LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Sara etty

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
anne
Berichten: 37
Lid geworden op: 25 jul 2003 16:42

Sara etty

Ongelezen bericht door anne »

Waar is ze ze hielp zo goed naar mijn idee!

De rechter
Berichten: 146
Lid geworden op: 21 nov 2003 17:48

Re: Sara etty

Ongelezen bericht door De rechter »

Ze is weg. Op een gegeven moment gingen mensen haar beschuldigen dat ze verkeerde adviezen gaf http://www.trosradar.nl/?url=forum/view ... hp?t=11701

bacchus

Re: Sara etty

Ongelezen bericht door bacchus »

Het was nml een zootje in die tijd. :roll:
Jammer dat ze weg is. :cry:

Forumbezoekers hadden geen respect voor elkaar. :twisted:
Is nu gelukkig anders :wink:

Rutger
Berichten: 65
Lid geworden op: 05 apr 2004 16:10

Re: Sara etty

Ongelezen bericht door Rutger »

Wat het is zal ik in het midden laten maar ik leer er een heleboel van.

Rutger.

bacchus

Re: Sara etty

Ongelezen bericht door bacchus »

Is nu gelukkig anders :?

Hans A
Berichten: 1019
Lid geworden op: 05 sep 2003 21:31

Re: Sara etty

Ongelezen bericht door Hans A »

Het blijft natuurlijk toch bijzonder jammer dat we het nu zonder Sara moeten stellen.
Ik denk dat ik voor velen spreek als ik zeg dat een grote groep gedupeerde veel hulp en steun heeft gehad aan hetgeen zij zoal als advies cq hulp op het forum heeft geplaatst.
Juist in deze periode zou haar advies/hulp zeer welkom zijn.

Helaas...

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: Sara etty

Ongelezen bericht door ad snoeren »

We hebben nu toch Justice man 007, en croosje,
Dus ik zou zeggen niet getreurd, of sgreif je getreurd met een t of dt

Natuurlijk bedoel ik dit heel lief.

Ad

JL
Berichten: 466
Lid geworden op: 22 okt 2003 19:16

Re: Sara etty

Ongelezen bericht door JL »

Ad vindt iedereen lief hé Ad.

Fijne paasdagen.

Sonja
Berichten: 823
Lid geworden op: 03 jul 2003 22:09

Re: Sara etty

Ongelezen bericht door Sonja »

Ja. we hebben heel fijne mensen tegenwoordig.

justice man 007
Berichten: 1484
Lid geworden op: 21 mar 2004 20:41

Re: Sara etty

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Geachte meneer, mevrouw,

Hebt u ook in het verleden een aandelenlease constructie afgesloten middels uw overwaarde of spaargelden, en bent u er nu of onlangs pas achter gekomen dat het product in werkelijkheid niet datgene was wat u versproken is worden, of meent u om een andere reden niet het desbetreffende contract gekregen mogen hebben, dan heb ik volgend aanbod voor u;

Ben sinds anderhalf jaar ongeveer bezig met het verzamelen, bestuderen, analyseren van bepaalde uitspraken, nieuwsfeiten etc. omtrent het gehele aandelenlease gebeuren.
Ook ik heb in het verleden dergelijke contracten afgesloten, waardoor ik me met meer dan gemiddelde interesse heb gestort in de gehele materie en daardoor veel kennis heb opgedaan.

Heb mede om die redenen mijn wettenboeken niet (door)verkocht, maar gebruik ze nog geregeld als hulpmiddel in het schrijven van (vernietiging)brieven c.q. klachtenbrieven.

Zoals te verwachten blijken de onderhandelingen door de diverse stichtingen op “niets” uitgelopen te zijn, dit betekend dat er kortweg nog maar 3 mogelijkheden zijn voor u:

1) u neemt een advocaat in de arm en start een dagvaarding.
2) U onderneemt niks (en betaald niet meer); u krijgt na diverse aanmaningen een dagvaarding van Dexia. (zonder advocaat is het een utopie om te winnen)
3) U betaald de restschuld en verdere verschuldigde maandtermijnen en u neemt (wellicht onnodig) uw verlies.

Komt u niet in aanmerking voor een toevoeging dan kost een advocaat al gauw € 2.000,-- tot € 4.000,-- !!!
Dit is voor veel mensen die niet in aanmerking komen voor een toevoeging reden om af te zien van mogelijkheid 1 (en 2).

Wilt u wel iets doen, maar denkt u niks meer te kunnen ondernemen, neem dan contact met mij op, ik kan voor u (net als ik al voor meerdere mensen inmiddels heb gedaan) een persoonlijke klachten/ vernietigingsbrief voor u opstellen.
Hiervoor dien ik wel zaken te weten als o.a.: wanneer heeft u de contracten afgesloten, op welke manier zijn ze tot stand gekomen, (heeft uw partner mee getekend, mocht dat deel op u van toepassing zijn) etc.

Daarom stel ik voor dat wanneer u interesse heeft u mij een mail stuurt waarin u aangeeft interesse te hebben in mijn dienstverlening waarin we dan bepaalde afspraken kunnen maken voor de verder te volgen route…

Daar het voor mij tijd kost om e.e.a. uit te zoeken en op te stellen en geld kost (opmaken, verzenden brieven etc.) vraag ik een vergoeding van € 35,-- (exclusief eventuele reiskosten)

Dit bedrag is mijn inziens een reële vergoeding voor de tijd en kosten die ik moet maken om voor u een goede brief te maken, bij afwijzing kan in goed overleg (gratis) een tweede brief verstuurd worden, zodat u niet het risico loopt dat de zaak “verjaart” of dat u te laat heeft gereageerd met uw protest!

