LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Stand van zaken

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
appeltje
Berichten: 5
Lid geworden op: 12 jan 2004 22:23

Stand van zaken

Ongelezen bericht door appeltje »

Hallo mensen,

Weet iemand wat nu de stand van zaken is? Wanneer kunnen we wat verwachten, van welke organisatie dan ook? Zijn er data's, is er iets concreets te zeggen? Het wordt tijd vind ik, we wachten al zo lang en ik heb het idee dat er momenteel helemaal niets gebeurd. Wie weet iets te melden?

Appeltje :!:

justice man 007
Berichten: 1484
Lid geworden op: 21 mar 2004 20:41

Re: Stand van zaken

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Geachte meneer, mevrouw,

Hebt u ook in het verleden een aandelenlease constructie afgesloten middels uw overwaarde of spaargelden, en bent u er nu of onlangs pas achter gekomen dat het product in werkelijkheid niet datgene was wat u versproken is worden, of meent u om een andere reden niet het desbetreffende contract gekregen mogen hebben, dan heb ik volgend aanbod voor u;

Ben sinds anderhalf jaar ongeveer bezig met het verzamelen, bestuderen, analyseren van bepaalde uitspraken, nieuwsfeiten etc. omtrent het gehele aandelenlease gebeuren.
Ook ik heb in het verleden dergelijke contracten afgesloten, waardoor ik me met meer dan gemiddelde interesse heb gestort in de gehele materie en daardoor veel kennis heb opgedaan.

Heb mede om die redenen mijn wettenboeken niet (door)verkocht, maar gebruik ze nog geregeld als hulpmiddel in het schrijven van (vernietiging)brieven c.q. klachtenbrieven.

Zoals te verwachten blijken de onderhandelingen door de diverse stichtingen op “niets” uitgelopen te zijn, dit betekend dat er kortweg nog maar 3 mogelijkheden zijn voor u:

1) u neemt een advocaat in de arm en start een dagvaarding.
2) U onderneemt niks (en betaald niet meer); u krijgt na diverse aanmaningen een dagvaarding van Dexia. (zonder advocaat is het een utopie om te winnen)
3) U betaald de restschuld en verdere verschuldigde maandtermijnen en u neemt (wellicht onnodig) uw verlies.

Komt u niet in aanmerking voor een toevoeging dan kost een advocaat al gauw € 2.000,-- tot € 4.000,-- !!!
Dit is voor veel mensen die niet in aanmerking komen voor een toevoeging reden om af te zien van mogelijkheid 1 (en 2).

Wilt u wel iets doen, maar denkt u niks meer te kunnen ondernemen, neem dan contact met mij op, ik kan voor u (net als ik al voor meerdere mensen inmiddels heb gedaan) een persoonlijke klachten/ vernietigingsbrief voor u opstellen.
Hiervoor dien ik wel zaken te weten als o.a.: wanneer heeft u de contracten afgesloten, op welke manier zijn ze tot stand gekomen, (heeft uw partner mee getekend, mocht dat deel op u van toepassing zijn) etc.

Daarom stel ik voor dat wanneer u interesse heeft u mij een mail stuurt waarin u aangeeft interesse te hebben in mijn dienstverlening waarin we dan bepaalde afspraken kunnen maken voor de verder te volgen route…

Daar het voor mij tijd kost om e.e.a. uit te zoeken en op te stellen en geld kost (opmaken, verzenden brieven etc.) vraag ik een vergoeding van € 35,-- (exclusief eventuele reiskosten)

Dit bedrag is mijn inziens een reële vergoeding voor de tijd en kosten die ik moet maken om voor u een goede brief te maken, bij afwijzing kan in goed overleg (gratis) een tweede brief verstuurd worden, zodat u niet het risico loopt dat de zaak “verjaart” of dat u te laat heeft gereageerd met uw protest!

Verder zal voordat de brief naar uw aanbieder verstuurd wordt eerst de brief voor ondertekening bij u terug komen zodat u zelf als laatste nog e.e.a. kunt aanpassen/ controleren alvorens definitieve ondertekening uwerzijds en verzending.

Mijn e-mail adres is: [email protected]

Ik hoop hiermede mensen voor verdere financiële nadelige gevolgen enigszins te kunnen behouden, en de mogelijkheid tot de rechter (ook in een later stadium) open te houden.

m.v.g. justice man 007

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: Stand van zaken

Ongelezen bericht door Idaho »

Appeltje,

Als ik het goed begrepen heb zal de CGA in het najaar met het resultaat van de bemiddeling op de proppen komen.
Aan de hand daarvan zal er al dan niet door de diverse Stichtingen verdere aktie ondernomen worden (het voortzetten vd rechtzaken die nu tijdelijk stil liggen)
Indien dit laatste het geval is, zal er naar verwachting rond 2007 een definitieve uitspraak van de hoge raad volgen.

