| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Stoppen zonder kosten?
-
Een idee
Stoppen zonder kosten?
Iedereen,
Zou Dexia ons niet kunnen voorstellen om nu te stoppen zonder verdere kosten? Het heeft ons al (heel veel) geld gekost. Laat hun de aandelen houden en ze verkopen als het voor hun lucratief is.
Wie zou hier voor in zijn??
Zou Dexia ons niet kunnen voorstellen om nu te stoppen zonder verdere kosten? Het heeft ons al (heel veel) geld gekost. Laat hun de aandelen houden en ze verkopen als het voor hun lucratief is.
Wie zou hier voor in zijn??
-
Wim
Re: Stoppen zonder kosten?
Zou ik ook voor zijn.
Had ook liever dat SLV dit had voorgesteld ipv het onhaalbare vergoeden van alle kosten met zelfs opgelopen rentederving.
Had ook liever dat SLV dit had voorgesteld ipv het onhaalbare vergoeden van alle kosten met zelfs opgelopen rentederving.
-
Verstandig
Beste "Een Idee",
Uw idee zal kennelijk een goede oplossing zijn voor U, echter niet voor mij.
Mijn overeenkomst deugt niet en moet terugedraaid worden naar de situatie als voorheen.
Even goede vriend met Dexia, maar mijn geld terug!
M.vr.gr.
Uw idee zal kennelijk een goede oplossing zijn voor U, echter niet voor mij.
Mijn overeenkomst deugt niet en moet terugedraaid worden naar de situatie als voorheen.
Even goede vriend met Dexia, maar mijn geld terug!
M.vr.gr.
-
renee
verstandig heeft gelijk, alhoewel het voorstel op zich even te denken gaf
-
Een idee
Ik begrijp jullie reactie ook, maar aan de andere kant..
dan is het nu slikken, maar je bent er wel vanaf! Overigens is het voor mij ook geen goede oplossing, maar dan is dat hoofdstuk tenminste afgesloten en kan iedereen weer doorgaan met hun leven.
dan is het nu slikken, maar je bent er wel vanaf! Overigens is het voor mij ook geen goede oplossing, maar dan is dat hoofdstuk tenminste afgesloten en kan iedereen weer doorgaan met hun leven.
-
annet
wat zou dexia kunnen doen als iedereen aan blok niet meer zou betalen ,want het zijn er vele zomaar een idee
-
buitenlander
Ik zou ook accoord gaan met jou voorstel. Verlies ik wel mijn inleg van F 8.000,=, maar ben ik van dat gezeik af.
Ik heb die F 8.000,= toch al afgeschreven.
Ab
ps; mijn echtgenote is een andere mening toegedaan. Zij wist van niets. Totdat Eegalease opgericht werd. Toen moest ik haar dit wel vertellen.
Ik heb die F 8.000,= toch al afgeschreven.
Ab
ps; mijn echtgenote is een andere mening toegedaan. Zij wist van niets. Totdat Eegalease opgericht werd. Toen moest ik haar dit wel vertellen.
-
EE
hallo
Ik blijf het zeggen, met zen allen de restschuld niet betalen.
Ik blijf het zeggen, met zen allen de restschuld niet betalen.
-
jan wassink
Dat moeten we gewoon en bloc doen. Automatische incasso stoppen, maar hoe? (kijk in mijn andere bericht).
JW
JW