| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] valsheid in geschrift
-
Saskia Marina
valsheid in geschrift
Eindelijk na 3 jaar mijn "contract" ontvangen.NA HEEEEEL LANG ZEUREN!!! Wat er op staat? Dat ik hier 240 maanden aan vast zit! Zou ik nooit gedaan hebben want ik wist bij afsluiten al dat mijn baan over max.5 jaar afloopt?? Wie heeft hier ervaring mee? Is er sprake van valsheid van geschrift?
Ofwel , mijn handtekening staat ergens onder waarvan ik 100% zeker weet dat ik dat NOOIT voor 240 maanden zou laten vastleggen!!!Tevens werd mij verteld dat ik in ieder geval ALTIJD een inleggarantie terug zou krijgen, helaas staat dit niet in het " contract!" Hoe herkenbaar is dat bij jullie en wat kunnen we hier mee?
Re: valsheid in geschrift
achter de kassa in de supermarkt zie ik geregeld de mensen de kassabon controleren om te kijken of inderdaad de aanbiedingsprijs en niet de normale prijs is aangeslagen. En dan gaat het meestal over enkele dubbeltjes tot maximaal een paar euro in het geval dat de cassiere daadwerkelijk de verkeerde prijs heeft aangeslagen of bij het scannen de computer nog niet is gevoed met de aanbiedingsprijs.
Een contract neem je dan niet door en teken je gewoon??????????????
Jokkebrokken moeten in de zak mee naar Spanje.
Een contract neem je dan niet door en teken je gewoon??????????????
Jokkebrokken moeten in de zak mee naar Spanje.
Opnaaier we hebben toch op tv kunnen zien hoe ze te werk gingen.
Hoi Saskia,
Ik begrijp het niet helemaal, je schrijft dat jouw handtekening eronder staat, maar ook praat je over valsheid in geschrifte.
Is het nu wel of niet jouw handtekening?
Ik begrijp het niet helemaal, je schrijft dat jouw handtekening eronder staat, maar ook praat je over valsheid in geschrifte.
Is het nu wel of niet jouw handtekening?
tester, volgens mij heb jij een ander merk televisie dan ik. Want ik heb ook gekeken naar Radar vanavond en heb het niet gezien of gehoord.
Hallo Saskia,
Je hebt getekend voor een contract van ....?
Welk contract?
Wat wil je precies weten?
Het zijn een beetje ondoorzichtige vragen, hierdoor ontlok je domme reacties van wazige figuren als "opnaaier"
Niet jouw schuld hoor!
Wil je iets weten, mail me, klik op de envelop naast mijn naam.
Groeten,
Piet
Je hebt getekend voor een contract van ....?
Welk contract?
Wat wil je precies weten?
Het zijn een beetje ondoorzichtige vragen, hierdoor ontlok je domme reacties van wazige figuren als "opnaaier"
Niet jouw schuld hoor!
Wil je iets weten, mail me, klik op de envelop naast mijn naam.
Groeten,
Piet