| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Soms werken publieke en politieke acties!
-
Ralph
Soms werken publieke en politieke acties!
Soms werken publieke en politieke acties!
Zoals onderstaand voorbeeld lijkt aan te geven.
M.a.w. don't give up.
En voor Dexia lees dit maar eens goed!
Bron:
http://www.zonnet.nl/content/0,2430,sit ... 13,00.html
DEN HAAG (ANP) - Het aantal klachten tegen UPC is flink teruggelopen. De SP en ook de Consumentenbond waren in het geweer gekomen wegens onduidelijke en onbegrijpelijk hoge rekeningen van het kabelbedrijf.
De Consumentenbond zei vrijdag dat de klachten waarvoor de bond bemiddelde, grotendeels zijn opgelost. UPC heeft in advertenties beloofd de problemen aan te pakken.
Zoals onderstaand voorbeeld lijkt aan te geven.
M.a.w. don't give up.
En voor Dexia lees dit maar eens goed!
Bron:
http://www.zonnet.nl/content/0,2430,sit ... 13,00.html
DEN HAAG (ANP) - Het aantal klachten tegen UPC is flink teruggelopen. De SP en ook de Consumentenbond waren in het geweer gekomen wegens onduidelijke en onbegrijpelijk hoge rekeningen van het kabelbedrijf.
De Consumentenbond zei vrijdag dat de klachten waarvoor de bond bemiddelde, grotendeels zijn opgelost. UPC heeft in advertenties beloofd de problemen aan te pakken.
-
Luc
Re: Soms werken publieke en politieke acties!
Speciaal voor ene Rob, die e.e.a. niet begrijpt en dwars door het forum kachelt met een m.i. niet-bestaande situatie van zijn 'opa'.
-
Plukker
Meer dan 3700 mensen bij UPC; en in Breda waren er... hoeveel ook alweer? 100.
HAHAHAHAHAHAHAHA, grapjassen. Laat me niet lachen.
PLUKKER
HAHAHAHAHAHAHAHA, grapjassen. Laat me niet lachen.
PLUKKER
-
Luc
badjas, jij kunt niet lezen. die 3700 waren geen demonstranten, maar klachten. op dit forum zitten we al in de duizenden.
Doeiiii!!!!
Doeiiii!!!!
-
Plukker
Beste Luc,
Deze badjas komt tot ongeveer 100 vaste bezoekers op dit forum die elkaar lekker bezighouden. Da's dus een fractie van de 3700 concrete klachten bij UPC. Jij kunt niet leven, mark my words.
Je Badjas.
Deze badjas komt tot ongeveer 100 vaste bezoekers op dit forum die elkaar lekker bezighouden. Da's dus een fractie van de 3700 concrete klachten bij UPC. Jij kunt niet leven, mark my words.
Je Badjas.
-
Plukker
Leven=lezen; laten we het wel gezellig houden; mijn excuses.
PLUKKER
PLUKKER
-
up
Deze soapserie wordt door heel veel mensen gelezen ook door niet gedupeerden.Het wordt zo langzamerhand de meest spannede soap in Nederland.Spannend hoor wat er allemaal gaat gebeuren.
The continuing story of Dexiabank en haar Klanten......
The continuing story of Dexiabank en haar Klanten......
-
Ralph
Plukker,
Only this: leer is objectief te relativeren.
Only this: leer is objectief te relativeren.
-
Plukker
Hey mister Mazzeltov,
Ik probeer jullie juist uit te leggen dat jullie niet kunnen relativeren. Iedereen die dat wle doet is volgens jullie falikant tegen. Nee, da's lekker in my hmble opinion.
MAZZELTOV clown.
PLUKKER
Ik probeer jullie juist uit te leggen dat jullie niet kunnen relativeren. Iedereen die dat wle doet is volgens jullie falikant tegen. Nee, da's lekker in my hmble opinion.
MAZZELTOV clown.
PLUKKER
-
Ralph
Plukker,
Keep on dreaming and welcome in your own Utopia.
Without regards,
R.
Keep on dreaming and welcome in your own Utopia.
Without regards,
R.