LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Toetsing kredietwaardigheid door Dexia
Re: Toetsing kredietwaardigheid door Dexia
Michiel, sparen mag wel! En als dat is wat verteld wordt....er zullen dus best moslims gedupeerd zijn.
Verder ben ik het hier met Ad eens.
Verder ben ik het hier met Ad eens.
Ik ben het niet met Ad eens maar ieder zijn mening. Er staat een klant bij mijn frietkot die net een bijbel gekocht heeft. Hij leest voor uit Prediker 5 : "Wie geld liefheeft wordt van geld niet verzadigd, noch wie den rijkdom liefheeft van inkomsten. Ook dit is ijdelheid. Klimt de welvaart, dan klimt het aantal van hen die er op teren, en wat heeft de bezitter er van dan dat hij het mag aanzien? Zoet is de slaap des arbeiders, hij hebbe weinig of veel te eten; maar de verzadiging belet den rijke te slapen. Er is een pijnlijk kwaad dat ik zag onder de zon: rijkdom door zijn bezitter tot zijn ongeluk bewaard....rijkdom door een ongeval verloren....Gelijk hij gekomen is uit den schoot zijner moeder, naakt, keert hij weer om te gaan zoals hij is gekomen en niets dat hij kan meedragen neemt hij voor zijn moeite mee." Proost mensen, ik neem nog een pinteke.
Katholieken leven niet met de bijbel in de hand Michiel. Dat is voorbehouden aan andere christelijke stromingen.
Of die in België wel?
Met niets op deze wereld gekomen, met niets weer vertrekken. Zo werkt het wel. Maar we zitten er maar mooi mee tijdens dit aardse bestaan.
Of die in België wel?
Met niets op deze wereld gekomen, met niets weer vertrekken. Zo werkt het wel. Maar we zitten er maar mooi mee tijdens dit aardse bestaan.
Laatst gewijzigd door Truus2004 op 27 okt 2004 17:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik ken zijn geloof niet en het boeit me ook niet, zolang mijn kassa maar rinkelt.
In jouw geval kan ik me dat voorstellen
-
Chieltje jij hebt wel een erg snelle computer in je frietkot staan.
Ben je niet bang voor diefstal daar rondom de vogelenmarkt?
Volgens mij mag je vanuit de bijbel gezien ook niet jokken.
Ik bedoel hier verder niets mee hoor. Maar gezien jou complot theorieën
En de vrijmetselaarij. verbaasd het me dat je nog ergens in geloofd. Die tekst was die uit de oude of nieuwe bijbeltekst? Hij komt mij niet bekend voor, terwijl ik in mijn vorige leven die teksten tot in den treure heb gelezen.
Liefs Ad
Ben je niet bang voor diefstal daar rondom de vogelenmarkt?
Volgens mij mag je vanuit de bijbel gezien ook niet jokken.
Ik bedoel hier verder niets mee hoor. Maar gezien jou complot theorieën
En de vrijmetselaarij. verbaasd het me dat je nog ergens in geloofd. Die tekst was die uit de oude of nieuwe bijbeltekst? Hij komt mij niet bekend voor, terwijl ik in mijn vorige leven die teksten tot in den treure heb gelezen.
Liefs Ad
Maar Janny, je hoeft niet te vrezen dat iemand aan jouw Heiland zal komen!!
Ik moet wel toegeven, dat op dit forum veel mensen zich laten kennen door hun waardeloze gewauwel waarmee zij indruk willen maken!!!
Ik moet wel toegeven, dat op dit forum veel mensen zich laten kennen door hun waardeloze gewauwel waarmee zij indruk willen maken!!!
Het zal wel een oude vertaling zijn maar die klant is er weer vandoor dus ik kan het niet meer vragen. Verder denk ik persoonlijk dat er veel waarheid in dat boek staat maar ook dat er mensen zijn die het verkeerd uitleggen of gebruiken. Ik zie het door alle drank niet meer zo scherp vandaag. Wie de wijsheid in pacht heeft mag het zeggen!!!
burp
burp
De bank (Dexia) had het geloof dat aandelen niet in waarde kunnen dalen? Hoever kun je gaan Dubio? Je maakt jezelf en Dexia nu echt belachhelijk met deze stelling.Geplaatst op 27 Oct 2004 13:19 door Dubio
--------------------------------------------------------------------------------
Als iemand BKR genoteerd staat betekent dit niet dat je geen lening aangeboden mag krijgen, het betekent alleen dat banken op hun hoede zijn. Waarom Dexia wel zo gul met leningen was was omdat de lening gedekt was met een aandelenkapitaal. De bank en de afnemer hadden het geloof dat aandelen niet in waarde konden dalen, vandaar dit echec. Maar is het verkeerd om iets te geloven wat niet helemaal waar is. Het christendom is toch nog steeds heel populair.
Voor vele mensen lopen er bij het BKR meerdere contracten die goed worden nagekomen. Alleen dat ene contract van Dexia vertoont betalingsproblemen. Hoe zou dat komen denk jij Dubio? Het is in ieder geval een teken dat de notering van Dexia niets te maken heeft met de betalingsmoraliteit van de debiteur, maar meer met de moraliteit van Dexia. Namenlijk het verzaken van de wettelijke verplichtingen.
Janny, het geloof hoort hier niet in thuis en jij hebt nogal heftig met veel uitroeptekens over het geloof gereageerd na een opmerking van Dubio. Ook daarna weer. Wanneer je over het geloof wilt praten moet je een apart forum starten. En er zijn GODSDIENSTEN met meer aanhangers dan hier in het westen. Dus wat is wijs en goed. Respect voor de andere daar gaat het om en een ander niets opdringen.
Wel is het zo 'De een zonder de ander is leegte, de andere ene maakt hem waar' Van Tagore en al duizenden jaren oud.
RESPECT PLEASE
Wel is het zo 'De een zonder de ander is leegte, de andere ene maakt hem waar' Van Tagore en al duizenden jaren oud.
RESPECT PLEASE
als je een VISA-card (ANWB) hebt ga je naar BKR.Als je een computertje nu koopt en volgend jaar betaald ga je naar BKR (DIXON). Al heb je tonnen op de bank staan. Ik heb bijde zelf moeten laten schrappen want de `leners `doen dat beslist niet.. Overigens heb bij Koersplan afgekocht met een `spaarverlies`van 10%. Van DEXIA de handtekening retourkaart na 1 week ontvangen (Nietigverklaring). Nu de centen nog. Maar komen doen ze! Gruus.