LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tros radar radio neemt aandelenlease opnieuw onder de loep.
Tros radar radio neemt aandelenlease opnieuw onder de loep.
As woensdag 24 december van 14.00 to 15.00 op radio 747 AM, wordt nog eens extra aandacht geschonken aan ons aandelenlease probleem.
Aanwezig zullen zijn o.a cda en groenlinks politici, hgl. erasmus univeristeit en mensen van de stichtingen. Er wordt gediscusieerd over met name de "zwaardere gevallen",overwaarde effect, etc.
Zeker de moeite waard om naar te luisteren!
Aanwezig zullen zijn o.a cda en groenlinks politici, hgl. erasmus univeristeit en mensen van de stichtingen. Er wordt gediscusieerd over met name de "zwaardere gevallen",overwaarde effect, etc.
Zeker de moeite waard om naar te luisteren!
Re: Tros radar radio neemt aandelenlease opnieuw onder de loep.
Bedankt voor de tip Rob.
Bedankt voor de tip
Laten we niet vergeten te luisteren (en te kijken, want er worden ook videofragmenten op deze website gezet).
Mieke
Mieke
Sorry, Tros Radar had ons er zelf al aan herinnerd.
ik ben aan het luisteren !
-
Antoinette, dat was TOP!
Dexia kan, denk ik, nu wel inpakken.
Ook de berichten van Schoonewille doen me goed zo vlak voor de feestdagen (over de eegaleasers).
Allemaal hele prettige feestdagen en een goed en gezond 2004
(behalve Dexia natuurlijk)
Vr.gr. Cees
Dexia kan, denk ik, nu wel inpakken.
Ook de berichten van Schoonewille doen me goed zo vlak voor de feestdagen (over de eegaleasers).
Allemaal hele prettige feestdagen en een goed en gezond 2004
(behalve Dexia natuurlijk)
Vr.gr. Cees
Hallo Rob,
Mijn complimenten aan Marie-Louise, ze heeft het uitstekend gedaan!
Dit soort uitzendingen hebben wij, gedupeerden, nodig.
Jullie hebben al vaker je nek uitgestoken om mee te werken aan een artikel in de krant en om aanwezig te zijn tijdens een demonstratie.
Meer mensen moeten jullie voorbeeld volgen door actief voor onze belangen op te komen.
Jammer genoeg zijn er ook nog aso's die op een forum alleen maar kunnen kankeren en anderen zwart maken zonder zelf een wezenlijke bijdrage te leveren in het helpen van mede-gedupeerden.
Jullie zijn een goed voorbeeld van hoe het wel moet en kan en ik hoop dat er meerdere mensen volgen die actief willen meehelpen in onze strijd tegen de aandelenlease aanbieders en tussenpersonen.
Rob en Marie-Louise, prettige Kerstdagen en een succesvol en gezond 2004.
We will survive and we will win!
Groeten,
Piet
Mijn complimenten aan Marie-Louise, ze heeft het uitstekend gedaan!
Dit soort uitzendingen hebben wij, gedupeerden, nodig.
Jullie hebben al vaker je nek uitgestoken om mee te werken aan een artikel in de krant en om aanwezig te zijn tijdens een demonstratie.
Meer mensen moeten jullie voorbeeld volgen door actief voor onze belangen op te komen.
Jammer genoeg zijn er ook nog aso's die op een forum alleen maar kunnen kankeren en anderen zwart maken zonder zelf een wezenlijke bijdrage te leveren in het helpen van mede-gedupeerden.
Jullie zijn een goed voorbeeld van hoe het wel moet en kan en ik hoop dat er meerdere mensen volgen die actief willen meehelpen in onze strijd tegen de aandelenlease aanbieders en tussenpersonen.
Rob en Marie-Louise, prettige Kerstdagen en een succesvol en gezond 2004.
We will survive and we will win!
Groeten,
Piet
Beste mede-gedupeerden,
Dat was inderdaad klasse van Antoinette en zeer hoopvol voor met name de eegaleasers waarvan ik er een ben. Nu DEXIA toch juridisch duidelijk gemaakt is dat bijv. de WVD huurkoop is, vraag ik me af of een aangetekende brief in de trant van 'kom op met ons geld, anders stuur ik een incassoburo op je af want verliezen doe je toch !' zinvol is. Niet dat ik de illusie heb dat ze gelijk overstag gaan, maar stel dat de eerstvolgende uitspraken ook zo uitpakken dan zou je met juridische stappen kunnen dreigen inclusief de kosten van je eigen advocaat.
