Hallo,
Ik zit op moment in mijn laatste jaar van mijn studie Financial Services Management, HBO opleiding aan de Hogeschool INHolland.
Ter afronding van mijn studie moet ik een scriptie schrijven, over een onderwerp of probleem.
Ik wilde mijn scriptie doen over aandelenlease, en de gevolgen van aandelenlease. Omdat ik dit een groot maatschappelijk probleem vind, en ik vind dat er iets aan moet worden gedaan.
Mijn vraag is of jullie misschien nog informatie voor mij hebben die me zou kunnen helpen om mijn scriptie meer waarde te geven.
Dit kan zijn informatie in vorm van persberichten, internetsites en misschien dat ik nog interviews wil gaan doen met gedupeerde beleggers. Of andere informatie die u misschien heeft.
U kunt dit mailen naar: [email protected]
alvast bedankt,
Bob Langerak
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] scriptie aandelenlease
-
scriptie aandelenlease
Re: scriptie aandelenlease
Hallo Bob,
Ik denk dat je via de 'zoek' keuze op dit forum heel veel informatie kunt vinden, ook bij Payback, Leaseleed, Adviesverlies en Vermogensmonitor kun je veel informatie krijgen.
Wat ga je verder doen met de scriptie als je hem af hebt.
Ik denk dat je via de 'zoek' keuze op dit forum heel veel informatie kunt vinden, ook bij Payback, Leaseleed, Adviesverlies en Vermogensmonitor kun je veel informatie krijgen.
Wat ga je verder doen met de scriptie als je hem af hebt.