LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] uitstel is nog maar de enige weg

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
[email protected]

uitstel is nog maar de enige weg

Ongelezen bericht door [email protected] »

Dexia kan geen kant meer op, ze hebben geen bewijzen,
uitstel is nog maar de enige weg.
Ons recht ligt daar gewoon en niemand kan er iets aan doen.
Niks doen is de oplossing, dexia loopt straks vanzelf tegen de lamp.

:lol:
Laatst gewijzigd door [email protected] op 24 aug 2004 10:18, 1 keer totaal gewijzigd.

Annelease

Re: uitstel is nog maar de enige weg

Ongelezen bericht door Annelease »

Schatje ben je :wink:

impact

Ongelezen bericht door impact »

...
Laatst gewijzigd door impact op 06 dec 2004 13:24, 1 keer totaal gewijzigd.

[email protected]

Ik neem geen advocaat, opzouten daarmee. Ik kan het wel zelf af en ik heb geen zin om geld te verspillen. Ik weet wat de situatie is en ben niet achterlijk. Ik weet wat mijn recht is dus ik win toch wel. Nu is het alleen maar een kwestie van ff afwachten en relaxen met een goed vooruitzicht. Het enige wat ik straks mee neem is een zak met geld :lol:

Ikwaseenbeetjedom

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Dexia past een politiek van tot het uiterste traineren toe als ze er slecht voor staan. Betaal het tuig met gelijke munt terug!
Uitstel vraag je alleen als je er slecht voor staat en niet kan winnen.
Als wij ook nog eens uitstel gaan vragen dan lacht dexia nog harder!!!
Nee, doorgaan, zo snel mogelijk, wij kunnen niet verliezen en dexia heeft heel veel te verbergen! Laat ze maar zweten.. Procederen tegen die gasten en ons geld terug eisen, zo snel mogelijk, straks is het op..
en. inza.., het is niet ff wachten maar best wel heeeeeeeeeeeel lang wachten..

pimmy

Ongelezen bericht door pimmy »

Hallo Izagirl

Wat doe je als je gedagvaardigd wordt,neem je dan ook geen advocaat?

groetjes PIMMY

integer

Ongelezen bericht door integer »

Wie kan mij vertellen of genoemde zaak ook werkelijk op 25 aug. bij de kantonrechter in Amsterdam behandeld wordt?

Wie gaat er na een gunstige uitspraak mee om ons geld terug te vragen, sorry, eisen met hetzelfde rentepercentage dat Dexia hanteert:
11,5%.
Ze mogen wel een aardig bedrag in kas hebben! :D

Bekkum

Ongelezen bericht door Bekkum »

Inzagirl Doet het allemaal zelf.
Nou ja nu hoef je nog niks te doen je zit ook nog vast aan dat Dexia aanbod, dus als je nu een juridische procedure zou beginnen ja dan gooi je geld weg aan dure advocaten vrees ik, dus eerst maar eens afwachten hoe het allemaal verloopt en dat dat aanbod wordt vernietigd.
Mooi aanbod? Lariekoek ook weer misleiding en ga zo maar door.
Maar ooit zal er een einde komen aan die oplichterij. Laten we hopen snel maar dat moet ik eerst nog zien.
Succes allemaal.

[email protected]

Pimmy, natuurlijk neeeem ik geeeen advocaat ook al wordt ik gedagvaard. Ik heb gewoon mijn recht en niemand ook een advocaat niet kan daar iets aan veranderen. En ik poep niet door met twijfels naar een 2de rangs advocaat in een apenpakkie te stappen om daar zielig mijn verhaal te laten verbloemen. En het kost ook nog eens geld en moeite en tijd etc... Mijn verhaal is simpel: ik ben gewoon genaaid en nu wil ik mijn recht, en dat mag de rechter weten ook. :lol:

Fooko

Ongelezen bericht door Fooko »

Je hebt helemaal gelijk in inzagirl.
Ik ga niet die vuile oplichters betalen en ik ga niet 'n advocaat nemen.
There are enough people ripping us off already.
If they want to send the bailliffs...fine....
I'm waiting for a clear judgement from the proper authorities.
GOOD LUCK EVERYONE!

