LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] SLV en EL

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.

Moeten we de contributie terugeisen van SLV en EL wegens wanprestatie

ja
10
40%
nee
4
16%
ze moeten met een nieuwbrief komen
4
16%
contributie terug
1
4%
het zijn geheimzinnige stichtingen
1
4%
ze moeten snel juridische bijstand verlenen
5
20%
 
Totaal aantal stemmen: 25

Natasja
Berichten: 21
Lid geworden op: 03 sep 2003 21:58

SLV en EL

Ongelezen bericht door Natasja »

Moeten deze nu eindelijk eens via een nieuwsbrief naar buiten treden.

Gast

Re: SLV en EL

Ongelezen bericht door Gast »

Juridische bijstand verlenen anders geld met rente terug.

Gast

Re: SLV en EL

Ongelezen bericht door Gast »

Juridische bijsatand verlenen doen ze niet, dus wat heb je er dan aan. Zakkenvullen en niets doen. Je moet toch zelf procederen. Geld terug en weg met die stichtingen is de beste oplossing.

Hoeven we ook geen valse hoop meer te hebben.

Joost.

Gast

Re: SLV en EL

Ongelezen bericht door Gast »

Wat is iedereen apathisch of neemt iedereen nu zelf een advocaat ??

Hans

Anneliesje
Berichten: 48
Lid geworden op: 18 aug 2003 21:23

Re: SLV en EL

Ongelezen bericht door Anneliesje »

Wie weet wat er zich achter de schermen afspeelt.

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: SLV en EL

Ongelezen bericht door JH »

Leaseverlies en Eegalease zijn opgericht om collectief stappen te ondernemen. De aandelenleaseconstructie is niet zo eenvoudig, daar is veel juridisch onderzoek voor nodig. Wanneer een ieder individueel juridische bijstand nodig heeft dan is men vele euroos meer kwijt dan die bijdrage die de stichting heeft gevraagd. Ik weet zeker dat er, zoals anneliesje schreef, achter de schermen, goed aan gewerkt wordt en ik ben er van overtuigd dat het resultaat op zal leveren al zal dat nog wel enige tijd duren helaas.
Wel ben ik van mening dat de stichting meer nieuwsbrieven mag verspreiden, zodat dit soort polls eigenlijk niet nodig zijn.

Liz
Berichten: 26
Lid geworden op: 26 aug 2003 22:53

Re: SLV en EL

Ongelezen bericht door Liz »

Een nieuwsbrief zou inderdaad fijn zijn.
Dan ben je op de hoogte wat er gaande is, ze zouden ook kunnen reageren op tv. uitzendingen en andere nieuwsfeiten.
Zodat zij en wij actueel zijn.

Nu is het zo dat tros radar meer de zaak aan lijkt te zwengelen, als de stichtingen.
Hier hebben we een eigen forum, waar we elkaar van informatie voorzien.
Ook prima, maar wij zijn op juridisch gebied ook bijna allemaal leek en zij zouden ons wat beter kunnen adviseren, denk ik.

Dus hoef ik mijn geld niet terug, maar wil wel graag zien ,dat ze iets voor ons doen ,waar we nu iets aan hebben.
Want hoe kan het dat een rechtzaak zolang op zich laat wachten, terwijl Dexia bij de vleet mensen dagvaard en die zaken zijn allemaal nog dit jaar.
Het lijkt me wel dat ze nu alle feiten wel op een rijtje hebben, dus vooruit met de geit!!!

We zitten al te lang in onzekerheid en het breekt sommige mensen nu echt op. Bij ons in ieder geval wel bij vlagen.
Het zal bij anderen niet anders zijn.

Maar we moeten volhouden.
Zij zijn fout, wij zijn misleid en daar gaan ze nu nog mee door.
En met hun intimidaties.
Bah!!
Ik ben heel boos!!! :evil:
Wilde dat we echt iets konden doen.

Groetjes Liz

JL
Berichten: 466
Lid geworden op: 22 okt 2003 19:16

Re: SLV en EL

Ongelezen bericht door JL »

De stichtingen kunnen wel een boel uitzoeken maar nu Dexia mensen voor het gerecht daagt, dwingen ze de rechters uitspraken te doen over deze materie. Het enige wat SLV doet is een handleiding maken.

Je moet toch zelf procederen dus kunnen die Stichtingen voor mij opgeheven worden. Dan kan ik dat geld besteden aan een advocaat.

Let op mijn woorden straks vragen ze weer om contributie wie zit daar nog op te wachten. Of heeft Schoonewille andere plannen met de kas ??

U begrijpt wel wat ik bedoel.

JL

Harry 12
Berichten: 249
Lid geworden op: 29 jul 2003 19:36

Re: SLV en EL

Ongelezen bericht door Harry 12 »

Ze hebben een paar miljoen in de kas dus best linke soep. Denk aan Pay-back. Ze hebben een site die ze nooit aanpassen. Dus geld terug en wegwezen met die handel.

Ook dit begint zo langzamerhand op misleiding te lijken. Het is toch Schonewille die met 2 petten oploopt in de juridische wereld. Advocaat van de duivel :?: :?: :?:

Harry

Hans Ganders
Berichten: 110
Lid geworden op: 18 okt 2003 11:42

Re: SLV en EL

Ongelezen bericht door Hans Ganders »

Maak je niet druk die meneer koopt zijn haring bij Mabel.

Gesloten