LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Spaar Select

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Frits

Spaar Select

Ongelezen bericht door Frits »

Spaarselect tussenpersoon heeft ons aangeraden om onze overwaarde te gebruiken en deze hypotheek voor 5 jaar af te sluiten , dan terugbetalen met winst op "Spaarpolis" want de naam zegt het al "Spaarselect" !!! en de rest gaan gebruiken voor een spaarpotje voor onze kinderen/verbouwing huis. Er is ons geen enkele keer gewezen op de mogelijkheid van een restschuld , de verkoopsmap van de SpaarSelect verkoper of hoe je hem of haar wilt noemen bevat geen!!!! voorbeeld van een polis die eindigt in een restschuld.
Roep daarom ex SpaarSelect medewerkers met een geweten op om deze map aan ons toe te vertrouwen
Als mijn benzine op is gaat er een lichtje branden
Als ik geen geld op mijn rekening heb kan ik niet pinnen
Maar als onze tussenpersoon ziet dat het mis gaat met onze zogenaamde spaarplannen laat hij niets van zich horen , maar heeft zich wel op tijd ontdaan van zijn te dure schaatsploeg.

lisa

Re: Spaar Select

Ongelezen bericht door lisa »

inderdaad van spaarselect hoor je helemaal niets.ze hebben hun naam veranderd in "HAAS".

Hip

Ongelezen bericht door Hip »

Inderdaad heeft Spaar Select ons ook een dergelijke constructie in de maag gesplitst. Toen het produkt nog "verkocht" moest worden was het een erg actieve(agressieve) club. Na het afsluiten van het contract is er eigenlijk nooit meer iets van deze club vernomen. Het is zelfs zo gegaan dat ze met stille trom zijn vertrokken uit de nabije omgeving. Het initiatief om info te verkrijgen lag geheel aan mijn kant, op mijn verzoek is daarna iemand langs geweest om de situatie op een rijtje te zetten. Ook daarna werd het weer stil. Er is geen enkel actie van de kant van Spaar Select in welke vorm dan ook. Ook niet als een vraag steld wordt naar de mogelijkheden en onmogelijkheden van een contract situatie. Wat volgt is een standaard briefje met een kopietje van wat papperassen van Dexia. Toch durven ze zich nog financieel adviseur te noemen. Van enig financieel advies is absoluut geen sprake.
Toch heeft deze club nog het lef om her en der weer groots op te duiken met reclame.

wieke

Ongelezen bericht door wieke »

Ook wij zijn er ingetuint door spaarselect. In hun mooie map staat het financiele plaatje erg duidelijk. Er kan niets fout gaan en na 5 jaar wordt de hypotheek afbetaald door de opbrengst van de aandelen. Dit staat er zelfs 2 maal in. Nergens wordt er op gewezen dat er een schuld kan ontstaan. Ons maandbedrag wordt betaalt uit het depot die nu na twee jaar al op is. Al die tijd hebben wij niets vernomen van spaarselect. Wij dachten dat dexia ook alleen ging over de winstverdubbelaar en niet over ons produkt want dat was veilig!! We hebben ons echt goed laten voorlichten omdat ik er niets van snapte. Spaarselect wist ons toch te overtuigen, zo'n kans kon je niet laten lopen. Wel hadden we het idee dat als het helemaal mis ging we de hypotheek kwijt zouden zijn. Dit was voor ons nog te dragen geweest, maar die schulden???
Ik weet nog niet hoe we ervoor staan. Van Dexia nog niets gehoord. Wel een adviseur van Spaarselect thuis gehad na aandringen van ons, maar die kon ons ook niet veel wijzer maken. Ook ik vind dat Spaarselect ons had moeten waarschuwen dat het niet goed gaat. Dat is wel het minste wat ik van hun verwacht had.

Ronnie

Ongelezen bericht door Ronnie »

Beste mensen,

zoals zoveel bedrijven het tegenwoordig doen:

zoveel mogelijk verkopen in het liefst zo'n korte termijn en dan wegwezen uit het dorp/ stad!

Ik ken legio mensen die voor duizenden euro's deel hebben genonen aan een "spaarplan" van Spaar select. Was de omzet eenmaal binnen en wilde je nog eens advies over je polissen dan gad niemand bij Spaar select meer thus!

Met andere woorden kort samengavat:

de omzet is binnen; dan kan de klant stikken.

Een adviseur gaat toch niet naar iemand toe om daar zijn "gejammer" aan te horen over zijn of haar schulden!!!

Nee; een adviseur van o.a. spaar beleg en spaar select gaat op pad om te verkopen!!!

Dat hij hiervoor alles in de strijd legt is inmiddels overduidelijk!

m.v.g. Ronnie

Gesloten