Hoi luitjes,
Ik heb diverse keren iets gelezen over via internet uitrekenen hoe je financiele situatie is m.b.t. de lease aandelen. Ik heb ING, ABN/AMRO en AHOLD aandelen van bank Labouchere. Waar op internet kan ik terecht om uit te rekenen hoeveel ik volgend jaar bij moet betalen? Dan kan ik nu alvast een spaarrekening openen.
Alvast hartelijk bedankt voor je reactie.
Groetjes
Inge
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] uitrekenen triple effect bank labouchere
Re: uitrekenen triple effect bank labouchere
Op de site van Legiolease kun je uitrekenen wat je leasecontract waard is. www.legio-lease.nl. Over openheid van zaken gesproken!
Het beste,
Bert
Het beste,
Bert
Bedankt voor je reactie Bert, maar helaas kan ik op die site niets berekenen. Blijkbaar is dit alleen voor legio producten, de eerste 3 cijfers van het contract van Labouchere staan er niet bij.Heb je misschien nog een andere suggestie?
Groetje Inge
Groetje Inge
Inge pas maar op voor geheime agenten!
Inge,
Ik heb ook triple effect van Labouchere en heb in Exel een berekeningtje gemaakt. Op je contract staan de aankoop koersen en die moet je met drie vermenigvuldigen. Inmiddel is ING gesplitst en heb je die in het dubbele aantal inmiddels. Eind van het vorig jaar heb ik nog een overzicht gehad!. Als je perse wilt kan ik dat sheetje wel mailen.
Roland
Ik heb ook triple effect van Labouchere en heb in Exel een berekeningtje gemaakt. Op je contract staan de aankoop koersen en die moet je met drie vermenigvuldigen. Inmiddel is ING gesplitst en heb je die in het dubbele aantal inmiddels. Eind van het vorig jaar heb ik nog een overzicht gehad!. Als je perse wilt kan ik dat sheetje wel mailen.
Roland
Inge Inge Inge zie je dat je niet kunt lezen?? en straks ga je ook nog zeggen dat je verkeerd voorgelicht bent! Ga maar inderdaad sparen dat is beter voor jou en ook niet al te ingewikkeld. En Inge dat je nu al kunt uitrekenen wat de beurs volgend jaar doet vind ik uitzonderlijk; is circus attractie niks voor jou? kan je wat centjes verdienen voor wat leesles. Veel suk6 met het voorspellen van koersen.