LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] stichting??????

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
anne

stichting??????

Ongelezen bericht door anne »

Ja, wij hebben ook z'n mailtje gehad, ik denk dat ze de email adressen van deze site afhalen, niet op reagereren lijkt mij. vgr.Anne.

Michael

Re: stichting??????

Ongelezen bericht door Michael »

Mensen die beloven dat je met een inleg van 1500 dollar na tien jaar ruim 1 miljoen dollar krijgt uitgekeerd geloof ik inderdaad niet ;)

St.Promotie

Ongelezen bericht door St.Promotie »

Hallo de mogelijkheid die wij u bieden om met een bedrag van
$ 1500 us dollar in ons programma te investeren is niet zomaar een programma van is het wel of niet mogelijk dit is
Unieke kans voor mensen die graag verder willen kijken en
zich voorbereiden op de toekomst om financieel onafhankelijk
te worden dit is echt waar een heel goed programma maar je gaat toch niet zomaar op het forum kenbaar maken dat het wel niets zal wezen en dat er nog mensen zijn die u als verlies lijdende beursbeleggers graag willen helpen en laten zien dat er ook nog werkelijk andere programma's bestaan die wel winst geven maar niet van te voren vast kenbaar maken dit zal wel weer z'n scam zal zijn die ons het geld wil laten betalen en er niets voor terug krijgen dan heeft u het goed mis want daar hebben wij geen energie voor over dus als u nu eens gewoon reageert en ons een email stuurt dan krijgt u nadere uitleg dit is niet zomaar in elkaar gezet of dat de website snel in elkaar is geflanst
nee Ester het doel wat wij nastreven is eenvoudig programma's die werkelijk winst uitbetalen dus geen verlies zoals jullie allemaal hebben opgelopen om te starten zouden
wij u voor willen stellen om eerst goed te informeren en dan pas te commentariseren want dat is o zo gemakkelijk en goedkoop zonder een goed onderzoek mag u niet iets naar buiten brengen dus nogmaals wij bieden u geen onzin maar de werkelijkheid is heel mooi minimaal vast per maand 5% om te beginnen waar is dit mogelijk alleen via ons. Wij werken met een Internationale Trader samen daar heeft u waarschijnlijk nog nooit van gehoord maar dat geeft niet kijk maar eens op deze website http://www.fxstreet.com wij raden u aan om heel voorzichtig te kijken en absoluut geen contracten aan te gaan dat doen wij wel voor u indien u dat wenst maar geef geen kommentaar op iets waarvan u niet op de hoogte bent wij willen u alleen maar helpen om uw verlies weer goed te maken in andere programma's die wel winst maken kan dat ja dat kan als je maar door de juiste mensen wordt begelijd onze website is maar heel eenvoudig en niet duur maar werkt wel wij zullen het door de vingers zien maar vergelijk ons niet met de verliesgevende program-
ma's van de Dexiabank te Leiden die de leaseconstructies makkelijk hadden kunnen aanpassen door er put opties in te verwerken die als de koersen dalen deze puts als een verzekering tegen verlies hadden kunnen dienen maar jammer dat is niet gebeurt. Misschien gaat u nu als nog even op onze website kijken. Maar houd uw kommentaar maar voor u
wij staan open voor sugesties maar niet voor afkraken
Vr.groeten van een groep mensen die weten wat verlies is!!!
http://members.lycos.nl/stichtingpromotie

St.Promotie

Ongelezen bericht door St.Promotie »

Sorry voor de taal fouten en de misschien vreemde zins opbouw.
Nomaals vriendelijke groeten van een groep mensen die nu werkelijk winst maken iedere maand dat is heel wat anders dan verlies wij hopen u dan ook dat u voorzichtig zult zijn in de toekomst en dat wij u kunnen helpen dat uw situatie zal veranderen zeer binnenkort.

michealtd

Ongelezen bericht door michealtd »

"het doel wat wij nastreven is eenvoudig programma's die werkelijk winst uitbetalen dus geen verlies zoals jullie allemaal hebben opgelopen"..

Dat jullie dat nastreven is prima, maar dat streefden Dexia en Legio Lease ook na. Alleen loopt het vaak anders af dan je nastreeft. Daarnaast zou ik als ik jullie was iemand voor de promotie inhuren die wel Nederlands kan en bijvoorbeeld weet dat je een nieuwe zin met een hoofdletter begint. Ook zal ik een programmeur inhuren om een echte website te maken.

En als jullie intenties echt zijn om iedereen te helpen, maak dan direct maar wat geld over op mijn bankrekening. Zijn we allemaal tevreden!! Laat me niet lachen zeg. Amateurs!!

EsterK

Ongelezen bericht door EsterK »

Ik heb vandaag een 2e vreemd mailtje gehad van Stichting Promotie! Onduidelijkheid ten top!

Gesloten