LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] sterfhuisconstructie

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Luc 2

sterfhuisconstructie

Ongelezen bericht door Luc 2 »

ik vraag mij af of de taktiek van vertraging zoals dexia en hun advocatenclub nu uitvoeren een kapitaalvlucht van dexia tot gevolg heeft m.a.w. indien er een uitspraak komt ten gunste van ons (gedupeerden) er geen euro meer in kas te vinden is bij dexia . Een afgeslangte dexia met weinig financien in kas lekker failliet laten gaan. Daarna onder een nieuwe naam weer een bank opstarten bv LAXIA of zo en is er in de ogen van de hele dexia clan geen vuiltje aan de lucht. einde verhaal! Of is er nog iets van een soort borg /garantie die een evt faillisement van dexia waarborgt?
Een fonds voor het bankwezen voor geleden verliezen / Als dat zo is hebben we natuurlijk niet alleen met dexia te maken maar met het hele bankwezen (op de achtergrond)
Je kunt wel spreken van een MEGA MEGA juridische afhandeling die zo gecompliceerd is en zo veel spelers kent dat dit voor nederlandse begrippen iets unieks is en daarom moeizaam verloopt. De hele Nederlandse advocatuur is er volgens mij mee bezig. Ik vindt ook dat Nederland een daad moet stellen met dit soort praktijken en er lering uit trekken. Want wees nu eelijk de toezicht vanuit onze nederlandse wetgeving is toch anders een FARCE!!

Luc 2

Re: sterfhuisconstructie

Ongelezen bericht door Luc 2 »

up voor el

el

Re: sterfhuisconstructie

Ongelezen bericht door el »

Bedankt Luc, nu maar hopen op een reactie.

Gesloten