| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tros Radar: graag een antwoordt!!!
-
victor
Tros Radar: graag een antwoordt!!!
geplaatst door NOG EEN VRAAG op 08-06-2003 om 20:35
NOG EEN VRAAG
Nee, Tros Radar, ik kan mij hier helemaal niet in vinden. Berichten met oproepen tot het niet meer betalen van een contractuele verplichting mogen in uw ogen wel en het posten van eventueel logisch gevolg van dat niet betalen mogen niet. Volgens mij is hier sprake van een erg nare vorm van '1984'.Paniek zaaien geldt blijkbaar alleen maar voor de mensen die zogenaamd gedupeerd zijn; die mogen wel paniek zaaien (mensen plegen zelfmoord, etc), maar een kritische noot kan niet gekraakt worden.
BELACHELIJK!!!!!
NOG EEN VRAAG
Nee, Tros Radar, ik kan mij hier helemaal niet in vinden. Berichten met oproepen tot het niet meer betalen van een contractuele verplichting mogen in uw ogen wel en het posten van eventueel logisch gevolg van dat niet betalen mogen niet. Volgens mij is hier sprake van een erg nare vorm van '1984'.Paniek zaaien geldt blijkbaar alleen maar voor de mensen die zogenaamd gedupeerd zijn; die mogen wel paniek zaaien (mensen plegen zelfmoord, etc), maar een kritische noot kan niet gekraakt worden.
BELACHELIJK!!!!!
-
PLUKKER
Re: Tros Radar: graag een antwoordt!!!
Ehm Luc, ben jij nuttig bezig dan?
Het enige wat jij doet is je ongenoegen over forumgenoten uitspreken. Een soort Paula: een hoop postings, maar zelden voeg je wat toe.
PLUKKKER - wordt een beetje sip van Luc
Het enige wat jij doet is je ongenoegen over forumgenoten uitspreken. Een soort Paula: een hoop postings, maar zelden voeg je wat toe.
PLUKKKER - wordt een beetje sip van Luc
-
Ted
Plukker ik voeg zelf ook niet veel toe aan het forum maar jij bent ook niet helemaal goed bezig.
Ted.
Ted.
-
Rhonda
Fantastisch,
Ook hier kom ik die "haantjes" weer tegen!
Valt me mee dat er nog mensen zien die het forum uberhaupt nog lezen ( ja, moeilijk woord voor sommigen).
Ik wil eindelijk wel eens een nuttige reactie of tip van Stichting Leaseverlies op het hele gebeuren. Of niet soms?
Ook hier kom ik die "haantjes" weer tegen!
Valt me mee dat er nog mensen zien die het forum uberhaupt nog lezen ( ja, moeilijk woord voor sommigen).
Ik wil eindelijk wel eens een nuttige reactie of tip van Stichting Leaseverlies op het hele gebeuren. Of niet soms?
-
Bert
Hi Plukker,
Sinds Info verdween Plukker verscheen:))
Bert
Sinds Info verdween Plukker verscheen:))
Bert
-
Pieter
Beste Rhonda;
Kijk eens op de site van Lease verlies onder veel gestelde vragen. http://www.leaseverlies.nl/faq/main.php
wellicht vind je hier het antwoord waar na je opzoek bent.
Mvg Pieter
Kijk eens op de site van Lease verlies onder veel gestelde vragen. http://www.leaseverlies.nl/faq/main.php
wellicht vind je hier het antwoord waar na je opzoek bent.
Mvg Pieter