft voorliegen op deze site. Aangezien die stomme :shock: medewerkers van Dexia toch de hele tijd uit hun neus aan het eten zijn, en dat het bij dexia een hele administratieve klerezooi is. Snap ik best wel dat ze mensen blijven lastigvallen. Maar dat zal niet lang duren hoor, wij winnen nu al, jullie maken je zo druk wat jullie klanten/zeggen en doen, en dat zal jullie de nek omdraaien :oops: :oops: :oops: . :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

el
Berichten: 159
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:56

Re: RTL Z zoekt bedreigden door het incasso bureau

Ongelezen bericht door el »

Stel dat dit echt mederwerkers van Dexia zijn, dan maak je jezelf als bank toch wel volkomen belachelijk.
Mijn advies is dan ook om nooit te reageren op de reacties van deze sukkels.

Saskia

Re: RTL Z zoekt bedreigden door het incasso bureau

Ongelezen bericht door Saskia »

HOi El,

Je hebt groot gelijk maar ik had het even gewoon gehad met die lui. Je hebt zeker gelijk. Laat ze maar lekker verder lullen.

L. Blok
Berichten: 155
Lid geworden op: 02 jul 2003 18:35

Re: RTL Z zoekt bedreigden door het incasso bureau

Ongelezen bericht door L. Blok »

Dexia2,
Dat is geen opsomming. Zie je wel dat je niets te vertellen hebt! ! ! ! !

alpha3on
Berichten: 16
Lid geworden op: 07 jul 2003 12:40

Re: RTL Z zoekt bedreigden door het incasso bureau

Ongelezen bericht door alpha3on »

Dexia2 zei:

> omdat ze niet tegen hun verlies kunnen en
> alles vergoed willen hebben

Ik weet niet of je van Dexia bent of alleen maar je als zodanig voordoet (waarom zou je dat doen?). Hoe dan ook: ik kan heel goed tegen verlies als het naar mijn idee een rechtvaardig verlies is.
Niet tegen verlies kunnen is is bij mij (en vele anderen naar mijn idee) niet de issue - en het is m.i. een verdraaiing van de feiten.

* het contract Korting Kado wat ik heb zou helemaal veilig zijn, meerdere keren telefonisch nagevraagd.
* ik heb meerdere brieven gekregen van Legio Lease dat het allemaal dik in orde is (2002).
* ik zou nooit nooit nooit met Legio Lease in zee zijn gegaan als het niet 1000% veilig zou zijn, dit zeg ik NIET omdat het mij goed uitkomt en zoals je suggereert "ik niet tegen m'n verlies kan". De telefonische adviseur (als ik hem ooit tegenkom) en mijn vriendin zijn m'n getuigen.

Ik heb sterk het vermoeden dat andere MENSEN op vergelijkbare wijze zijn bejegend. Het is niet professioneel om zo'n product na alle informatie die er is te verdedigen - m.i. je kunt zo'n product (het product INCLUSIEF marketing en klantcommunicatie etc.) niet verdedigen zonder de eigen professionaliteit en geloofwaardigheid te verliezen.

Nu begrijp ik dat een bank als commerciele instelling voor zijn eigen financiele zakelijke belangen moet opkomen - echter de MENS is altijd belangrijker. Scherp gezegd vind ik dat het labelen van mensen die zich tegen dit onrecht verzetten - aan de kaak stellen als zijnde "slechte verliezers" een onrecht tegen de MENS en bewuste (onbewust kan ik me niet voorstellen bij iemand die serieus kennis neemt van de situatie) ontkenning is imo zeer ernstig - vandaar mijn reactie.
Laatst gewijzigd door alpha3on op 17 jul 2003 09:45, 1 keer totaal gewijzigd.

Gesloten