Dat laatste kan m.i. niet wanneer je wacht op een dagvaarding van Dexia. Dan ben je evengoed een hoop geld kwijt.
Welke deskundige kan/wil hier in adviseren ?
Alvast hartelijk dank en Fijne Kerstdagen en een Gelukkig 2004 !
mvgr. Toon
Dat was inderdaad klasse van Antoinette en zeer hoopvol voor met name de eegaleasers waarvan ik er een ben. Nu DEXIA toch juridisch duidelijk gemaakt is dat bijv. de WVD huurkoop is, vraag ik me af of een aangetekende brief in de trant van 'kom op met ons geld, anders stuur ik een incassoburo op je af want verliezen doe je toch !' zinvol is. Niet dat ik de illusie heb dat ze gelijk overstag gaan, maar stel dat de eerstvolgende uitspraken ook zo uitpakken dan zou je met juridische stappen kunnen dreigen inclusief de kosten van je eigen advocaat.
Dat laatste kan m.i. niet wanneer je wacht op een dagvaarding van Dexia. Dan ben je evengoed een hoop geld kwijt.
Welke deskundige kan/wil hier in adviseren ?
Alvast hartelijk dank en Fijne Kerstdagen en een Gelukkig 2004 !
mvgr. Toon
Toon dit ging over advocaatkosten gericht aan Hans misschien heb je hier iets aan.Geplaatst op 10 Dec 2003 22:54 door Albert
--------------------------------------------------------------------------------
Ik weet uit ervaring dat die kosten altijd voor eigen rekening zijn. Sara is daar eens uitvoerig op ingegaan. Je advocaat kan een eis tot schadevergoeding indienen en dan kan een gedeelte van deze kosten worden meegenomen, bij een positieve uitspraak.
Als je me niet gelooft bel dan een advocatenkantoor. Daarom heb ik Dexia zelf gedagvaard want dan neem je het mee in je dagvaarding. Als je afwacht tot Dexia jou dagvaardt, dan kun je het niet meenemen.
Wat niet in een dagvaarding staat kun je niet opeisen. Daarom moet je niet afwachten en zelf de aanval inzetten.
Albert.
Ook fijne dagen.
Ik kan maar een ding zeggen: wordt lid van de TROS, en dit meen ik serieus. Ik heb mijn lidmaatschap van Veronica op gezegt en ben Troslid geworden. Zij verdienen de extra inkomsten om dit soort programmas mogelijk te maken!
Maar hoe zit het dan met Rechtbank Almelo: aandelenlease is geen huurkoop (2 december 2003) http://www.rechten.nl/nieuws/021203.html
daar is niets over gevraagd en gezegd.
daar is niets over gevraagd en gezegd.
Tja, Radar doet op zich goed werk, maar ze durven net niet 100% eerlijk te zijn. Soms zou Radar iets realistischer kunnen zijn, en ook de kanten belichten waar Dexia punten scoort, maar dat zou hun imago misschien schaden?
Er is niets bekent over welk contract. Er zijn meer dan 40 verschillende contracten.
Gast waarom ga je geen kerstliedjes zingen ? i.p.v. met je zelf te chatten.
Gonnie
Gonnie
Ik vind het niet eerlijk als eegaleasers hun geld wel terugkrijgen en anderen niet.
De stelling; ik vind het niet eerlijk als eegaleasers hun geld terugkrijgen en andere niet.
Eerst even dit; de vraag van huurkoop of niet is simpel te beantwoorden n.l. ja of nee, de groep die zich eegaleasers noemt is dus eenvoudig van de andere te onderscheiden, waar deze groep gedupeerden zich op beroept idem.
Je moet dit echter niet zien als één groep, maar als een stap binnen het debacle,
Indien deze stap genomen wordt volgen er gewoon meer, de groep/stap zorgplicht bijvoorbeeld, ook een redelijk duidelijke stap, lijkt mij althans, om de hele afstand te overbruggen zijn er nu eenmaal stappen nodig, het zal toch allemaal stapje voor stapje moeten gaan.