Verder zal voordat de brief naar uw aanbieder verstuurd wordt eerst de brief voor ondertekening bij u terug komen zodat u zelf als laatste nog e.e.a. kunt aanpassen/ controleren alvorens definitieve ondertekening uwerzijds en verzending.

Mijn e-mail adres is: [email protected]

Ik hoop hiermede mensen voor verdere financiële nadelige gevolgen enigszins te kunnen behouden, en de mogelijkheid tot de rechter (ook in een later stadium) open te houden.

m.v.g. justice man 007

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Sara etty

Ongelezen bericht door JH »

justice man 007 je wordt irritant. Heb je zo weinig te doen dat je steeds je verhaal op dit forum zet ???? :twisted:

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: Sara etty

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Hoi JL

Eigenlijk vind ik niet zo erg veel mensen lief, maar omdat het Pasen is,
en omdat sommige mensen nogal hardleers zijn probeer ik af en toe iets liefs te zeggen , in de hoop dat ze begrijpen dat ik ze eigenlijk ongeloofelijke hufters vindt die alleen maar bezig zijn om zichzelf te promoten en de meest onzinnige kletskoek verkopen en dan ook nog serieus genomen willen worden.

liefs Ad

JL
Berichten: 466
Lid geworden op: 22 okt 2003 19:16

Re: Sara etty

Ongelezen bericht door JL »

Ach ja Ad we zijn allemaal maar mensen hoor. De 1 is aardig en de ander iets minder aardig. Hoort ook bij het leven.

Ik mag jou wel :o

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: Sara etty

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Ja JL het is een beetje waar wat je zegt. Ik loop al een aantal jaartjes mee op deze aardkloot en heb nogal vaak geprobeert om aardig te zijn. en mensen meestal het voordeel van de twijfel gegeven.
Het probleem is echter, dat er dan meestal gebruik of misbruik van je wordt gemaakt zoals ook legio lease{Dexia} Daarom erger ik mezelf groen en geel aan een aantal figuren op dit forum, die bezig zijn om goedgelovige gedupeerden te misleiden De een met een rekening,de ander zonder rekening, De een om te leren hoe word ik oplichter en de ander om de redder te zijn via een telefoon abnnmnt verhaal. Ik word daar boos over. en heb al enige keren geprobeert om TROS radar te bewegen om hiertegen actie te ondernemen, maar ze poetsen me steeds van het forum. Dus bij deze nog een keer

Liefs Ad

justice man 007
Berichten: 1484
Lid geworden op: 21 mar 2004 20:41

Re: Sara etty

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Beste Ad,

Waarom moet ik en dhr. Croosjes van het forum, of onze berichten??

Gun jij het niet dat ik een ander help??

m.v.g. justice man 007

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: Sara etty

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Beste Justice

Ik heb niet de neiging om te denken de wijsheid in pacht te hebben.
Hopelijk heb jij dat ook niet. Maar wat jij doet is jezelf verkopen als iemand die heel veel ervaring heeft opgedaan en verstand heeft van de ellende waar de gedupeerden zich in bevinden. Gezien alle onzinnige polls en overdadige aanwezigheid van jou op dit forum, kom je over als een doorgeschoten puber met aanleg voor ADHD. En dan denk ik en inmiddels een aantal met mij, Dit kan door mensen gezien worden als.
Ha eindelijk eens iemand die mij wil helpen. En dat nu beste Justice
is een link spelletje tegenover mensen die echt alleen maar gebaat zijn
door hulp met VERSTAND van zaken. En dat heb jij mijn inziens niet,
Dan kun je verder een heel aardige jongen zijn. Ik zou zeggen. Ga vrijwilgerswerk doen in de bejaardenzorg of iets dergelijks, daar hebben ze veel meer aan jou overtolligge energie. Daar zullen ze jou in ieder geval met open armen ontvangen. En dit geldt ook voor je tegenspeler Croosjes. en dan zeg ik het nog een keer. Ik bedoel het niet onaardig.

Liefs Ad

justice man 007
Berichten: 1484
Lid geworden op: 21 mar 2004 20:41

Re: Sara etty

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Ik denk dat je alles een beetje overdrijft, misschien bevangen door de ellende waaronder je gepaard gaat.
De mensen die ik heb geholpen zijn tevreden en dat is voor mij genoeg reden om door te gaan, daarbij mag je uiteraard vinden dat mijn bijdragen niets bijzonders waren, maar ook daarin denk ik dat je (wederom) overdrijft!

m.v.g. justice man

EEE

Re: Sara etty

Ongelezen bericht door EEE »

Weet je wat ik niet begrijp mensen zijn bedonderd, besodermieterd, begodverdomd, en dat er dan nog steeds mensen zijn die over andermans leed en elende geld proberen te verdienen...

ongelofelijk wat een wereld

fijn paasweekend

Hollander
Berichten: 1290
Lid geworden op: 20 okt 2003 22:01

Re: Sara etty

Ongelezen bericht door Hollander »

Tja, een arts is ook iemand die geld verdient aan het leed van een ander.
Dat is toch niet fout?

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: Sara etty

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Inderdaad Hollander, maar die hebben er voor doorgeleerd.

En zachte [lees foute] Heelmeesters maken stinkende wonden.


ggrt Ad

Gesloten