justice man 007
Berichten: 1484
Lid geworden op: 21 mar 2004 20:41

Re: Stand van zaken

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Foefer,

Neem eens via de mail contact met me op, dan kan ik eens voor je kijken wat ik voor je kan doen.
Wellicht zijn er mogelijkheden om (een deel) van je geld terug te vorderen van Dexia.

m.v.g. justice man

e-mail: [email protected]

Quasi-Modo
Berichten: 243
Lid geworden op: 03 apr 2004 21:45

Re: Stand van zaken

Ongelezen bericht door Quasi-Modo »

Een forum dient ervoor in het openbaar zaken te bespreken. Ook het [openbaar] geven van tips, links etc kan hierbij horen.
Elk forumlid die mogelijk vanuit goede intenties zijn hulp aanbiedt buiten dit forum om moet men dan ook niet serieus nemen en wat mij betreft bannen van dit forum. Er zijn voldoende voorbeelden hiervan te vinden bij de verschillende topics.
QM

trudy
Berichten: 1568
Lid geworden op: 10 okt 2003 15:44

Re: Stand van zaken

Ongelezen bericht door trudy »

wat een flauwekul. Op het forum van Payback kan je ook direct een mailtje sturen naar naar degene die iets geschreven heeft. Mag dat ook niet?

Quasi-Modo
Berichten: 243
Lid geworden op: 03 apr 2004 21:45

Re: Stand van zaken

Ongelezen bericht door Quasi-Modo »

'Een forum dient ervoor in het openbaar zaken te bespreken. Ook het [openbaar] geven van tips, links etc kan hierbij horen."
Lijkt mij voor zichzelf spreken
QM

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: Stand van zaken

Ongelezen bericht door croosjes »

Dat zijn nou de onbekende gedupeerde?zijn ze wel gedupeerde dat vraag ik mij af?,Ik denk dat TROSRADAR juist iedereen moet verplichten om zich een legitimatie plicht in acht te nemen.Moet je op letten wat er dan nog over blijft van bepaalde gedupeerde,de meeste spelen ook verstoppertje op dit forum en laten andere daar door dwalen?.vrgr.Dhr.A de Croos met de glasheldere doelstellingen

Quasi-Modo
Berichten: 243
Lid geworden op: 03 apr 2004 21:45

Re: Stand van zaken

Ongelezen bericht door Quasi-Modo »

Legitimatieplicht vind ik een goede zaak. Helemaal met je eens.
Zegt verder niks over dit topic.
QM

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: Stand van zaken

Ongelezen bericht door croosjes »

de gezondheid zorg wel

Quasi-Modo
Berichten: 243
Lid geworden op: 03 apr 2004 21:45

Re: Stand van zaken

Ongelezen bericht door Quasi-Modo »

:?:

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: Stand van zaken

Ongelezen bericht door croosjes »

denk er maar overna

Quasi-Modo
Berichten: 243
Lid geworden op: 03 apr 2004 21:45

Re: Stand van zaken

Ongelezen bericht door Quasi-Modo »

Volgens mij zit je bij het verkeerde topic!
QM

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: Stand van zaken

Ongelezen bericht door croosjes »

het komt er opneer dat jij steeds wisselt van actuelezaken op het forum van trosradar.chatmann.

Quasi-Modo
Berichten: 243
Lid geworden op: 03 apr 2004 21:45

Re: Stand van zaken

Ongelezen bericht door Quasi-Modo »

Ja, klopt. Mag dat niet?
QM

Quasi-Modo
Berichten: 243
Lid geworden op: 03 apr 2004 21:45

Re: Stand van zaken

Ongelezen bericht door Quasi-Modo »

Een bevestiging van mijn stellingen in dit topic zie ik overigens ook in het nog steeds geen antwood geven op de vraag gesteld door appeltje!
QM

[excuus Idaho, met uitzondering van jouw goede en actuele antwoord. Ik sprak even tot types als Andre en de 007 wannabe]
Laatst gewijzigd door Quasi-Modo op 11 apr 2004 16:36, 1 keer totaal gewijzigd.

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: Stand van zaken

Ongelezen bericht door Idaho »

QM,

Volgens mij heb ik appel een antwoord gegeven.

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: Stand van zaken

Ongelezen bericht door Idaho »

Ik weet het QM, door al die reclameborden hier is het moeilijk om nog iets inhoudelijks te vinden, maar goed, die roeien zichzelf uiteindelijk wel uit.
Overigens, misschien dat die meneer Croos eens voor een zacht prijsje brieven wil schrijven aan Dexia, die zijn daar wel een paar maanden bezig om de boel te ontcijferen en dat is natuurlijk een goede zaak!!!!

Quasi-Modo
Berichten: 243
Lid geworden op: 03 apr 2004 21:45

Re: Stand van zaken

Ongelezen bericht door Quasi-Modo »

:lol:

trudy
Berichten: 1568
Lid geworden op: 10 okt 2003 15:44

Re: Stand van zaken

Ongelezen bericht door trudy »

Niet alles is voor ieders ogen bestemd. De vijand heult mee ! Op dit moment lijkt het forum wel een chat-programma.

Gesloten