LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Te gek voor woorden

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
toet

Te gek voor woorden

Ongelezen bericht door toet »

Het is eigenlijk te gek voor woorden.Je gaat iets aan met legio die neemt het niet zo nauw.Je komt diep in de problemen door dit bedrijf.Je kwaadheid betreft hun.Zij zijn onbeschoft door op geen een brief te reageren .En dan krijg je dexia op je nek.Met hun heb ik geen conflict.Ik wil dit uitvechten met legio.Waarom krijg ik van hun geen bericht meer?????Zelfs verhuizen zonder dat mee te delen.smerig.

L. Blok

Re: Te gek voor woorden

Ongelezen bericht door L. Blok »

Beste Toet,

Ja, inderdaad te gek voor woorden. Toen ik verleden week
constateerde dat Legio, in een brief aan mij, naar Amsterdam
was verhuisd, had ik opdat moment nog niet in de gaten dat
het adres wat vermeld stond hetzelfde adres is waar de
hoofdvestiging van Dexia is gevestigd. Nadat ik de homepage
van Legio had bezocht kwam ik daarachter. Nog iets wat
vreemd op mij overkwam is dat de bank Labouchere in het ge-
heel niet meer voorkomt op de homepage en dat was wel het
geval voordat de verhuizing had plaatsgevonden. Labouchere
was wel de bank die de lening verstrekte en blijkbaar is de-
ze bank in zijn geheel opgegaan bij Dexia en dat is ons ook
niet meegedeeld.
Ik las in een ander bericht van je dat je telefonisch bent
benaderd door iemand van de Dexia. Hadden ze een verklaring
waarom ze jouw nu telefonisch benaderde en wat stelde men je
voor om tot een oplossing te komen en waarom Legio niet had
gereageerd op je aangetekende brief?

m.v.g.

L. Blok

toet

Dag meneer blok met toet.Dexia belde voor een betalingsregeling.Ik zei gelijk dat ik er niet over dacht om te betalen.En dat ik wilde dat dit voor de rechtbank uitgezocht zou worden.Dus tot het einde.Vertelde ook dat mijn man een brief heeft gestuurd naar legio dat hij geen goedkeuring heeft gegeven voor die aandelen en ook niet bereid is ook maar een cent te betalen heeft ook niet getekend alleen ik.Een eigen inkomen heb ik ook niet.De mevrouw van dexia was erg aardig dit moet ik echt zeggen en zei dat ik beter uitstel van betaling aan kon vragen aangezien ik anders op het eind veel meer moest betalen.Als er eerst een incasso komt en daarna een deurwaarder dan betaal je dat allemaal zelf.Heb wel toegezegd dat ze de papieren op kon sturen dan kijk ik wat er in staat.Als er nieuws is laat ik dit weten groetjes toet

toet

Dag meneer blok met toet.Dexia belde voor een betalingsregeling.Ik zei gelijk dat ik er niet over dacht om te betalen.En dat ik wilde dat dit voor de rechtbank uitgezocht zou worden.Dus tot het einde.Vertelde ook dat mijn man een brief heeft gestuurd naar legio dat hij geen goedkeuring heeft gegeven voor die aandelen en ook niet bereid is ook maar een cent te betalen heeft ook niet getekend alleen ik.Een eigen inkomen heb ik ook niet.De mevrouw van dexia was erg aardig dit moet ik echt zeggen en zei dat ik beter uitstel van betaling aan kon vragen aangezien ik anders op het eind veel meer moest betalen.Als er eerst een incasso komt en daarna een deurwaarder dan betaal je dat allemaal zelf.Heb wel toegezegd dat ze de papieren op kon sturen dan kijk ik wat er in staat.Als er nieuws is laat ik dit weten groetjes toet

Gesloten