LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Stop de inschrijving.

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
buitenlander

Stop de inschrijving.

Ongelezen bericht door buitenlander »

SLV bestaat nu al een aantal maanden. De mensen hebben via radar alles kunnen vernemen over de stichting en Legio-lease producten. Toch blijven er een aantal zeikerds op dit forum negatieve reacties schrijven. Zij die het niet vertrouwen vraag ontbinding aan van je overeenkomst en vorder je 45 euro terug. Zij die nog geen lid zijn maar wel negatieve reacties op dit forum plaatsen zwijg en word geen lid.
Advies aan de SLV stop de inschrijving. De mensen hebben al genoeg tijd gehad om zich in te schrijven.

r.v.d.voort

Re: Stop de inschrijving.

Ongelezen bericht door r.v.d.voort »

Helemaal mee eens.........

Student

Ongelezen bericht door Student »

Daar sluit ik me ook bij aan. Ik zou zeggen: geef de mensen nog tot 31 januari ofzo om lid te worden. Bovendien wordt het dan voor Dexia overzichtelijker om 50.000 mensen tegemoet te komen dan 250.000. Mogelijk zit er dan ook meer geld in voor de mensen die wel lid werden.

Francis

Ongelezen bericht door Francis »

Sommige collega's van mij hebben ook contracten, maar hebben zich nooit aangemeld, zij zijn in de veronderstelling dat een eventuele uitspraak voor iedereen geld, en niet alleen voor leden van de stichting.
Naar mijn mening is dit ook zo.

buitenlander

Ongelezen bericht door buitenlander »

Francis,
ik gun iedereen hun inleg terug eventueel met rente. Ook diegene die geen lid zijn van de SLV. Ik bedoelde alleen maar aan te geven dat negatieve reacties (op elkaar en naar de SLV toe) niet op dit forum horen. Ik ga er vanuit dat iedereen die op dit forum schrijft in het zelfde schuitje zit. Ook ik. Ik hoop alleen maar dat wij met zijn allen ons geld terug krijgen. Daar is iedereen mee gebaat.

Verstandig

Ongelezen bericht door Verstandig »

Beste Buitenlander,
U legt de acccent op de inschrijvingen, is dit wel correct?
Dat er negatieve reacties loskomen op dit forum m.b.t. SLV, heeft de SLV gedeeltelijk aan zichzelf te danken! In het begin had SLV zich afgezonderd en deed heel geheimzinnig; dit was echter te wijten aan afspraken gemaakt met Dexia, dat niets naar buiten toe kon sijpelen, die het overleg slecht zou kunnen beinvloeden. Thans worden de sporadische
berichten té selectief naar buitengebracht of helemaal niet!
Zelf waren er momenten, dat de mensen zich afvragen aan welke kant Mr. Schonewill eigenlijk stond en of hij de zaak wel aan kan!
Dit kan allemaal voorkomen worden door de communicatie naar buiten toe te verbeteren; bijv. een spreekbuis aan te stellen, die geregeld de stand van zaken in alle bescheideheid doorgeeft, zonder de achterste van zijn tong te laten zien of meer gebruikmaken van site.
Een prangende vraag momenteel is:er komt een nieuwe Stichting m.b.t. echtgeno(o)te, die de overeenkomst niet ondertekend had! Wil dit zeggen nogmaals € 45 indien gegarandeerd het contract nietig werd verklaard, dan is de eerste € 45,-- wel dan terecht? Of zijn er eventueel meer
aspecten hieraan gebonden!
Van de andere kant zou men heel goed kunnen begrijpen, dat SLV de handen én de geest vrij wil houden om het groot werk rustig te kunnen uitvoeren.Maar ja, het zijn wel tenslotte de kleine belangrijke opdrachtjes, die het groot determinant werk maken! Dus afwachten maar in de duisternis!!

M.vr.gr.

PS
Francis, is het niet zo , dat de rechter uitsluitend, die verzoeken, dat hij erover moet oordelen, eventueel nietig verklaard zal kunnen worden én niet impliciet de rest?

Fran

Ongelezen bericht door Fran »

Geschreven door Student:

"Bovendien wordt het dan voor Dexia overzichtelijker om 50.000 mensen tegemoet te komen dan 250.000. Mogelijk zit er dan ook meer geld in voor de mensen die wel lid werden."

Ik heb zelf geen contracten bij Legio. Maar dat mensen die benadeeld zijn alleen weer aan zichzelf denken (..zit er dan meer geld in voor de mensen die wel lid werden) is wel belachelijk. Een hoop mensen op dit Forum is maar op een ding uit; Geld. Alles bij zichzelf gecompenseerd krijgen, de rest boeit me niet, dat zien we later wel. Egoisme.

Francis

Ongelezen bericht door Francis »

Beste Fran.

"Een hoop mensen op dit forum zijn op geld uit", ik ben blij dat je niet iedereen over een kam scheert, want zonder enige twijfel zijn er hier een hoop mensen die door de gladde praatjes van Legio erin zijn gestonken, zoals deze jongen.

De adviseur klonk door de telefoon als een goede vriend, sparen dat deden opa en oma, wij de generatie van het derde millenium gaan spaarleasen, "zoals dat toen nog zo heette"
Om hier dieper op in te gaan zou ons thans te ver voeren maar in onze adembenemende catalogus worden alle facetten belicht, deze sturen wij u toe, gratis en voor niets.
En op eventuele vragen zal een van onzer speciaal opgeleide medewerkers u graag te woord staan om een bevredigend antwoord te kunnen geven.

Helaas had mijn "goede" vriend de adviseur alleen oog voor het commerciele aspect van de zaak.
En nu zit ik en vele met mij met de gebakken peren.

P.S Verstandig, ik heb helemaal geen idee hoe zoiets in elkaar steekt, ik ging op mijn gevoel af en die gunt het iedereen.

Groetjes Francis

Gesloten