LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] sprintplan van Aegon!!!!

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Frank

sprintplan van Aegon!!!!

Ongelezen bericht door Frank »

Hetzelfde geemmer geldt voor sprintplan van Aegon.
Ik heb me een jaar geleden aangemeld voor het sprintplan van Aegon , dit plan duurt 5 jaar. Het eerste jaar is verstreken, opbrengst negatief. "Sprint"-plan: bergaf sprinten dan wel!!
Door de misleidende brochure ben ik hier toch ingetrapt en vraag me nu af hoe moet het verder. Ik kan eruit stappen, kost me weer 5% van totaal bedrag, plus het bedrag wat ik al verloren heb ben ik dan zeker kwijt. ????? wat nu???
Wie heeft hier ook ervaringen mee?
Wordt dit plan ook aangepakt net als legiolease??

Zoë Gibson

Re: sprintplan van Aegon!!!!

Ongelezen bericht door Zoë Gibson »

Ik wil ook alle gedupeerden van Spaarbeleg (met name inzake de Sprintplan) oproepen om naar www.consumentenbond.nl te gaan. Klik op 'doe mee' en vervolgens op 'lees verder' bij 'lopende acties' en als laatst 'consumenten problemen'. Daar zien jullie mijn oproep.

Jullie kunnen daar lezen hoeveel mensen gereageerd hebben op mijn aanbod van een voorbeeld brief om naar Spaarbeleg te sturen.

Reageer aub ook dan op de site want dan kan de Consumentenbond zien hoeveel reacties er zijn (inmiddels meer dan 170) Hopelijk kunnen zij dan een concrete actie opstarten namens ons allemaal.

Vergeet neit je mail adres in de tekst te melden.

hans

Ongelezen bericht door hans »

Juristen van de Vereniging Consument & Geldzaken (tel.020-6849055) hebben een week of vijf geleden een sommatie doen uitgaan met opsomming van de rechtsinbreuken door Spaarbeleg met betrekking tot het SprintPlan. Deze consumentenorganisatie stuurt aan op een compensatie voor de gedupeerde SprintPlan-deelnemers. Mocht dat niet lukken dan zal er een rechtzaak volgen. Je kunt je aanmelden om je bij deze actie aan te sluiten (telefoonnummer zie boven, de contributie van de Ver. Consument & Geldzaken is euro.19,95 per jaar.

Ad

Ongelezen bericht door Ad »

Er is een stichting en een vereniging die zich o.a. met deze problematiek bezig houden.
Zie: www.stichting-gesp.nl en/of www.pay-back.nl

Bob

Ongelezen bericht door Bob »

pay-back is niets. Gewoon een stelletje oproerkraaiers, rode rakkers hebben niks en bereiken niks. SLV of eegalease that's the place to be.

Ad

Ongelezen bericht door Ad »

Bob, kun je dat ook nog even onderbouwen.

teiltje

Ongelezen bericht door teiltje »

Bob,
Een denkfoutje van je Bob. De Stichting Leaseverlies en Eegalease treedt alleen (collectief) op voor gedupeerden van Dexia. Niet voor SprintPlan van Spaarbeleg dus !

Gesloten