LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] sprintplan van spaarbeleg

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
jacqui

sprintplan van spaarbeleg

Ongelezen bericht door jacqui »

Kan iemond mij zeggen of er is een group die bezig is met sprintplan. Ik heb bergijpen dat voor dit kan je niet aansluiten bij leasverlies? Ik ben veel geld kwijt dat voor de schooling van mijn kinderen was bedoeld.

GeSp Groep

Re: sprintplan van spaarbeleg

Ongelezen bericht door GeSp Groep »

Beste jacqui,

Bezoek onze site:

http://drunk-beetle.org/gesp

en meld je aan bij ons, samen staan we sterk !!!

Ook voor info en vragen.

de GeSp Groep.

Jacqui

Ongelezen bericht door Jacqui »

Dank je wel voor je snelle reactie. Ik heb inmiddels veel informatie gevon
den - o.a. drunk-beetle + pay-back. Bedankt.

Hans

Ongelezen bericht door Hans »

Kijk ook even bij het volgende onderwerp op dit forum...

"Sprintplan van Spaarbeleg (Aegon)? Sparen?"

Groetjes uit Maarssen

jacqui

Ongelezen bericht door jacqui »

Henk - Ik heb mij net aangemeld bij jullie en ik wilde dat ook doen bij Payback maar nu staat er in een van de infobrieven dat u heeft de samenwerking daar verboken. Kunt u mij zeggen waar daar de reden voor is want het lijkt mij dat hoe grooter de groep hoe beter?

Zoë Gibson

Ongelezen bericht door Zoë Gibson »

Ik wil ook alle gedupeerden van Spaarbeleg (met name inzake de Sprintplan) oproepen om naar www.consumentenbond.nl te gaan. Klik op 'doe mee' en vervolgens op 'lees verder' bij 'lopende acties' en als laatst 'consumenten problemen'. Daar zien jullie mijn oproep.

Jullie kunnen daar lezen hoeveel mensen gereageerd hebben op mijn aanbod van een voorbeeld brief om naar Spaarbeleg te sturen.

Reageer aub ook dan op de site want dan kan de Consumentenbond zien hoeveel reacties er zijn (inmiddels meer dan 170) Hopelijk kunnen zij dan een concrete actie opstarten namens ons allemaal.

Vergeet neit je mail adres in de tekst te melden.

Johan

Ongelezen bericht door Johan »

Zie ook de Volkskrant van vandaag in het econonomie-katern over het aanbod dat Aegon aan de klanten van Spaarbeleg heeft gedaan. Ik heb het helaas hiuer niet bij de hand..

Zoë Gibson

Ongelezen bericht door Zoë Gibson »

Is iemnd in de gelegenheid om dit artikel naar mij te mailen?

[email protected]

Gesloten