Hallo allemaal die ook slachtoffer zijn geworden van de praktijken van voormalig Legiolease aandelen.
In Mei 2002 liep er een kontrakt af voor zo,n 2600 euro, op de dag dat mijn aandelen werden verkocht, heb ik precies bij gehouden hoe hoog de koersen waren, het is nu gebleken dat mijn aandelen niet tegen de hoogste koersen zijn verkocht. Dat blijkt maar weer dat daar ook niet naar geken wordt, met het gevolg dat mijn aandelen ongeveer 250 euro mijnder waard waren.
M.V.Gr. Bertus
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Te laag verkopen van de aandelen
-
de zoekmug
Re: Te laag verkopen van de aandelen
deze oplichters prartijken waren al bekend
mvg
mvg
-
Hanny
Bertus,
dat is mij ook gebeurd. Op de dag dat het verkocht zou moeten worden stond Ahold (wat in mijn pakket zat) nog 'redelijk' gunstig, maar het is verkocht voor ca. 3 € p.a.
Aan zoekmug: waar kunnen we hier mee over lezen?
groetjes
Hanny
dat is mij ook gebeurd. Op de dag dat het verkocht zou moeten worden stond Ahold (wat in mijn pakket zat) nog 'redelijk' gunstig, maar het is verkocht voor ca. 3 € p.a.
Aan zoekmug: waar kunnen we hier mee over lezen?
groetjes
Hanny
-
Bertus
Hallo Hanny,
Kijk even op de site van trosradar.nl onder het kopje Dossiers, Mr. Schoonewille.
Gr. Bertus
Kijk even op de site van trosradar.nl onder het kopje Dossiers, Mr. Schoonewille.
Gr. Bertus