lions90

Ongelezen bericht door lions90 »

Inzagirl,

Ten eerste ben je geen meisje volgens mij....en je begint zielige vertoning te worden hier. JE ZAL HET NOOOOOOOOOOOIIIIIIIIIIIIIIITTTTTTTTTTTTTTTTT WINNEN ZONDER ADVOCAAT......zeggen dat je "genaaid" bent is geen argument voor een rechter..maar ja je kan natuurlijk eigenwijs bliiven....je zal het allemaal wel zien.

rob69

Ongelezen bericht door rob69 »

inzagirl,

ja je hebt wel gelijk hoor dat je geen advocaat neemt, ik vind ook dat je toch gewoon in 'burgelijke'taal kan duidelijk kan maken aan de rechter dat je er bent ingeluisd!, maar als zo'n brief op de mat ligt vol met ambtelijke taal dan schrik je toch wel even hoor...

ik heb toch besloten om een advocaat te nemen,al zeg ik het met schaamte :oops:

Hollander

Ongelezen bericht door Hollander »

Even voor de duidelijkheid: bij de rechtbank (dus sector civiel) mag je niet eens zelf het woord voeren. Je moet je laten vertegenwoordigen door een advocaat (of eigenlijk: een procureur).

Als je zelf gaat dan is er dus formeel NIEMAND verschenen en is de kans groot dat je bij verstek veroordeeld wordt.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

hallo allemaal, ben terug van weggeweest.

het komt er nu op aan de rug recht te houden.
de advocaten moeten in elk geval alles uit de kast halen,dus niet
bepaalde zaken die nog niet benoemd zijn, vergeten in hun dagvaarding!

zoals ik inmiddels het sterke vermoeden krijg ,dat onderhand zoals de zaken er nu voor staan,er deskundigen in oa opties op moeten draven.

de rechter zal als het goed is! ook deskundigen raadplegen in de onderhand ondoorzichtige materie vwb de opties.ook zijn er op dit forum genoeg artikelen benoemd die menig advocaat op de goede weg helpt!

met name, de verdriedubbelaar ! bepaalde wetsartikelen lijken soms met elkaar in tegenstrijd! ik ga hier niet verder op in want dexia hoeft dat niet te weten,of weten het toch wel, en denken dat wij het niet weten.

ik houdt mijn advocaat (als hij het uberhaupt niet weet!) wel scherp.

kortom , alle zaken van belang moeten door de advocaten ook worden benoemd in de dagvaarding.
een deskundige vwb de optie constructie's zou niet verkeerd zijn.

ik denk daarbij aan st lease verlies ,die had dat in elk geval allang
voor elkaar moeten hebben.

nu is het afwachten morgen en de a.s hete herfst

pechvogel

ad snoeren

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Zeg pechvogel jij bent behoorlijk ingewerkt in deze ellende zoals ook Piet K en b.v. Chris G. en zo nog wel enkelen op dit Forum.
Is het nu niet mogelijk om uit te zoeken wie zo'n beetje de beste Advocaten zijn die met Dexiazaken bezig zijn. Het moet toch mogelijk zijn om deze met elkaar in conclaaf te brengen net als schijnbaar de rechters ook doen. Als daar kosten aan verbonden zijn dan is dat prima te betalen door de stichting lease verlies. Als ze samen een blok vormen kunnen ze volgens mij veel meer bereiken als wat ze er nu individueel van bakken De kanjers onder ons zoals bovengenoemd moeten toch in staat zijn om een en ander op poten te zetten.

Welkom terug trouwens Ad

Piet

Ongelezen bericht door Piet »

Hallo Ad,

Dit gebeurt al een beetje.
Ik heb dagelijks contact met advocaten over aandelenlease zaken en er zijn een aantal kantoren waar veel contact mee is en die ook al veel dexia zaken in behandeling hebben.
Ook onderling is er contact.
Ik heb nooit gemerkt dat er sprake is van concurrentie of zo.
Iedereen is geinteresseerd in de laatste ontwikkelingen en vertellen zelf ook wat de laatste ontwikkelingen in hun zaken zijn.
Dit is ook een van de redenen dat dexia het zo moeilijk heeft/krijgt.

