LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] uitspraken rechtbank

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
capellenaar
Berichten: 222
Lid geworden op: 24 sep 2003 17:14

uitspraken rechtbank

Ongelezen bericht door capellenaar »

Ik vraag me toch iets af! Die uitspraak die van de week op dit forum werd geplaats, opgevist van de pagina van rechtspraak.nl was op de dag van publicatie voor mij niet zichtbaar. Pas sinds vandaag voor een
" leek" te zien. Wie is dan toch degene die eerder toegang heeft tot die uitspraken??????? Dacht even dat kan toch niet waar zijn he. Maar ik heb het echt iedere dag gecontroleerd! Zouden er dan toch mensen, misschien wel de advocaten van Dexia, want die hebben natuurlijk so wie so toegang tot uitspraken, dit soort dingen neer zetten om een ieder een beetje in de put te helpen? Wat vinden jullie hiervan?

Een dubber!

Gast

Re: uitspraken rechtbank

Ongelezen bericht door Gast »

Nou ik had deze dezelfde dag op mijn scherm. Dus niet te achterdochtig worden. :D

capellenaar
Berichten: 222
Lid geworden op: 24 sep 2003 17:14

Re: uitspraken rechtbank

Ongelezen bericht door capellenaar »

Ik kon hem echt niet vinden hoor en ik kijk toch echt regelmatig op die page. En ik ben niet achterdochtig hoor. Sommige dingen zijn zo klaar als een klontje. En ga me nou niet vertellen dat er hier niemand van Dexia rondhobbelt. Zou ik ook doen als ik Dexia was. Maakt ook niet uit hoor want je filtert ze er zo uit.

jonjes
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 okt 2003 14:31

Re: uitspraken rechtbank

Ongelezen bericht door jonjes »

Ik vond de uitspraak begrijpelijk. Ik denk dat deze persoon zonder raadsman/advocaat is geweest. Als jij uitstel wil hebben naar aanleiding van de uitspraak commissie Oosting dan heb je geen poot om op te staan. Dus ik lig niet echt wakker van deze uitspraak.

Gesloten