LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Valse berichten

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
willems

Valse berichten

Ongelezen bericht door willems »

FORUM,

Op 14 december j.l. om 21.40 stond er een bericht onder mijn naam R.Willems dat niet van mij afkomstig was, bovendien hadden zij een reactie onmogelijk gemaakt!
Ik voel mij niet geroepen om hierop verder erop in te gaan, vind het té min, immers zoals jullie kennelijk weten werd Saddan Hoessein gevat, het kwaad kan niet oneindig blijven duren, onverwachts zal eens de guillotine vallen: en dit is dan voor altijd!

Prettige feestdagen, moed en veel succes tegen Dexia.

RUDY WILLEMS.

Gast

Re: Valse berichten

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 14 Dec 2003 20:11 door ruud willemse

Is toch duidelijk een andere naam toch !!!!

F. Duchateau
Berichten: 101
Lid geworden op: 22 okt 2003 08:45

Re: Valse berichten

Ongelezen bericht door F. Duchateau »

Mijn cynische eerbied voor jou grenst aan het astrale maar dit maal zwam je toch echt uit je dikke nek Willems. Wat heeft die persoon die een beetje op jouw naam lijkt nou met Sadam Hoessein te maken ? Je draaft door op grond van je gevoelens en eigenwijsheid die nergens opslaat, noch juridisch noch historisch noch bedrijfstechnisch of welke tak van sport dan ook. Je hebt geen verstand en maakt misbruik van de gelegenheid de onbenul uit te hangen. Vóór jou waren hier op dit forum talrijke van jouw soort geweest en verdwenen vanzelf, de tijd dat malloten hier zich kunnen bevredigen is achter de rug. Het is zo ver dat alleen het gerecht, DSI, AFM, stichtingen en advocaten nog iets zinnigs te zeggen hebben dus je doet jezelf en anderen een groot plezier je malotigheden voor jezelf te houden. Je ben volledig uit de haak en dorstig naar gelijk die je onwaardig bent gezien jouw volslagen van de pot gerukte vergelijkingen en denkwijzen . Je hebt nog het meest weg van een oude te vroeg overleden kwaadaardige buurman met een mysterieus verleden, ooit werkzaam als leesmappen bezorger die zijn klanten te veel berekende en van het geld klysma's van 35 liter Bulgaarse Yoghurt liet inbrengen maar hij zou dit waarschijnlijk nog als een diepe belediging ervaren.

Yvo
Berichten: 51
Lid geworden op: 19 sep 2003 18:39

Re: Valse berichten

Ongelezen bericht door Yvo »

Ik Ine.
Laatst gewijzigd door Yvo op 17 dec 2003 12:23, 1 keer totaal gewijzigd.

willems

Re: Valse berichten

Ongelezen bericht door willems »

Ine/Yvo
Helaas ken ik je niet, in ieder geval ik kan mij jou niet herinneren, echter het is niet de eerste keer dat fijne boodschappen mijn richting komen, meestal via e-mail.
Nogmaals bedankt voor jouw boodschap en prettige feestdagen.


Duchateau,

Cynische eerbied....lijkt wel op gevangenis taal! Wat een proleet!
Ik heb de moeite genomen om jouw prietpraat, die nergens opslaat rustig door te nemen. Kennelijk heb je het over iemand anders, want jouw gelal slaat nergers op wat mij betreft. Al dat onzin van jou is mij beslist onbekend. Concluderend kan ik zeggen, het lijkt wel, dat jij die lafaard bent, die spuit onder de naam van anderen, omdat jij te laf ben onder jouw eigen naam puur drek uit te spuien op dit forum. Lafbek!
Gezond kan je onmogelijk zijn, jij lijdt onbewust en bewust aan een acute hersen diaree, ik vrees dat met jou niet lang meer zal duren RIP Duchateau!
Mensen zoals jij zijn minder dan Saddam, want die gaan diep een een put zitten met zijn narigheden en jij loopt los ermee onder mensen.

Duchateau jij vergist je in persoon laat je verzorgen voordat het té laat is.

Gesloten