Een paar algemene problemen:
Het moeilijkste punt blijft echter het bereiken en informeren van die gedupeerden die geen internet hebben.
Dat is ook de reden dat er zoveel mensen bij verstek worden veroordeeld of zonder advocaat bij de kantonrechter denken hun zaak te kunnen verdedigen en vervolgens verliezen of met een verkeerde advocaat in zee gaan en ook hun zaak verliezen.

Een groep die ook moeilijk te bereiken is zijn de bejaarden.
Gelukkig is er een paar maanden geleden contact gelegd met de ANBO waardoor informatie kan worden doorgegeven.
Binnen PAYBACK heeft Johan zich hiervoor sterk gemaakt maar meer hulp is meer als welkom.
Met voldoende actieve vrijwilligers is er heel veel mogelijk en kunnen wij elkaar beter helpen.
Dus bij deze een oproep: help je mede gedupeerde en samen staan we sterk.

Groeten,
Piet
Laatst gewijzigd door Piet op 25 aug 2004 07:17, 1 keer totaal gewijzigd.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

dank je ad,

je hebt gelijk, ik zelf heb het regelmatig met de ons bekenden het erover gehad,al zeer lang geleden schreef ik op dit forum dat het wiel niet opnieuw uitgevonden moet worden.

ik zou het wel van de daken af willen schreeuwen! mensen let op u zaak. immers dexia is vanuit haar positie sterker als wij.

1e meer geld op het spel! tov eenlingen zoals wij.

kunnen vanuit een honk aanvalllen(wij zijn versplinterd)

het zal geschiedenis schrijven zo waar als ik pechvogel heet! (waarvan akte) dat wij (god verhoede) zouden verliezen ! alleen omdat onze neuzen niet dezelfde richting op hebben gewezen!

kortom ,is het inderdaad niet mogelijk wat ad snoeren schrijft,waar ik het van harte mee eens ben,dat wij allen maar dan ook allen ,met onze deskundigheid en onze advocaten dexia het deksel op de neus laten krijgen (in strikte zin nog meer)

ik heb met de bekenden van mij op dit forum(piet koremans,rob adank,en zeer velen anderen ) daar meerdere malen over gebrainstormd(ik heb de laatste 3 weken 167 emails ontvangen,(dank voor de argumentatie in positieve zin) maar tot heden voel ik zelf dat ik niet geslaagd ben, om te bewerkstelligen dat ook onze neuzen de juiste kant opwijzen. het is nl niet mogelijk gebleken om met een grote groep gedupeerden de beste advocaten in te kunnen huren.

immers als alle gelden zouden worden aangewend (ook wat st lease verlies en andere stichtingen inmiddels hebben ontvangen) en de juiste persoon destijds was opgestaan(ik wilde wel maar kon niet) had het er nu anders uitgezien.

ik heb middels emails van diverse personen uit de zakenwereld,oa ex bankdirecteur,rechercheur,beleggings strateeg en nog velen anderen ,(dit in positieve zin )het verwijt gekregen om het anders te doen.

en zo waar ik pechvogel heet,krijg ik helaas altijd gelijk (achteraf) zonder te kunnen ingrijpen,als het ware ik keek ernaar ,en stond erbij.

dit is een strijd waarbij je tot de bodem gaat ,en geen ontsnappings luik kunt vinden,net als je droomt , en dan nooit diegene die je achterna zit ,in kunt halen.

dit beste mensen is zeer betreuringswaardig ,dat in concreto de oplossing dichtbij is ,en je hem niet kunt grijpen ,net als boven aangehaald in die droom.

uw pechvogel

berendjan

Ongelezen bericht door berendjan »

Wie wil je via de AMBO bereiken. Volgens mij heet die koepel ANBO. Over goed geïnformeerd zijn gesproken.............

impact

Ongelezen bericht door impact »

...
Laatst gewijzigd door impact op 06 dec 2004 13:25, 1 keer totaal gewijzigd.

Karel

Ongelezen bericht door Karel »

Goh berendjan, een beetje spijkers op laag water aan het zoeken????

Gesloten