Maar weet wel iedere stap is er een, dwaling is ook zo’n stap.
Dan hebben we dus al enkele stappen bij elkaar eegalease, zorgplicht, dwaling,
Allemaal gronden van vernietiging, iedereen zal er nog wel voor zichzelf en de eigen situatie wel een of twee stappen bij kunnen zetten.
Eegalease is wel de meest simpele volgens mij, het is immers huurkoop of niet, en als het aan de criteria van huurkoop voldoet voila, dan horen daar gezinsbeschermende maatregelen bij, laat dan ook deze groep de eerste zijn die uit deze onfrisse zaak kunnen komen, let wel de eerste, de andere stappen zijn gewoon iets gecompliceerder, maar na de stap komt het lopen, en dat gaat al een stuk sneller.
Ik vind het dan ook een beetje vreemd dat bij de eerste stap mensen al beginnen te denken dat het lopen toch wel niet zal lukken, potverdorie, het is een eerste stap, “de eerste stap” nu gaat het goed, de lucht klaart op, handvaten worden aangereikt, grijp ze vast, liefst met twee handen, vecht voor je rechten iedereen voor de zijne, en met alle middelen.
Stapje voor stapje, en gestatig vooruit.
Zoals op dit forum door een notoir schrijver in het verleden steeds gesteld:
IS DAT DUIDELIJK!
Groetjes, fijne dagen, Ton
Eerst even dit; de vraag van huurkoop of niet is simpel te beantwoorden n.l. ja of nee, de groep die zich eegaleasers noemt is dus eenvoudig van de andere te onderscheiden, waar deze groep gedupeerden zich op beroept idem.
Je moet dit echter niet zien als één groep, maar als een stap binnen het debacle,
Indien deze stap genomen wordt volgen er gewoon meer, de groep/stap zorgplicht bijvoorbeeld, ook een redelijk duidelijke stap, lijkt mij althans, om de hele afstand te overbruggen zijn er nu eenmaal stappen nodig, het zal toch allemaal stapje voor stapje moeten gaan.
Maar weet wel iedere stap is er een, dwaling is ook zo’n stap.
Dan hebben we dus al enkele stappen bij elkaar eegalease, zorgplicht, dwaling,
Allemaal gronden van vernietiging, iedereen zal er nog wel voor zichzelf en de eigen situatie wel een of twee stappen bij kunnen zetten.
Eegalease is wel de meest simpele volgens mij, het is immers huurkoop of niet, en als het aan de criteria van huurkoop voldoet voila, dan horen daar gezinsbeschermende maatregelen bij, laat dan ook deze groep de eerste zijn die uit deze onfrisse zaak kunnen komen, let wel de eerste, de andere stappen zijn gewoon iets gecompliceerder, maar na de stap komt het lopen, en dat gaat al een stuk sneller.
Ik vind het dan ook een beetje vreemd dat bij de eerste stap mensen al beginnen te denken dat het lopen toch wel niet zal lukken, potverdorie, het is een eerste stap, “de eerste stap” nu gaat het goed, de lucht klaart op, handvaten worden aangereikt, grijp ze vast, liefst met twee handen, vecht voor je rechten iedereen voor de zijne, en met alle middelen.
Stapje voor stapje, en gestatig vooruit.
Zoals op dit forum door een notoir schrijver in het verleden steeds gesteld:
IS DAT DUIDELIJK!
Groetjes, fijne dagen, Ton
ton,ik zie de zorgplicht als belangerijkste item voor het proces.vrgr.andre de croos
André ik ook, ik denk alleen dat de groep eegaleasers op het ogenblik al wat verder zijn, mede gezien de uitspraken van William schonewille.
De flessen gaan nog niet open, maar de glazen kunnen klaargezet.
Het aftellen is reeds begonnen.
Ton
De flessen gaan nog niet open, maar de glazen kunnen klaargezet.
Het aftellen is reeds begonnen.
Ton
ton,als het zo ver is dan wil ik wel gezamelijk met de gedupeerde een feest mee vieren; maar voorlopig is het nog niet zo ver.vrgr.andre de croos