LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Sara of wie dan ook::graag advies!!!!

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
marianne

Sara of wie dan ook::graag advies!!!!

Ongelezen bericht door marianne »

Vandaag de afrekening gekregen van Dexia, binnen 10dagen ca 45.000 eurootjes op tafel neerleggen. Kan dit dus absoluut niet en wil dit ook absoluut niet. Krijg geen reactie op aangetekende brieven.Echtgenoot aangesloten bij Eegalease en heeft al 2x vernietiging ingediend bij Dexia.
Dit natuurlijk afgewezen door Dexia, hoe nu te handelen.
Gewoon afwachten op de aanmaning of de afrekeningen terug zenden naar Dexia met copieen van de door ons gestuurde brieven?? Is er al een advocaten-bureau die no cure no pay
zaken betr. Dexia behandeld? Of rustig afwachten op de uitspraak van Eegalease bij de rechtbank. Krijg nu toch lichtelijk zweetdruppels op het voorhoofd. Echtgenoot volslagen door het lint ik probeer de boel wat bij elkaar te houden. Wacht smachtend op een advies hoe dan ook !!!!
Marianne.

Nadia

Re: Sara of wie dan ook::graag advies!!!!

Ongelezen bericht door Nadia »

Ik denk dat je vorige week genoeg advies hebt gekregen. Bedenk dat je niet de enige bent.

Sterkte,

Nadia

Karin

Ongelezen bericht door Karin »

Marianne,

Grijp eerst van al eens even echtgenoot bij zijn kladden en vertel hem dat door het lint gaan geen zin heeft.

Advocaten mogen in Nederland niet op no cure-no pay basis werken.

Ik heb van een deskundige het advies gekregen om op ieder schrijven van Dexia wel te reageren met een aangetekende brief, waarin ik ze herinner aan de door mijn echtgenoot ingeroepen vernietiging. Zo nu en dan kan ik ook nog eens attenderen op het feit dat ik een vordering op ze heb.
Verder niet ingaan op eventuele telefonische benaderingen van Dexia. Duidelijk zeggen dat je je alleen schriftelijk met ze wenst te onderhouden.

Vervolgens genieten van het leven!

Groet, Karin

Jan-Willem

Ongelezen bericht door Jan-Willem »

Karin,

Ik heb een zaak lopen op die basis. Wie zegt dat ze dat niet mogen ?

J-W

Sara Etty

Ongelezen bericht door Sara Etty »

Jan Willem, dat zegt de Orde van Advocaten. Er zijn op dit forum wel eens sites genoemd die iets in de richting van no cure no pay suggeren. Het gaat dan om juristen en niet om advocaten en helemaal no cure no pay is het ook verder niet.
Of no cure no pay in de toekomst wel zal mogen in Nederland staat al enige tijd ter discussie, maar nu kan het dus nog niet.

Groet, Sara

marianne

Ongelezen bericht door marianne »

Bedankt lieve mensen ik kan weer even vooruit en ga morgen weer met frisse tegenzin werken aan de brieven gericht aan Dexia. Jullie horen nog van mij, welterusten!
Marianne.

Gesloten