| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] RTV West (radio) zoekt gedupeerden voor programma
RTV West (radio) zoekt gedupeerden voor programma
RTV West zoekt gedupeerden die te maken hebben met een incasso bureau en/of een dagvaarding hebben ontvangen.
Wie komt uit den Haag of omstreken (t/m Gouda) en wil zijn/haar verhaal vertellen voor de radio?
Vertel je verhaal en help zo mee dit onrecht wat ons is aangedaan openbaar te maken.
Mail me.
Groeten,
Piet
Wie komt uit den Haag of omstreken (t/m Gouda) en wil zijn/haar verhaal vertellen voor de radio?
Vertel je verhaal en help zo mee dit onrecht wat ons is aangedaan openbaar te maken.
Mail me.
Groeten,
Piet
Laatst gewijzigd door Piet op 23 okt 2003 05:29, 2 keer totaal gewijzigd.
-
Gast
Re: RTV West (radio) zoekt gedupeerden voor programma
Dat lijkt me wel wat voor Ron uit Den Haag.Kom op Ron meld je bij Piet.
-
Gast
Kom op Ron en niet wachten tot donderdag a.s.
Er zijn nog maar 2 reacties geweest van gedupeerden die hun verhaal willen vertellen.
Juist dankzij het openbaar maken van het aandelenlease drama via de media en acties is de politiek actief geworden en is de Commissie Geschillen Aandelenlease opgericht.
Willen we gehoord worden moeten we wel ons verhaal vertellen.
Denk niet dat "zij" het wel voor ons oplossen. Er is geen "zij"
WIJ moeten het zelf doen.
Klik op het envelopje naast mijn naam en durf te vertellen wat ze jou hebben aangedaan, durf er over te praten en doorbreek het taboe van de machtige banken en tussenpersonen. Vertel hoe ze jou belazerd hebben.
Den Haag en omstreken, laat je horen!
Mail me.
Groeten,
Piet
Juist dankzij het openbaar maken van het aandelenlease drama via de media en acties is de politiek actief geworden en is de Commissie Geschillen Aandelenlease opgericht.
Willen we gehoord worden moeten we wel ons verhaal vertellen.
Denk niet dat "zij" het wel voor ons oplossen. Er is geen "zij"
WIJ moeten het zelf doen.
Klik op het envelopje naast mijn naam en durf te vertellen wat ze jou hebben aangedaan, durf er over te praten en doorbreek het taboe van de machtige banken en tussenpersonen. Vertel hoe ze jou belazerd hebben.
Den Haag en omstreken, laat je horen!
Mail me.
Groeten,
Piet