LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] triple effect

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
j.moret
Berichten: 104
Lid geworden op: 08 jul 2003 21:01

triple effect

Ongelezen bericht door j.moret »

ik had drie keer een triplle effect via bank labouchere heeft hier iemand en folder van of kan me vertellen of dit nou het zelfde is als de winst verdrie dubbelaar? je kan me ook mailen evt

Anke
Berichten: 72
Lid geworden op: 06 aug 2003 19:43

Re: triple effect

Ongelezen bericht door Anke »

Dag Jeff, misschien als je leaseverlies een mail toestuurt dat zij jou een kopie kunnen toesturen. Moet je wel lang op wachten inderdaad. Misschien als je Payback mailt dat zij die folder ook wel hebben. Ik hoop voor je dat iemand je hier op het forum eentje kan e-mailen.

Verder alles ok?

Gast

Re: triple effect

Ongelezen bericht door Gast »

ik zit al een jaar op mailen terug te wachten van slv en pay back heb ik op hun forum ook gezet maar ooko nog niks

Gast

Re: triple effect

Ongelezen bericht door Gast »

Een Wverd3dubbelaar loopt max 3 jaar.......het aankoopbedrag van aandelen is relatief meer in verhouding met de rente die je betaalt.

Een profiteffect loopt max 10 jaar echter afhankelijk van hoe de winst was in % de eerste 3 jaar zou je van jaar 4 tot en met jaar 10 wel of geen inleg hoeven te betalen. In feite zou er meer dan 6,2% winst moeten zijn gemaakt in de eerste 3 jaar om geen inleg meer te hoeven betalen. Helaas was het ver onder nul dus helaas, van jaar 4 tot en met 10 gewoon je inleg blijven betalen.

Staat ook op je contract hoor!

Gast

Re: triple effect

Ongelezen bericht door Gast »

Zo'n contract zou ik maar snel afkopen, want je gaat er voor duizenden euro's in. Over een jaar of zes als zo'n contract afloop, kun je nergens meer verhaal halen.

Dus afkopen zulke plannen.

Gast

Re: triple effect

Ongelezen bericht door Gast »

Waarom, nu je verlies nemen? Terwijl over 7 jaar er winst gemaakt kan zijn.......

Ik laat mijn plannen gewoon doorlopen.....weet dat aandelen een lange termijn betreft.....geduld.

j.moret
Berichten: 104
Lid geworden op: 08 jul 2003 21:01

Re: triple effect

Ongelezen bericht door j.moret »

ik had het overtriple effecten en niet over de winst verdrie dubbelaar maar mijn contracten zijn al afgelopen en hebben drie jaar gelopen en ik heb ze in een keer betaald en niet in maandelijse teermijnen

Francien
Berichten: 115
Lid geworden op: 04 aug 2003 15:32

Re: triple effect

Ongelezen bericht door Francien »

Triple Effect is het zelfde als een WVD.

Jean
Berichten: 85
Lid geworden op: 03 jul 2003 09:43

Re: triple effect

Ongelezen bericht door Jean »

Neen Francien, een WVD is absoluut geen Triple Effect!

Ruud
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 jul 2003 12:22

Re: triple effect

Ongelezen bericht door Ruud »

Beste Jeff,

Ik heb het volgende teruggevonden tav de winstverdriedubbelaar:

De winstverdriedubbelaar is een driejarige lease-overeenkomst. Met door de klant beschikbaar gesteld geld, dat van Legio geleend wordt, koopt Legio jaarlijks een van te voren vastgesteld aandelenpakket van drie of vier fondsen. Het tweede en derde pakket aandelen wordt aangeschaft tegen dezelfde aankoopprijs als het eerste pakket. Koerswinst die sinds de aankoop van het eerste pakket wordt behaald, wordt dus verdrievoudigd. En dat verklaart meteen de naam van het concept. De deelnemer betaalt alleen maandelijks aflossing en rente. Die rente was in het oude belastingstelsel aftrekbaar, maar niet in het nieuwe stelsel.

Ik heb net als jij de triple effect en de constructie is exact hetzelfde. Dus wat mij betreft is de triple effect hetzelfde als de winstverdriedubbelaar.

mvg. Ruud

Jean
Berichten: 85
Lid geworden op: 03 jul 2003 09:43

Re: triple effect

Ongelezen bericht door Jean »

Ach ja, het is maar hoe je het graag WILT lezen.......jullie hebben helemaal gelijk!

dupé
Berichten: 4
Lid geworden op: 09 aug 2003 19:31

Re: triple effect

Ongelezen bericht door dupé »

J. Moret, ik heb geloof ik zo'n folder in kopie, heb je hem al van iemand toegestuurd gekregen?

Jean
Berichten: 85
Lid geworden op: 03 jul 2003 09:43

Re: triple effect

Ongelezen bericht door Jean »

En zorg dan ook voor een folder van de Wver3dubbelaar!

j.moret
Berichten: 104
Lid geworden op: 08 jul 2003 21:01

Re: triple effect

Ongelezen bericht door j.moret »

nee dupe die heb ik niet je kan hem mailen evt of toe sturen heel graag zelfs

Gesloten