| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Sprintplan
-
Ted
Sprintplan
An,
Als het niet goed afloopt met het sprintplan dan betaal ik jou het inleg-geld terug.
Don't worry.
Ted.
Als het niet goed afloopt met het sprintplan dan betaal ik jou het inleg-geld terug.
Don't worry.
Ted.
-
Ted
Re: Sprintplan
Ad,
Jij hebt de vorige keer wel winst gemaakt met dat andere Sprintplan dus kom je niet in aanmerking voor de hardheidsclausule.
Ted.
Jij hebt de vorige keer wel winst gemaakt met dat andere Sprintplan dus kom je niet in aanmerking voor de hardheidsclausule.
Ted.
-
Ted
Luc, denk je dat ik dat niet weet ? Luc is een stoere held.
en An een prachtig staaltje van de natuur.
Dus maak je geen zorgen.
Ted.
en An een prachtig staaltje van de natuur.
Dus maak je geen zorgen.
Ted.
-
An
Maar Ted toch! Moet ik nu alle onderwerpen af om te zien of je nog mailt?
Uhhheee Sprintplan? Maar Ted, ik heb helemaal niets bij wie dan ook. Het ging toen over mijn schoonvader, weet je nog?
Maar wel aardig dan van je dat je het wil betalen, maar gelukkig is dat niet nodig. An heeft alles zonder beleggen voor elkaar!
Bewaar maar voor de vakantie naar de Costa del Sol.
Gr. An
Uhhheee Sprintplan? Maar Ted, ik heb helemaal niets bij wie dan ook. Het ging toen over mijn schoonvader, weet je nog?
Maar wel aardig dan van je dat je het wil betalen, maar gelukkig is dat niet nodig. An heeft alles zonder beleggen voor elkaar!
Bewaar maar voor de vakantie naar de Costa del Sol.
Gr. An
-
Ted
Luc,
Dat beweer ik toch ook niet. An heeft helemaal niets belegd. Ja haar brood.
Ted.
Dat beweer ik toch ook niet. An heeft helemaal niets belegd. Ja haar brood.
Ted.
-
An
Hoi Luc en Ted.
Natuurlijk niet. IK BEN AN en niemand anders. Alleen zit ik nog weleens op een ander adres.
Gr. An,
Natuurlijk niet. IK BEN AN en niemand anders. Alleen zit ik nog weleens op een ander adres.
Gr. An,
-
An
Ja hallo Pol!!
Lees dan eerst ff alle onderwerpen hier. We hebben geen zin met dit warme weer om dat allemaal te gaan uitleggen hoor! Zo is het toch Ted? Eeerst lezen, en dan commentaar geven Pol!
Gr. An,
Lees dan eerst ff alle onderwerpen hier. We hebben geen zin met dit warme weer om dat allemaal te gaan uitleggen hoor! Zo is het toch Ted? Eeerst lezen, en dan commentaar geven Pol!
Gr. An,
-
Ted
Hé Pol uit wat voor een grot kom jij nou weer ? Zo is het maar net An. Veel te warm.
Groet,
Ted
Groet,
Ted