Geachte dame e/o heer,
Ook wij zijn het slachtoffer van Legiolease geworden.
Vijf jaar lang hebben wij Fl. 150.00 per maand betaald met de verwachting dat wij een aardig spaarcentje zouden opgebouwd hebben via de winstverdubbelaar. Mooi pech want ik kreeg voor 5 jaar sparen ( = Fl. 9000,00 ) een fantastiche kapitaal van 418.25 Euro ( ongeveer Fl. 921,00 )waardoor ik een verlies heb geleden van Fl. 9000,00 -/- Fl. 921,00 = Fl. 8079,00 ( Exclusief de rente die wij zouden gebeurd hebben bij een gewone spaarbankboekje ).
Graag zou ik van u willen weten of wij minimaal ons inleggeld zouden terug kunnen krijgen van Legiolease en wat kan u ons aanraden om te doen?
Hoogachtend
Plateus G
-persoonlijke gegevens verwijderd door redactie-
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] spaarplan legiolease
-
Pieter
Re: spaarplan legiolease
Beste Plateus,
Ik zal proberen je enige aanwijzingen te geven wat u zoal kunt doen.
Er zijn 4 belangen organisaties die ieder zijn eigen aanpak volgen.
1. Stichting Lease verlies, Hebben inmiddels een rechtzaak aangespannen.
2. Stichting Eegalease, Betreft de effectenlease contracten van wettelijke partners die het contract niet ondertekend hebben.
3. Stichting Lease Leed, Behartigd de belangen van Overwaarde effecten lease producten.
4 Vereniging Pay-Back ism GeSp, Bestaat volledig uit gedupeerde van alle soorten effecten lease producten. De doelstelling staat op http://www.pay-back.nl/doelstelling.htm beschreven.
Daarnaast zijn vele mensen op dit forum bereid uw vragen omtrent uw effectenlease contract te beantwoorden.
Mvg Pieter
Ik zal proberen je enige aanwijzingen te geven wat u zoal kunt doen.
Er zijn 4 belangen organisaties die ieder zijn eigen aanpak volgen.
1. Stichting Lease verlies, Hebben inmiddels een rechtzaak aangespannen.
2. Stichting Eegalease, Betreft de effectenlease contracten van wettelijke partners die het contract niet ondertekend hebben.
3. Stichting Lease Leed, Behartigd de belangen van Overwaarde effecten lease producten.
4 Vereniging Pay-Back ism GeSp, Bestaat volledig uit gedupeerde van alle soorten effecten lease producten. De doelstelling staat op http://www.pay-back.nl/doelstelling.htm beschreven.
Daarnaast zijn vele mensen op dit forum bereid uw vragen omtrent uw effectenlease contract te beantwoorden.
Mvg Pieter