Helaas heb ik de aflevering niet helemaal gezien, ik viel tijdens het zappen halverwege in.
Wat ik begrepen heb van het verhaal:
Er was sprake van een (bouw?)depot, gekoppeld aan een aandelen-lease structuur. Schuld van zo'n fl. 20.000. Gesprek bij Spaarselect leverde niets op. Vervolgens via gesprek bij Labouchere heeft de klant al zijn geld terug gekregen omdat er niet voldoende was gewezen op het risico.
Heeft iemand misschien de gehele aflevering gezien. Misschien heb ik het hier en daar uit het verband gerukt.
Frederica
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Uitzending breekijzer: Spaarselect / Labouchere, klant krijg
Re: Uitzending breekijzer: Spaarselect / Labouchere, klant krijg
Ik zie net op de site van breekijzer dat het herhalingen zijn. Maar dat moet verders niet uitmaken.
Hoi, ik heb ook even op de site gekeken van breekijzer en meteen een formulier ingevuld. Kijken of zij hier meer klachten van hebben gekregen en wie weet doen ze er iets mee.
Groetjes Astrid
Groetjes Astrid
Op de pagina van Breekijzer kan ik niets vinden over de uitzending waar jullie het over hebben. Ook ik behoor tot het rijtje van toekomstige verliezers..
U heeft het over een depot bestaande uit een gedeelte overwaarde of eigen geld van waaruit een aandelenleaseprodukt loopt!? Wat is de stand van zaken nu? Heeft u eraan gedacht om uw depot veilig(er) te stellen door de aandelen om te zetten in obligaties? Loopt dit product via Spaar Select?
ex medewerker en voormalig adviseur lease
ex medewerker en voormalig adviseur lease