LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tja, EBGERT, wat moet je daar nu toch van zeggen...

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Arie van 't Harsveld

Tja, EBGERT, wat moet je daar nu toch van zeggen...

Ongelezen bericht door Arie van 't Harsveld »

Beste medekijkers, hebben jullie ook zo genoten?

Egbert spande de kroon. Als je een beetje zakelijk instinct heb dan weet je dat je juist makkelijker verkoopt aan een tevreden klant dan aan een ongelukkige. Dus waarom zou Legio ongunstig aankopen, terwijl de klant daar niet gelukkiger van wordt en Legio ook niet. Ik begrijp dat Egbert is weggestuurd bij dat verkoopbedrijf en niet weg is gegaan, zoals hij zelf zegt. Dat de frustratie nog zo groot is bij deze man. Ongelooflijk. Wat een gebrek aan enig commercieel inzicht.

Arie

jack c.

Re: Tja, EBGERT, wat moet je daar nu toch van zeggen...

Ongelezen bericht door jack c. »

Nou Arie,
Ik heb begrepen dat ze bij Legio vooral verdienen aan de schulden die mensen bij hen hebben tegen 17% rente. Ze hoefden niet naar langdurige relaties te streven, mensen zaten met 7 sterke zelen aan het contract vast en bij een stijgende beurs en aftrekbare rente was er geen vuiltje aan de lucht. Je hebt toch gehoord hoe er in de "opleiding" over klanten gesproken werd? "Geeft niks als je een klant verprutst, er zijn 150.000 anderen die je kunt bellen"

Peter

Ongelezen bericht door Peter »

Goede uitzending van Radar waar veel nieuwe feiten aan het licht kwamen. Jammer dat ze niet de belegger zelf tegemoet kwamen met wat je nu het beste kan doen. Ik bedoel welke weg je het beste kan volgen, via Leaseverlies, DSI of de rechter. Ook jammer dat degenen die onder vuur liggen, geen commentaar wilden geven. Ik ben benieuwd welk staartje deze ggrote muis krijgt. By the way, heeft iemand nog goed advies inzake de beste weg dan verneem ik dat graag.
Groetjes Peter

johannes

Ongelezen bericht door johannes »

Peter,
ik denk dat de procedure DSI nog zo gek niet is, gezien de uitspraak van onlangs inzake zo'n legiozaak.
De hoofdargumenten waarop beslist is zijn vrij universeel voor vele Legiogevallen.
Ook de RCC schijnt een uitspraak gedaan te hebben van enige mate van misleiding door legio.
Alles bij elkaar moet je verhaal juridisch richting dwaling gaan.
Het voordeel is dat Dexia "lid" is bij het DSI en dat de uitspraak ( ev. met slechts 1 beroepsmogelijkheid bij het DSI) bindend is voor Legio.
Dit is een kortere weg dan bijv. via de stichting jaren procederen via de rechtbank.
Wellicht is dit een goede optie en antwoord op je vraag.
groeten johannes

kees

Ongelezen bericht door kees »

Arie, prima betoog. Radar vist met alles achter het net. Als je alleen al het onderzoek van de Erasmus Universiteit neemt dan is een welgemeend excuus van Radar aan het adres van Legio wel op zijn plaats.

j.kiewiet

Ongelezen bericht door j.kiewiet »

Nou Kees, excuses aan Legio is wel het laatste waar we op zitten te wachten. Uit mijn gegevens blijkt dat Legio tegen vrijwel de hoogste dagkoersen heeft aangekocht, winstverdubbelaar en AEGON feestplan 1, en tegen bijna de laagste koersen heeft verkocht.
Toeval?

Chris

Ongelezen bericht door Chris »

Nou peter hier een goed advies vor jou: LEES IN DE TOEKOMST ALLES WAT JE TEKENT EN GA VOORAL NIET ALS EEN LOOSER JEZELF ACHTER STOMME TONEELPROGAMMAS SCHUILEN;Ik ben ook geld kwijt geraakt maar tja risico van het vaak; men gaat mij toch niet vertellen dat je de risico's niet heb kunnen voorzien? Het is alsof velen ineens dom, blind en doof geworden zijn. Toon karakter mensen.

kees

Ongelezen bericht door kees »

Als sommige mensen zich niet kunnen houden aan bepaalde normen en waarden, blijf dan weg! Schelden toont alleen maar de zwakheden die je hebt!!!

Egbert

Ongelezen bericht door Egbert »

Ik heb me laatst weer eens over dit forum kunnen buigen daar ik elders was ingelogd en de redactie me daar de toegang nog niet had geweigerd tot haar site, maar mijn bijdragen die toch uiterst correct waren, zijn toch weer verwijderd. Mag ik u vragen waarom? ZO u wilt, bent u weer van harte welkom op mijn mail-adres. Overigens zou ik u dus allen willen toevoegen dat u geduld moet hebben: er komt een oplossing. Alleen duurt dat even. Wellicht kunnen we daarom beter gaan discussiëren over normen en waarden tot er nieuwe stof tot nadenken komt in dit lease-drama. Om te beginnen: hoever zou de macht mogen reiken van een bevooroordeelde redactie op een site die naar de mening van die redactie de algemene opinie weergeeft, maar dit in werkelijkheid totaal niet doet?

Ik ben benieuwd!
Egbert

Egbert

Ongelezen bericht door Egbert »

Ik heb me laatst weer eens over dit forum kunnen buigen daar ik elders was ingelogd en de redactie me daar de toegang nog niet had geweigerd tot haar site, maar mijn bijdragen die toch uiterst correct waren, zijn toch weer verwijderd. Mag ik u vragen waarom? ZO u wilt, bent u weer van harte welkom op mijn mail-adres. Overigens zou ik u dus allen willen toevoegen dat u geduld moet hebben: er komt een oplossing. Alleen duurt dat even. Wellicht kunnen we daarom beter gaan discussiëren over normen en waarden tot er nieuwe stof tot nadenken komt in dit lease-drama. Om te beginnen: hoever zou de macht mogen reiken van een bevooroordeelde redactie op een site die naar de mening van die redactie de algemene opinie weergeeft, maar dit in werkelijkheid totaal niet doet?

Ik ben benieuwd!
Egbert

Gesloten