| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] STICHTING LEASE VERLIES WAAR ZIJN JULLIE?????
-
j moret
Re: STICHTING LEASE VERLIES WAAR ZIJN JULLIE?????
ja we hoen niks omdat ze colectief bezig zijn ja dat weten we nou wel maar zjnze ook met ggnd deurwaarders bezig dan he i heb de brieven voor de rechtbank al liggen die we kunnenverwachten die hebben ze al mee gestuurd met de laaste brief vast een waarschuwing lvs moet dit ook weten he ze doen gewoon niks
-
Jan
Zucht..hebben we eerst te lijden gehad van Croos die te lui was om Nederlans te typen. Hebben we nu een zekere Moret. Ajb, lees eerst je tekst eens door voor je deze verzendt!
-
john bob
Mensen hou ze wakker stuur een email want zij doen het niet.
Er zijn mensen aan het verzuipen
Er zijn mensen aan het verzuipen
-
frits
Ja waar zijn ze het duurd nu toch echt lang
-
frans
Dat is wat ik ook bedoel ze slapen echt.
Of is er iemand die wat meer weet??????
Of is er iemand die wat meer weet??????
-
Jo.
Hallo mensen,
Ik vind ook dat DE STICHTINGEN eens iets van zich moeten laten horen , want ik weet niet waar die 80.000 mensen voor betaald hebben ? maar er zitten drie mensen voor ons aan het werk met misschien een gepensioneerde secretaresse.En 80.000 x 40 is volgens mij 3.2 mijoen euro. Voor dat geld kun je wel iets meer verwachten volgens mij.
Ik vind ook dat DE STICHTINGEN eens iets van zich moeten laten horen , want ik weet niet waar die 80.000 mensen voor betaald hebben ? maar er zitten drie mensen voor ons aan het werk met misschien een gepensioneerde secretaresse.En 80.000 x 40 is volgens mij 3.2 mijoen euro. Voor dat geld kun je wel iets meer verwachten volgens mij.